Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
amal 21t

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek162
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:18, 28 Cze 2013    Temat postu: amal 21t

panowie jestem nowy i mam pytanie bo sam już nie wiem jak to jest wkręcając śrubę od mieszanki paliwa biegu jałowego zmniejszam dawkę paliwa czy odkręcając ta śrubę to zmniejszam dawkę paliwa jak to jest ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:36, 28 Cze 2013    Temat postu:

Co prawda nie posiadam amala, ale dla każdego BVF zasada jest taka że przy wkręconej śrubce
paliwo z dyszy głównej jest dostarczane do cylindra pełnym jej zakresem. Kiedy zaczynasz ją odkręcać (śrubę regulacji) to wpuszczasz powietrze do dyszy iglicowej w skutek czego siła ciągu paliwa jest osłabiona i jednocześnie paliwo jest nieco lepiej rozpylane. Jak dojdzie do sytuacji gdy tego paliwa w stosunku do powietrza zaciąganego poprzez gardziel zrobi się zbyt mało dojdzie do zubożenia mieszanki i w takiej już skrajnej sytuacji na reakcję manetki silnik "odpowie" buuuu Wink (1)
Wiem że można jednym zdaniem, ale chciałem by było bardziej zrozumiałe.
Poszukam jeszcze w schematach budowy amala i zobaczę czy zasada jest taka sama Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek162
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:36, 29 Cze 2013    Temat postu:

to czyli jak wykręcam śrubkę od mieszanki to zmniejszam dawkę paliwa tak ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:36, 29 Cze 2013    Temat postu:

wojtek162 napisał:
to czyli jak wykręcam śrubkę od mieszanki to zmniejszam dawkę paliwa tak ??


Tak

Powinieneś posiadać w komplecie rysunek techniczny tego gaźnika.
Szukałem w necie, jednak tylko zewnętrzne fotki są dostępne, nie widzę żadnego przekroju.
Udało mi się jedynie trafić na wpis, na forum gdzie użytkownik pisze że zasada jest taka sama, więc moje odpowiedzi to przy takim założeniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek162
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:43, 29 Cze 2013    Temat postu:

w amalu taka sama zasada jest ?? bo ja już tyle się naczytałem ze mętlik w głowie mam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:55, 29 Cze 2013    Temat postu:

wojtek162 napisał:
w amalu taka sama zasada jest ?? bo ja już tyle się naczytałem ze mętlik w głowie mam


Mając gaźnik w dłoni przecież możesz prześledzić przebieg kanalików?
Z tego co piszą na forach to zasada jest taka sama więc co mam jeszcze dopisać 8O
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin