 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal939
Bywalec

Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:47, 23 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jakikolwiek olej,lepszy od mixola zalejesz i bedzie dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volks
Nowicjusz

Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:00, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
A jak z kaskami firmy LS2 ? czytałem opinie, że nie są złe, czekam na wypowiedź użytkowników forum :P
Mam pytanko do was jak jest z tymi biegami. Jak jadę ma 3 biegu to trzeba zbijać do 1, gdy np. dojeżdżam do krzyżówki ? I co później ? dalej go mam na 1 biegu, czy znowu muszę 1 wrzucić ? Niech ktoś wyjaśni mi, bo to moja jedyna bolączka, a i tak wszystko wyjdzie w praniu, bo teoria to za mało. Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal939
Bywalec

Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:02, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Volks napisał: | A jak z kaskami firmy LS2 ? czytałem opinie, że nie są złe, czekam na wypowiedź użytkowników forum :P
Mam pytanko do was jak jest z tymi biegami. Jak jadę ma 3 biegu to trzeba zbijać do 1, gdy np. dojeżdżam do krzyżówki ? I co później ? dalej go mam na 1 biegu, czy znowu muszę 1 wrzucić ? Niech ktoś wyjaśni mi, bo to moja jedyna bolączka, a i tak wszystko wyjdzie w praniu, bo teoria to za mało. Pozdrawiam. |
Bieg zmieniasz na taki jaki będzie właściwy do prędkości która chcesz osiagnąc :P
Odpowiadając na twoje oytanie to ja robie tak jade czwórka hamuje bez sprzegła dopiero przy niskiej predkości daje sprzegło wrzucam wg potrzeby 1 albo 2.
Jak go zrzucisz na jedynkę to cąły czas ten bieg będzie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volks
Nowicjusz

Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:24, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie wiecie już co... Rozmawiałem z wujkiem o simsonach, ktory je zna od podszewki (jezdzi 20 lat na tym sprzęcie) i mowił, że nigdy nie brałby s51, wiem, że to kwestia gustu, ale mowił, że nogi obchlapane będą, sr ma owiewki, zakupy między nogi możesz wsadzic, jest zwrotniejsza sr. Mnie zakupy gowno obchodzą ;p, bo mam plecak, ale jak z tymi obchlapanymi nogami i zwrotnoscią. Sr się lepiej prowadzi ? Odczuwalne to mocno ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sławek SIMER s51
Simson Fan

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie/okolice łańcuta/rakszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:47, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem ci tak
Jak nie będziesz jeździł jak wariat po błotach itp. to nogi nie bedą ochlapane, ja mieszkam w takich terenach że po deszczu nie uniknę kałuży i błota jak chcę gdzieś pojechać, zwalniam nieco i spodni nie miałem jeszcze nigdy ochlapanych, tylko simson się szybko świni na takich drogach i muszę go czyścić co jakiś czas.
Ja jak robię zakupy czy coś to wieszam sobie reklamówkę na kierownicy i źle nie jest, albo tak jak ty biorę plecak.
Jeździłem trochę sr i moje odczucie było takie że wydawał mi się jakiś sztywniejszy i cięższy, chociaż waga jest niemal taka sama. Mam na codzień styczność z moim s51 i jak wziąłem raz kolegi sr do rąk to właśnie wydawał mi się cięższy. Takie jest moje zdanie, ale sr też jest dobry, na zakupy jest lepszy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal939
Bywalec

Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:06, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
W s51 wystarczy ze jedziesz po wilgotnym asfalcie,a już na spodnie leci taka mgielka wodna spod przedniego koła
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volks
Nowicjusz

Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:08, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Na samej wikipedii pisze, żd sr'ka jest cięższa ;p no nic pożyjemy, zobaczymy. Co będzie taniej i w lepszym stanie to wezmę ;p Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:44, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Sr-ka jest lepiej zabudowana więc będzie większy komfort jazdy. Jeżeli na to zwracasz uwagę to bierz sr50.
Ostatnio zmieniony przez Stefan dnia Wto 19:47, 26 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
borillo
Simson Fan

Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 783
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:50, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
michal939 napisał: | W s51 wystarczy ze jedziesz po wilgotnym asfalcie,a już na spodnie leci taka mgielka wodna spod przedniego koła  |
Chyba jak masz przycięty błotnik albo w ogóle go nie masz. Bierz S-ke, postuntować można, a SRka raczej się do tego nie nadaje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volks
Nowicjusz

Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:11, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Heh... Mnie nie interesują takie rzeczy (na razie), simsona będę używał do normalnej jazdy Czasami na grzybki do lasu, ale po jakichś bagnach nie będę jeździł i na polne dróżki sr'ka chyba nie będzie taka zła. Nie ukrywam, że na komforcie jazdy trochę będzie mi zależało. Plusem Sr'ki jest też, to, że ładnie schowana jest instalka elektryczna, i to za mną trochę przemawia. A wie ktos z was jak skombinowac takie zegary podswietlane na kolorowo z obrotomierzem ? Chodzi o zegary w sr50
Ostatnio zmieniony przez Volks dnia Wto 22:51, 26 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal939
Bywalec

Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:34, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
borillo napisał: | michal939 napisał: | W s51 wystarczy ze jedziesz po wilgotnym asfalcie,a już na spodnie leci taka mgielka wodna spod przedniego koła  |
Chyba jak masz przycięty błotnik albo w ogóle go nie masz |
Błotnik mam taki jak w w linku z podpisu.
Volks napisał: | A wie ktos z was jak skombinowac takie zegary podswietlane na kolorowo z obrotomierzem ? Chodzi o zegary w sr50 |
Samoróbka i tyle gdzies na forum jest chyba opisane jak zrobić.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Volks
Nowicjusz

Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:17, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
No coś trzeba będzie pokombinować. A panowie powiedzcie, duża jest różnica między zwrotnością Sr'ki i e'ski ? Bo ja tylko po mojej mieścinie będę jeździł i dość często po lesie, dlatego, tutaj chyba ominę komfort jazdy, ale...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deVel
Nowicjusz

Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:00, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Kilka pytań od kompletnie zielonego gościa ;P
1.Jadąc te 50 km/h [na 4] i zwalniam do zera. Jakim sposobem to robić :
a)Nic nie robię dopiero gdy stanę schodzę na luz/1
b)podczas zwalniania, kiedy zejdę na niskie obroty na danym biegu to zmieniam na niższy i tak do 1/luzu
2.kiedy stoję na skrzyżowaniu czy coś w ten deseń stoję na 1b +sprzęgło czy luz+sprzęgło?
3.Kiedy dzieję się tak, że podczas redukcji (schodnia na niższy bieg) motor staje momentalnie.
4.Jeśli wmontuje obrotomierz (skala 1-10) to na jakim zmienić bieg?
5.Jeśli pójdę na oględziny motorka, to co powiedzieć gościowi, jeśli przyjdę, a silnik będzie ciepły? (czy po prostu przez te czas go "oglądać")
6.Jakie olej do mieszanki i skrzyni biegów (prosiłbym o konkretne "nazwy"), co ile km wymieniać olej w skrzyni?
Ostatnio zmieniony przez deVel dnia Wto 22:02, 03 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simati
Nowicjusz

Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:23, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, posiadam simsona s51 12V od roku. W kwietniu przeszedł kapitalną wymianę elektryki ( z której jestem bardzo zadowolony) aczkolwiek mam z nim problem. Od dłuższego czasu przy ruszaniu wyskakuje mu 1 bieg a czasami gdy "wejdzie" to przy końcu sprzęgła cos jakby przeskakiwało w silniku. Wymieniłem całe sprzęgło i bez efektu. Wiecie czym to moze być spowodowane?
Z góry dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:29, 06 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Źle wyregulowana skrzynia biegów. na forum jest taki temat o regulacji.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|