Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
redukcja spalania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:51, 31 Maj 2011    Temat postu:

Lecz po zastosowaniu tych zabiegów które podałeś "które nie przynoszą negatywnych skutków" nie odczuwalna jest żadna różnica w osiągach.

Weź 2 simsony, w jednym wypoleruj wszystkie kanały, wyruwnaj wszystkie krawędzie, pozakładaj wypełniacze i zrób wszytko to co nie przynosi strat
A w drugim zmień tylko odpowiednio wysokości okien.

Z góry jestem w stanie przewidzieć wynik doświadczenia.


Owszem to wszystko ma sens, ale bardzo znikomy efekt, a przecież o to tu chodzi.
Samym polerowaniem kanałów i łagodzeniem krawędzi nie poprawisz osiągów dlatego takie operacje stosuje się jako dodatek to czegoś "grubszego".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Wto 22:07, 31 Maj 2011    Temat postu:

Zauważyłem że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem, ja tu wspominam o rozbieżnościach przy produkcji nieporównywalnych z masą usuniętą przy przeróbce a ty tutaj wyjeżdżasz z momentem siły zwiększonym przez usunięcie 2 gramów. Zauważ chociażby stosowanie wyprzedzenia sworznia i oblicz sobie różnicę Twojego ukochanego momentu siły działającego na ścianki od strony dolotu i wydechu poprzez zastosowanie owego wyprzedzenia.

Głównie rozchodzi mi się o pogardę jaką są podszyte wszystkie Twoje wypowiedzi i chyba skończę tą polemikę bo ona chyba donikąd nie dąży - mistrz ma swoje zdanie którego żaden żółtodziób bez szkoły i tak nie obali..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz1969
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:37, 31 Maj 2011    Temat postu:

suszny napisał:
Lecz po zastosowaniu tych zabiegów które podałeś "które nie przynoszą negatywnych skutków" nie odczuwalna jest żadna różnica w osiągach.

Weź 2 simsony, w jednym wypoleruj wszystkie kanały, wyruwnaj wszystkie krawędzie, pozakładaj wypełniacze i zrób wszytko to co nie przynosi strat
A w drugim zmień tylko odpowiednio wysokości okien.

Z góry jestem w stanie przewidzieć wynik doświadczenia.


Ja też znam odpowiedź :] .
Brzmi ona według mnie :
w przedziale 1000-4000 może wyżej obr/min podniesienie (zwiększenie okien da zdecydowanie lepszy efekt :
a) lepkość przepływu w kanałach przy niskim przepływie gazu jest pomijalna ;
b) przy tak niskich prędkościach zwiększenie okna to "dużo" większy czas jego otwarcia .
w przedziale powyżej 6000 obrotów sytuacja może w tym wypadku ulec zmianie .

Niemniej i tak oba te rozwiązania raczej zdeklasowało by zastosowanie zapłonu o zmiennym kącie. Z tego co pamiętam dawał on wzrost mocy przy niskich obrotach o ponad 20% .
Przekładając to na Simsony :
Simson z normalnym cylindrem 50 ccm bez problemu wyprzedził by Simsona z cylindrem 60 ccm zużywając mniej paliwa :] .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin