Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Urwana szpilka
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:55, 16 Wrz 2016    Temat postu: Urwana szpilka

Chciałem dokręcić głowice i przekręciłem ;/ urwała się szpilka tak ok 3cm. Co mam teraz zrobić ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 110
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:16, 16 Wrz 2016    Temat postu:

Spróbuj ją wykręcić/ wywiercić, być może będzie trzeba przegwintować na M8, zależy czy uszkodzisz gwint czy nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:18, 16 Wrz 2016    Temat postu:

Nigdy tego nie robiłem i raczej sam bym nie potrafił tego zrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 110
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:53, 16 Wrz 2016    Temat postu:

Przecież nikt nie kazuje Ci robić to samemu.Pytałeś jak to naprawić więc mówię. Nie wiem jak to dokładnie wygląda w Twoim przypadku ale jak się da to troszkę rozwiercić i spróbować wykręcić, wtedy gwint będzie cały. Jak nie to rozwiercić i zagwintować na śrubę M8 oraz kupić szpilkę bo są takie dostępne na rynku.Innym rozwiązaniem jest wymiana całego krateru. Albo to albo to.

Ostatnio zmieniony przez Przemek.1997 dnia Pią 21:57, 16 Wrz 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:35, 16 Wrz 2016    Temat postu:

a kontra z dwóch nakrętek ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 326
Przeczytał: 31 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:28, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Czy szpilka wystaje w ogóle z karteru? Czy urwała się tak że jest w nim cała schowana?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:43, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Szpilka urwala sie tylko ok 3cm od gory..

Czyli wystaje bardzo duzo.


Ostatnio zmieniony przez Fruler dnia Sob 10:50, 17 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 110
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:36, 17 Wrz 2016    Temat postu:

No to spróbuj skontrować nakrętki dość mocno i próbować wykręcić. Możesz sobie pomóc ciągnąć jeszcze kleszczami czy kombinerkami.

Ostatnio zmieniony przez Przemek.1997 dnia Sob 11:41, 17 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:26, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Tak to wygląda
https://scr.hu/PyderV

A mogę tą szpilkę nie wykręcając silnika odkręcić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 110
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:14, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Tak, możesz. Zdejmij cylinder i gaźnik, zabezpiecz przed uszkodzeniem tłoka lub go zdejmij, zasłoń czymś żeby nie nasypało Ci się śmieci czy opiłków do silnika, zrób kontrę z nakrętek i spróbuj wykręcić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:17, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Ok. Dzięki. Dlatego urwałem ,bo chciałem dokręcić, bo między glowicą a cylindrem mimo że była ta uszczkelka to była przerwa / nie było szczelne a potem jak urwałem już to ogarnąłem ,że głowica dochodziła w sensie stawiała opór. Nie leżała gładko że tak powiem. Na przyszłość mogę dać grubszą albo więcej tych uszczelek? xd tak żeby to uszczelnić.

Ostatnio zmieniony przez Fruler dnia Sob 18:21, 17 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 110
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:20, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Nie wiem czy kupisz grubszą, a kilku nie dawaj bo nie wiem czy uszczelnią. Jak głowica jest krzywa to weź oddaj ją do planowania, ewentualnie kup nową. Z ciekawości powiem że głowicę mogłeś sam pokrzywić nierównomiernie ją dokręcając. Chociaż przypomniałem sobie że u mnie siada dobrze że przerwy nie ma a u kuzyna jest przerwa na jakieś 5mm. Spowodowane jest to tym że na głowicy jest zrobiony taki garb. Być może u Ciebie tak właśnie jest. Jak kompresja nie ucieka to jest dobrze. Jedna uszczelka to max. Oryginalnie uszczelki nie były wcale montowane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 326
Przeczytał: 31 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:58, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Jak nakrętka+ kontra nie pomogą, to wkręć jedna nakrętkę i przyspawaj ją do szpilki.
Ja miałem identyczny przypadek, wkręciłem nakrętkę na szpilkę i przylutowałem mosiądzem (lutowanie twarde- palnik gazowo-tlenowy).
Jeśli to byłby problem, to spiłuj pilnikiem koniec szpilki tak, by na wysokości ok. 5mm nie była w przekroju okrągła, tylko miała z obydwu przeciwległych stron płaskie, równoległe powierzchnie, wtedy spróbuj złapać ją ciasno dopasowanym kluczem i odkręcić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 110
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:18, 18 Wrz 2016    Temat postu:

Jeśli będziesz tak chciał zrobić jak pisze kolega zasłoń dobrze dziurę żeby nie nasypało Ci opiłków do silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:39, 21 Wrz 2016    Temat postu:

Wykręciłem i wkręciłem nową UDAŁO SIĘ. Problem był w tym ,że kocówka rury była zawalona że ledwo co spaliny wychodziły. Teraz leci zarąbiście. Po prostej 70 km/h przy dobrych wiatrach 80
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin