Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Dzwonienie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:10, 14 Lut 2012    Temat postu:

A i jeszcze odpowiedz na jedno z wczesniejszych pytan, bo przedtem go nie zauwazylem. Gdy dodam gazu, to juz mi nie dzwoni, tylko na wolnych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:15, 14 Lut 2012    Temat postu:

Jest to najprędzej od pierścieni.bo na wolnych wpadają w drgania,a jak dodajesz to cichnie,ale na pewno musi wydobywać się hałas od tych pierścieni podczas wkręcania,tylko że na pewno mniej brzęczą,najlepiej się wsłuchaj podczas wkręcania,ale to nie zmienia faktu, że musisz zmienić pierścienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:20, 14 Lut 2012    Temat postu:

Troche mi szkoda rozbierac, bo ladnie chodzi, a przedtem mialem z nim mnostwo klopotow... Boje sie ze jak wymienie pierscienie to znow nie bedzie chodzil..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:23, 14 Lut 2012    Temat postu:

Jak wszystko będziesz robił dobrze to nic nie powinno się stać. Jak będziesz chciał jeszcze jaką radę to dawaj śmiało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:30, 14 Lut 2012    Temat postu:

To mialbym do Ciebie jeszcze jedno pytanie. Co jest przyczyna tego, ze simson chodzi tylko na zaplonie maxymalnie w lewo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:18, 14 Lut 2012    Temat postu:

A czy to jest zapłon platynowy czy elektroniczny ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:18, 14 Lut 2012    Temat postu:

To jest platynowiec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:26, 14 Lut 2012    Temat postu:

Za bardzo nie wiem czym to jest spowodowane,ale możliwe że wał może być wykrzywiony, a robiłeś coś przy magnecie ostatnio ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:41, 14 Lut 2012    Temat postu:

stasiu007 napisał:
Co jest przyczyna tego, ze simson chodzi tylko na zaplonie maxymalnie w lewo?

Czyli na przyśpieszonym...
Przyczyną może być za słaba iskra na świecy, czego przyczyną jest kiepskie połączenie cewki albo jej uszkodzenie.
Sprawdź długość iskry na gołym kablu po odkręceniu fajki - powinna mieć co najmniej 7mm.
Poczytaj: http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-problemy-silnikowe,24/silnik-pracuje-tylko-na-bardzo-przyspieszonym-zaplonie,33026.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:42, 14 Lut 2012    Temat postu:

Stasiu007
Cytat:
To mialbym do Ciebie jeszcze jedno pytanie. Co jest przyczyna tego, ze simson chodzi tylko na zaplonie maxymalnie w lewo?


Poczytaj to :
http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-problemy-silnikowe,24/silnik-pracuje-tylko-na-bardzo-przyspieszonym-zaplonie,33026.html

O sorry Syzyf mnie wyprzedził a wszystko przez mojego wolnego neta;/


Ostatnio zmieniony przez mateuszek18183sr50 dnia Wto 23:45, 14 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:16, 15 Lut 2012    Temat postu:

W sumie to jest dosc logiczne.
Nie mam teraz zadnej butelkowej pod reka, ale jutro od kolegi pozycze duza cewke od jawki czeskiej. Iskra niby jest dobra.. Choc kiedys byla lepsza, taka strzelacjaca, ale moim zdaniem to moze byc spowodowane zepsutym kondensatorem.
A z drugiej strony... Kolega w tamtym temacie ( http://www.simsonrulez.fora.pl/font-color-black-problemy-silnikowe,24/silnik-pracuje-tylko-na-bardzo-przyspieszonym-zaplonie,33026-15.html ) napisal ze ulegl lekkiemu zatarciu po przejechaniu tylko 50 km. A jak ja przejechalem juz 1000 km na takim ustawieniu, to stad moze byc te dzwonienie pierscieni. U mnie co prawda nie ma zadnego problemu z odpalaniem silnika. Bo na zimnym odpala bez szemrania, w mroz za 2-3 razem, tak jak wczesniej napisalem, z 40s na ssaniu i jade. Na cieplym musze odpalac sposobem. Tzn. Zaciagam ssanie, dodaje gaz i kopie. Odzywa sie za pierwszym razem, wtedy szybko puszczam gaz, i chodzi. No i nie trzyma wolnych obrotow, jak jedzie to jedzie, ale jak chce sie zatrzymac to musze trzymac wysoki gaz, bo zgasnie. Myslalem ze to moze byc przez zla regulacje gaznika.. Ale wszystkie objawy podobne jak u kolegi.Troche to uciazliwe, i szkoda silnika.
Co wy o tym myslicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:25, 15 Lut 2012    Temat postu:

Sprawdź z tą cewką moze być u Cb jak u Syzyfa,i tak jak mówisz układa sie ta historia nawet w logiczną całość.
No napewno szkoda silnika nie ma watpliwosći że silnik cierpi przy takim użytkowaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:58, 15 Lut 2012    Temat postu:

Jesli pogoda dopisze to skocze do kolegi po te cewke, zaloze, i napisze wam o efekie.
Tylko jeszcze jedno pytanie odnosnie podlaczania cewki. Tam na niej sa takie oznakowania, 21 i 22. Zawsze do 22 podlacza sie pradowy, a do 21 masowy tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:22, 15 Lut 2012    Temat postu:

Orginalna cewka w simsonie ma oznaczenia 15 i 1 8O
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:25, 16 Lut 2012    Temat postu:

Odnośnie takiej cewki z 21, 22- nie wiem.
Ale dlaczego nie zrobisz najpierw najprostszego, czyli nie sprawdzisz długości iskry na kablu bez fajki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin