Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
PO ROZGRZENIU TROSZKE SLABSZY, CO MU JEST ?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:11, 06 Lis 2012    Temat postu: PO ROZGRZENIU TROSZKE SLABSZY, CO MU JEST ?

Witam. Odrazu chce powiedziec, ze simsona raczej nie zalewa, poniewaz :
- Zaplon ustawiony perfekcyjnie
- Plywak ustawiony perfekcyjnie ( BVF 16n1-11 )
- Dysza 70
- Iglica ustawiona na najmniej paliwa


No wiec tak - Rano odpalam bez problemow, wkreca sie elegancko. Chodzi na nieco wysokich obrotach. Jednak po rozgrzaniu obroty spadaja, prawie gasnie, wiec gazuje. Jest tez troche slabszy. Przy gazowaniu od niskich obrotow lapie mula z dolu, a potem wkreca sie dalej bez przeszkod.

Co mu dolega ?


Ostatnio zmieniony przez maciek805 dnia Wto 19:15, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:49, 06 Lis 2012    Temat postu:

Jeśli jeszcze podczas jazdy występuje coś takiego że... na zimno idzie ładnie, natomiast po jeśli zagrzaniu praktycznie nie ma znaczenia czy jedziesz na lekkim gazie czy na pełnym to może to być wina cewki butelkowej.
Mam podobnie z tym że na wolnych obrotach chodzi bez względu na zagrzanie i nie łapie mi muła. Tylko podczas jazdy przy gwałtownym dodaniu gazu nie ma takiego zrywu jak na zimnym silniku. No i w ogóle jest słabszy, pod górki gorzej podjeżdża...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:35, 06 Lis 2012    Temat postu:

No to mam podobnie jak ty ... Moze to byc kondenstator albo cewka butelkowa pod bakiem ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:07, 07 Lis 2012    Temat postu:

Moze to byc cos jeszcze panowie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:45, 07 Lis 2012    Temat postu:

tak jak spomnial kondersator , cewka lub moze ci tlok puchnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:58, 07 Lis 2012    Temat postu:

Tak, może to być cewka,... ale nie musi..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:06, 08 Lis 2012    Temat postu:

ja mialem ten problem usiebie noi były te 3 rzeczy które podalem:
-puchnący tłok
-zawieszony kondenstator
-cewka butelkowa

ale można również

-sprawdzić platynki
-i spróbuj dać mu wieksza dawke paliwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:34, 08 Lis 2012    Temat postu:

Oczywiscie mowa o cewce WN ta pod bakiem ?
Albo kondek ?
Ew. gaznik

Tych przyczyn szukac ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:38, 08 Lis 2012    Temat postu:

1.tak bo ona też jest zdradliwa bo sa takie wyjątki gdzie 1 cewka np na 30 jest wadliwa

2.umnie to kondensator tez kilka razy sie zawiesił ale zacznij od niego

3.a gażnik to kup sobie orginalny za 100 zl i bedzie bardzo ładnie chodzic
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:42, 08 Lis 2012    Temat postu:

To jednak nie cewka, sprawdzilam z innego simka i nie bylo poprawy. To raczej gaznik, ale na koniec zwiekszylem troche paliwa na iglicy i jakby lepiej bylo ... Tylko ze rozgrzany przy wkrecaniu ma mula, a na zimnym ( bez ssania ) jest ok ...

Sam juz nie wiem.


Mam tez drugie pytanie, chodzi o biegi. Wymienilem kulki w skrzyni biegow. I albo zle wchodzi jedynka, albo przy wbijaniu czworki i trojki nie czuc tego "pstryk" i trzeba umiejetnie wrzucic aby weszlo. Rozejdzie sie to jakos czy cos ? Happy


Ostatnio zmieniony przez maciek805 dnia Czw 20:44, 08 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:12, 08 Lis 2012    Temat postu:

Najpierw zobacz ten kondensator on kosztuje ile 10 zł co sie orientuje.
jak nie pomoże to ten gażnik wymien na orginal niemiec

a pytanie jaka przerwe masz na platynkach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:33, 08 Lis 2012    Temat postu:

0,3mm przerwa na platynkach panowie ...

a co z biegami ? Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:14, 08 Lis 2012    Temat postu:

to zrób 0,4 mm

biegi tam nic nie maja do sprawy ale mozesz je łatwo wylegulować jest taka srubka na pokrywie od biegow pod gaznikiem i ja regulujesz ale nie pamietam w która strone

a jak tam twoje simeringi przepuszczaja czy nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:35, 09 Lis 2012    Temat postu:

Nie robcie ze mnie tepaka majstry Wide grin Wiem gdzie i jak regulowac biegi Wide grin

Ale nie moge wyregulowac w 100% dobrze. Aktualnie czworke musze wbijac z duzym wyczuciec bo inaczej nie wejdzie, nie wiem co z tym zrobic juz, albo sie moze wyrobi, bo po remoncie ?


Simeringi nowe, nic nie puszcza. Moze to byc ten kondensator ? Przypomne, ze jak sie nagrzeje to jest slabszy(pod male wzniesienia najbardziej slabnie ), z wolnych obrotow przy wkrecaniu zlapie mula i wkreca sie dalej. Nie zalewa go, nie ma tez za malo paliwa. Na zimnym silniku wszystko ok.
W sumie kondesator chyba nie, no bo na rozgrzaniu pali z gazem, nie gasnie sam ( choc na wolnych musze gazowac, bo chodzi, ale tak ledwo co, na zimnym wszystko ok ) ...


Ostatnio zmieniony przez maciek805 dnia Pią 16:38, 09 Lis 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:54, 09 Lis 2012    Temat postu:

Ja miałem tak ze simson się nagrzał to zaczął wariować to znaczy nie trzymał obrotów i lekko szarpał jak się wkręcało na obroty. Wymieniłem kondensator cena to około 8zł-10zł i wszystko doszło do normy.
Co do biegów, to jak wymienia się jakieś podzespoły to zawsze wszystko musi się ułożyć, dotrzeć.Musisz trochę pojeździć i często zmieniać biegi,aby się ułożyło, wtedy daj znać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin