Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Simson - pytania :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volks
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:29, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Może też coś pokombinuję, może by się nadały od przyczepek. Wiem, że trochę dziwnie to wygląda, ale ja simsona nie będę miał żeby się lansować, nie będzie on służył do wyścigów, lecz do normalnej jazdy, a właśnie na komforcie jazdy mi zależy.

EDIT: Jeszcze małe pytanko zanim zakupię simsonka. Na filmikach widać, że przy zmianie biegów, gdy ktoś naciśnie sprzęgło to albo pociągnie za tą "klamkę" albo rusza manetką, możecie mi to wyjaśnić ?

I gdy chcę użyć hamulca np. nożnego to, jak chcę go użyć to również muszę naciskać sprzęgło ?

Aha i zapomniałbym :P Przy zbijaniu biegów mogę również używać hamulców i jednocześnie zbijać biegi np. z 4 na 1 ?

Z góry dziękuję i sorki, że was tak zawalam pytaniami, ale jestem jeszcze nowicjuszem.


Ostatnio zmieniony przez Volks dnia Wto 20:15, 03 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sławek SIMER s51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 621
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie/okolice łańcuta/rakszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:20, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Jeśli zależy ci na komforcie to możesz jeszcze założyć kufer i bagażniki boczne mogą ci się przydać jeśli będziesz coś woził, możesz też kupić owiewki na dłonie itp. Pozdrawiam Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volks
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:32, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Boczne tak, ale kufer to nie Happy Nie pasuje do simsona. Czekam na odpowiedzi na powyższe pytania :P. Również pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sławek SIMER s51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 621
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie/okolice łańcuta/rakszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:03, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Volks napisał:

EDIT: Jeszcze małe pytanko zanim zakupię simsonka. Na filmikach widać, że przy zmianie biegów, gdy ktoś naciśnie sprzęgło to albo pociągnie za tą "klamkę" albo rusza manetką, możecie mi to wyjaśnić ?

I gdy chcę użyć hamulca np. nożnego to, jak chcę go użyć to również muszę naciskać sprzęgło ?

Aha i zapomniałbym :P Przy zbijaniu biegów mogę również używać hamulców i jednocześnie zbijać biegi np. z 4 na 1 ?

Z góry dziękuję i sorki, że was tak zawalam pytaniami, ale jestem jeszcze nowicjuszem.


Jak zmieniasz biegi to puszczasz gaz, wciskasz sprzęgło do końca czyli tę klamkę następnie wrzucasz bieg, puszczasz sprzęgło i dajesz gazu tak robisz w czasie jazdy a jak ruszasz z jedynki to te sprzęgło puszczasz powoli bo jak puścisz za szybko to simkiem siepnie i zgaśnie musisz mieć wyczucie.
Jak jedziesz i chcesz użyć hamulca to wciskasz sprzęgło bo jak nie wciśniesz to silnik może ci zgasnąć bo sprzęgło wtedy trochę ciągnie.
Jak zbijasz biegi to wciskasz sprzęgło i w tedy możesz jednocześnie i zbijać biegi i hamować Happy
Jeśli jeszcze czegoś nie będziesz wiedział to pisz na forum albo do mnie na gg. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volks
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:19, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Dziękuję kolego za pomoc Happy A przy zmianie biegow trzeba umiejętnie wrzucac bieg np. z 2 na 3 ? Chodzi o to żeby nie wskoczył luz. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sławek SIMER s51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 621
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie/okolice łańcuta/rakszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:36, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Tylko na jedynce jak ruszasz to musisz delikatnie puszczać sprzęgło a na wyższym biegu od 2 do 4 to już normalnie wciskasz sprzęgło włączasz np. 3 bieg i normalnie puszczasz sprzęgło tam już nie trzeba żadnego wyczucia luz nie powinien wskoczyć ale czasami się zdarza jeśli nie wrzuciłeś dobrze biegu Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M A C K
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka / podlaskie\
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:44, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Od kiedy to między 2i3 biegiem oraz 3i4 jest luz? Takich rzeczy to ja nie słyszalem.
Bieg jałowy jest tylko między 1 a 2 biegiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:19, 04 Kwi 2012    Temat postu:

@Up
nie opowiadaj głupot, pomiędzy każdym biegiem jest luz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:13, 04 Kwi 2012    Temat postu:

matekk91 napisał:
pomiędzy każdym biegiem jest luz

Nie ma luzu pomiędzy biegami od 2 w górę, co wynika z budowy skrzyni biegów a konkretnie klinu przesuwnego. Owszem można tak ustawić klin, że żadna zębatka nie będzie zaklinowana ale nie jest to "luz stabilny", przewidziany przez producenta i nawet na skutek drgań silnika w każdej chwili bieg może się włączyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sławek SIMER s51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 621
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie/okolice łańcuta/rakszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:32, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Volks nie przejmuj się luzem jeśli bedziesz poprawnie wrzucał biegi to nic nie wyskoczy u mnie tylko raz luz wskoczył jak z 1 biegu dawałem na 2 bieg ale teraz już się to nie zdarza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:28, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Rzeczywiście tak jest, MACK i Syzyf zwracam honor. Nazwijmy to inaczej, luz jest pomiędzy biegiem 1 a 2, a pomiędzy kolejnymi biegami jest krótki moment w którym klin nie blokuje żadnej zębatki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:11, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Nie klin a śruty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volks
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:42, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Jeszcze raz dzięki. O właśnie o taki chlapacz mi chodziło co jest na tym filmiku. Chodzi mi o ten tylni.

http://www.youtube.com/watch?v=7_NFloaD2_s&feature=related
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolsr
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:21, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Śruty to sobie możesz włożyć do wiatrówki jak chcesz sobie postrzelać. Jak już coś to kulki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volks
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:41, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Panowie a jak z tymi węgierskimi częsciami ? Chodzi mi głownie o przerobienie simka na 60 ccm. I nie wiem jakie częsci potrzebne. Cylinder i tłoki na pewno, ale co jeszcze ? Przy przerobce na 60 gaznik tez potrzebny ? No i powiedzcie jak z jakoscią węgierskich częsci, bo ciekawy jestem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Następny
Strona 2 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin