Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Blokowanie magneta biegami, klin, lżej na 1 czy 4 biegu ?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:56, 16 Lut 2013    Temat postu: Blokowanie magneta biegami, klin, lżej na 1 czy 4 biegu ?

Część tematu, przeniesiona z " Sprzęgło SIMSON S51 " gdzie dyskusja zeszła z tematu



stasiu007 napisał:
Jak klin zetnie to nie strzela z wydechu, z wydechu strzela jak jest zapłon źle ustawiony. Mógł się przestawić, sprawdź to, jakby klin Ci scieło to byś słyszał przy kopaniu/pchaniu takie trzaskanie od strony magneta.


Tu się nie zgodzę. Mi nigdy nic nie strzelało przy ściętym klinie na wale. Ale, może mam gorszy słuch. Poza tym, przy ściętym klinie, zapłon się przestawia, bo magneto się ustawia inaczej względem wału z czego wynika że zapłon jest inaczej ustawiony. Więc może być opóźniony, więc może strzelać z wydechu.[/quote]


adrianojrzan napisał:
a macie jakieś linki zdj. jak ustawić zapłon? przy simku ?


Jesteś nowy na forum. Witamy Happy
Proponuje zapoznać się z odpowiednimi działami, przeglądnąć przyklejone tematy w nich. Znajdziesz między innymi tematy dotyczące ustawiania zapłonu. Na przyszłość, najpierw sprawdź forum, zanim napiszesz wiadomość. I koniecznie zapoznaj się z regulaminem.


Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Śro 22:19, 20 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:05, 16 Lut 2013    Temat postu:

Nie słyszałeś nigdy takiego trzasku/rumotu jak klin Ci zetnie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:49, 16 Lut 2013    Temat postu:

Nie, bo zazwyczaj jak ścina to dzieje się to gdy silnik pracuje, więc nie słychać. A potem na zgaszonym silniku, jest już ucięte równiutko z wałem, wić nic nie trzaska.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:01, 16 Lut 2013    Temat postu:

A później jak kopiesz to nie słyszysz? To skąd wiesz że masz ścięty klin?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:16, 16 Lut 2013    Temat postu:

Wiem po tym, że silnik inaczej pracuje, albo w ogóle nie odpala bo przestawiony jest zapłon. Nigdy mi się nie zdarzyło stwierdzić że klin jest ścięty, po jakimś trzaskaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:44, 16 Lut 2013    Temat postu:

No widzisz a ja tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrianojrzan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:46, 17 Lut 2013    Temat postu:

Z tego co tu wszyscy piszecie to mi się wydaje że mam ścięty klin lecz na razie nie mam ściągacza do magneta ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:54, 17 Lut 2013    Temat postu:

10 zł kosztuje. Można zdjąć bez, ale jak nigdy tego nie robiłeś to możesz zepsuć więcej niż naprawić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plastus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kozłów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:15, 17 Lut 2013    Temat postu:

jak masz scienty klin to wystarczy odkręcić śtube 17 kluczem nasadka i powinno zeiść jak mocniej pociągniesz ale nie zawcze czasem trzeba użyć ściągacza warto go kupić bo bardzo sie przydaje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:38, 17 Lut 2013    Temat postu:

Tylko problemem jest, odkręcić te śrubę przy ściętym klinie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrianojrzan
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:42, 17 Lut 2013    Temat postu:

śruby normalnie kluczem nie mogę odkręcić muszę kupić jednak ściągacz i się okaże
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:44, 17 Lut 2013    Temat postu:

Można założyć pasek skórzany na koło i ścisnąć jedną ręką, a drugą odkręcać śrubę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:46, 17 Lut 2013    Temat postu:

ściągacz wkręcasz dopiero wtedy jak tą nakrętkę odkręcisz, ale z tego co zdążyłem się zoorientować jak pisałeś do mnie na face, to klina nie masz ściętego, bo jak ruszasz magnetem to tłok chodzi góra dół. Mój patent może nie za dobry, ale jak ścina mi się klin, to odkręcam świece, do cylindra śrubokręt który opieram o tłok i trzymam go, i w tym samym czasie prosze kogoś żeby mi odkręcał te nakrętke magneta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plastus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kozłów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:02, 17 Lut 2013    Temat postu:

ja jak odkrencam albo dokrencam to zachaczam klucz 24 jednym końcem o śrube wachacza a drugim o ramie magneta a jak klin zetnie to najlepiej wrzucić najwyższy bieg 4 lub 3 i nacisnąć tylni chamulec i odkrencamy a jak niechce iść to należy popukać młotkiem najlepiej gumowym w grzechotke z kluczem 17 nasadka tak jak np. w kluczach pneumatycznych patent z śrubokrentem w cylindrze jest nie rozsądny bo możemy uszkodzić tłok albo cylinder
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:32, 17 Lut 2013    Temat postu:

Lepiej najniższy bieg, wtedy koło ciężej przekręcić Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin