|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:46, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No na piachu bez problemu, ja blokuje przód i tył, na asfalcie tyłem na pisk a przód już słabo ;P
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolis97
Nowicjusz
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:55, 17 Kwi 2012 Temat postu: re: |
|
|
Co do mojego pytania, to dlaczego mozna silnik zatrzec? O ile mi wiadomo to hamowanie silnikiem poprawia smarowanie i sie silnik chlodzi. A na ostatnim biegu mozna w ostatecznosci zjezdzac z gory z pomoca hamulca jeszcze? Bo z duzej gory to watpie , zeby Simek dal rade porzadnie zachomowac. Jak np. zjezdzasz z ostrej gory po ulicy a za nia skrzyzowanie....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sławek SIMER s51
Simson Fan
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie/okolice łańcuta/rakszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:55, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ogólnie to możesz zaufać simkowi
Simson się czasami psuje przeważnie u tych co coś przerabiają coś kombinują, jeżdzą jak pirat itp.
Dla przykładu mój znajomy taki starszy pan jeździ już simkiem już od 17 lat niemal bezawaryjnie raz mówił że tylko wymienił świecę bo padła, żarówki czasami jak się spali jakaś no i opony ale to widomo że nie będą wiecznie służyć. I jeździ sobie spokojnie nie torturuje go całym gazem itp.
U mnie w simsonie jedynie nie mogę za nic w świecie ustawić gaźnika poprawnie szczególnie wolnych obrotów może to wina zapłonu a tak ogólnie to nie nażekam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:00, 17 Kwi 2012 Temat postu: Re: re: |
|
|
kolis97 napisał: | Co do mojego pytania, to dlaczego mozna silnik zatrzec? O ile mi wiadomo to hamowanie silnikiem poprawia smarowanie i sie silnik chlodzi. A na ostatnim biegu mozna w ostatecznosci zjezdzac z gory z pomoca hamulca jeszcze? Bo z duzej gory to watpie , zeby Simek dal rade porzadnie zachomowac. Jak np. zjezdzasz z ostrej gory po ulicy a za nia skrzyzowanie.... |
Jak zjeżdżasz z góry na biegu, manetka jest puszczona, dopływ paliwa zamknięty, i czym ma smarować (olej z paliwem dociera do cylka)? To co jest w cylku to jest, w końcu się wypali, a jak hamujesz silnikiem z górki, to jest obciążenie dla tłoka i się może łatwo zatrzeć, ale ja się nie spotkałem z czymś takim, sam zjeżdżałem z górek na biegu, mówię o 1 czy 2, i nic się nie stało, lepiej nie ryzykować.
Ostatnio zmieniony przez matekk91 dnia Wto 22:02, 17 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volks
Nowicjusz
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:24, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli jak zjeżdżam z gorki lub dojeżdżam do skrzyżowania to trzeba wrzucic na luz ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:31, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Na biegu nie zjeżdżać wtedy kiedy silnik może być zbyt mocno obciążony. Do skrzyżowania można spokojnie biegami hamować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolis97
Nowicjusz
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:43, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie mam do Was pytanie. Przymierzam się do zakupu Simka . Wezme raczej SR50, chociarz to jeszcze zależy jaki będzie w pobliżu. I oto moje pytanie: Wszedłem na strone sklepu Stazet. Czy części na tej stronie są nowe?
Większość części mechanicznych była do modelu S. NP CYlindry. Cylinder S60 wejdzie do Sr50?
Prosze o odpowiedź.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:59, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Tak są nowe, sr50 ma taki sam silnik jak modele S, więc będzie pasowało.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolis97
Nowicjusz
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:04, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
To rzeczywiście są to niskie kwoty. Dziękuje za odpowiedź.
Mam jeszcze jedno pytanie, do SImsona z instalacją 12V podejdzie żarówka 12V 60/55W czy tylko 35W?
Ostatnio zmieniony przez kolis97 dnia Pią 23:15, 20 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:55, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Tylko 35W. Żarówka 12V 60/65W wchodzi ale po przeróbkach.
Ostatnio zmieniony przez matekk91 dnia Sob 9:56, 21 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomix0
Stały bywalec
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:18, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
W jaki sposób hamowanie silnikiem może poprawiać smarowanie skoro przepustnica jest zamknięta a obroty wysokie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:27, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Być może kolega nie rozróżnia silników 2T i 4T :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolis97
Nowicjusz
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:40, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Przepraszam za pomyłkę. Miałem kiedyś vespe lx 4T i wyczytałem że na dotarciu jest wskazane hamowanie silnikiem bo poprawia smarowanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matekk91
Stały bywalec
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RJS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:17, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ale silnik simsona jest 2T, więc to że przy hamowaniu silnikiem jest lepsze smarowanie to bzdura.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|