Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Urwana szpilka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:40, 08 Paź 2016    Temat postu:

No to gitara. Być może świeca była wadliwa i dlatego nie chciał palić, i mógł też ciągnąć lewe tam przy tym gwincie ale teraz jest szczelnie więc powinno być ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:47, 08 Paź 2016    Temat postu:

Byłem się dalej przejechać i no niestety to nie rozwiązało problemu ;(

Dalej tak jakby skądś ciągło. Np. na 1 biegu ruszam pod górkę trzymam sprzęgło w połowie (nie puszczam) i się dławi i 0 mocy. gaśnie czasem. Jak się rozpędzę to śmiga na tej 3ce.

Problem może być w : tłok - pierścienie, sprzęgło się jakoś zepsuło,

tak mi się wydaje ,co o tym sądzisz?


Ostatnio zmieniony przez Fruler dnia Sob 20:49, 08 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:07, 08 Paź 2016    Temat postu:

Weź spróbuj jeszcze założyć ten drugi gaźnik. Jeśli chcesz możesz mu zmierzyć kompresje i zobaczysz czy to to. Wg mnie może też być coś nie tak z iskrą. Może gdzieś zanika. Najpierw załóż gaźnik, jak nie pomoże zajmij się tą iskrą. Sprzęgło nie ma tu nic do rzeczy, jeśli nie ślizga, nie ciągnie, biegi ładnie wchodzą to jest z nim wszystko ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:29, 08 Paź 2016    Temat postu:

Biegi wchodzą dobrze, tylko chodzi o to ,że jak jest obciążenie czyli jade pod nie wielkie wzniesieni się dławi.

A ten stary gaznik wyczyściłem od zewnątrz ,wewnątrz też ale te kanały nie wiem jak przeczyścić ,bo on był baardzo brudny i nie używany dłuugi czas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:38, 08 Paź 2016    Temat postu:

Gdyby ze sprzęgłem było coś nie tak to pod górkę simson by stawał a obroty silnika rosły. Wtedy mówi się że sprzęgło ślizga. I wg mnie to nie sprzęgło. Co do gaźnika to benzyna, wymyć i najlepiej przedmuchać sprężonym powietrzem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:41, 08 Paź 2016    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=XsI3EbCxCvQ
https://www.youtube.com/watch?v=ZeBvf_ZMAYs
https://www.youtube.com/watch?v=-3OdFj1plrA

Podobną sytuacje mam. A może to właśnie być cewka butelkowa?


Ostatnio zmieniony przez Fruler dnia Sob 21:46, 08 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:51, 08 Paź 2016    Temat postu:

Może tak być. U mnie właśnie tak było. Ewentualnie może też być za dużo paliwa w komorze pływakowej. Zmień tą cewkę butelkową a jak by nie pomogło to gaźnik do regulacji. Musisz wtedy zmniejszyć poziom paliwa w komorze pływakowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:56, 08 Paź 2016    Temat postu:

Jutro zmienie ,bo mam. A jak mam zmniejszyć poziom paliwa w komorze skoro tam jest ten pływak cały plastikowy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:05, 08 Paź 2016    Temat postu:

Przepraszam zapomniałem się ale w amalu nie da się regulować paliwa w komorze. Możesz ewentualnie zmniejszyć poziom na iglicy. Poziom w komorze da się regulować w BVF. Zmień cewkę, a jak nie będzie rezultatu to działaj z gaźnikami, albo reguluj amala albo załóż BVF.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:57, 09 Paź 2016    Temat postu:

A zbyt mocne naciągnięcie łańcucha może powodować gaśnięcie silnika? ponieważ jak wrzucam bieg to gaśnie.
Próbowałem wyregulować gaznik i niby dobrze działa na gaz , ale problem pojawia się jak wbijam bieg i wtedy zaczyna się dławić.


Ostatnio zmieniony przez Fruler dnia Nie 17:01, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:29, 09 Paź 2016    Temat postu:

Łańcuch nie jest tego przyczyną. Zbyt napięty łańcuch może ,,zjeść" zębatki. Prawidłowo napięty łańcuch ma mieć ok 2cm luzu gdy motocykl stoi sam na kołach. Gdy wrzucasz bieg i go dławi tzn że ciągnie sprzęgło. Wyreguluj sprzęgło i powinno być ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:32, 09 Paź 2016    Temat postu:

ale to nie przesz biegi ,bo biegi normalnie wskakują. Wiskam sprzęgło i normalnie wbija ,ale podczas normalnej jazdy dodając gazu się dławi ( jest moc i nie ma mocy i tak ciągle) ;//
I go dławi już po zmianie biegu, czyli jak jest obciążony bo musi napędzić koło.


Ostatnio zmieniony przez Fruler dnia Nie 19:34, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:50, 09 Paź 2016    Temat postu:

Fruler napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=XsI3EbCxCvQ
https://www.youtube.com/watch?v=ZeBvf_ZMAYs
https://www.youtube.com/watch?v=-3OdFj1plrA

Podobną sytuacje mam. A może to właśnie być cewka butelkowa?


Sprawdź koniecznie ciśnienie sprężania- specjalnym manometrem do tego przeznaczonym,- prawdopodobnie jest za małe. Wcześniej zobacz też jak pracuje silnik bez gumy gaźnik- filtr powietrza, powinno być lepiej (zdejmij gumę w czasie pracy silnika kiedy się dławi), napisz nam jakie są efekty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:13, 09 Paź 2016    Temat postu:

No to się nie zrozumieliśmy. W takim razie albo iskra zanika albo są przedmuchy na pierścieniach. Jak na jałowym wchodzi normalnie to zdjęcie gumy nie pomoże. Sprawdź tą iskrę i zmierz sprężanie. Innych opcji raczej nie ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:49, 10 Paź 2016    Temat postu:

Chyba znalalem problem na iskrowniku ciagle iskrzy. Bardzo mocno.
Nawet jak jest ciepły ma problem z odpalaniem. Nadał te przerywanie podczas jazdy trwa. Miałem dzisiaj taką sytuacje ,że jade a tutaj silnik mi zgasł. ;/

Spręzanie jest bo zdjąłem świece i docisnąłem palec. Kopiąc palec odskakiwał.


Ostatnio zmieniony przez Fruler dnia Pon 18:36, 10 Paź 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin