Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PO ROZGRZENIU TROSZKE SLABSZY, CO MU JEST ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:07, 11 Lis 2012    Temat postu:

Moim zdaniem to nie kondensator, tylko ma za malo powietrza ... Tylko czemu ? Filtr jest oryginalny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:47, 11 Lis 2012    Temat postu:

maciek powiem ci tak ja też mialem ten sam problem

i ja też na początku nie wiedzialem co jest

wyjmowalem gażnik z 1000 razy
swiece z 500 i nic
ale sie okazało u mnie ze pod wpływem ciepła kondensator padł

a powiedz tylko tyle czy od strony filtra wozisz jakies szmaty albo torebki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:07, 11 Lis 2012    Temat postu:

Ja myslalem, ze to kondensator, ale nie przerywa mi, powiem
jeszcze raz dokladnie co sie dzieje :

Z rana ladnie pali ( BEZ ssania ), trzyma wolne, gazujac wkreca sie bardzo ladnie. Po przejazdze ( silnik nagrzany ) obroty ma duzo mniejsze i jakby przygasal, ale ja nim ciagle gazuje i jest wtedy ok. Przy wkrecaniu zlapie mula i wkreca sie dalej.

Przy jezdzie na pol manetki i 50km/h chce dac full gaz, ale juz wiecej po prostu nie moze jechac, max 50km/h i koniec - Na zimnym i na cieplym. Tylko, ze na zimnym ma lepsza reakcje na manetke.


W pokrywie od strony filtra nic nie woze. Juz nie wiem co to moze byc, moze ten kondensator, ale watpie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:35, 11 Lis 2012    Temat postu:

Jak po prawej stronie nic nie wozisz to bardzo dobrze tam lepiej nic nie trzymaj.

A jak chcesz mu dać na opór manetke na gorącym to robi wtedy buuuuuu czy nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:20, 11 Lis 2012    Temat postu:

Buuu nie robi jak mu odkrece w jezdzie, po prostu nie czuc efektow, wiecej niz 50km/h nie pojedzie, czy to na prostej, czy z konkretnej gorki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:04, 11 Lis 2012    Temat postu:

a powiedz jeszcze jak cylinder ci sie mocno nagrzewa czy nie?

i czy sprzęgło ci sie nie slizga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:29, 11 Lis 2012    Temat postu:

Cylinder normalnei sie nagrzewa, sprzeglo ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:15, 11 Lis 2012    Temat postu:

a jak masz gorący silnik i go zgasisz to normalnie odpala czy nie chce?

a jaki ma teraz kolor świeca czarny czy taki brązowo miedziowy?


Ostatnio zmieniony przez Dezip dnia Nie 21:28, 11 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:30, 11 Lis 2012    Temat postu:

Kolor swiecy jest taki jak byc powinien, kawowy.

Jak goracy i chce zapalic to z gazem zapala od pierwszego, ale musze gazowac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:36, 11 Lis 2012    Temat postu:

to zaczniemy od podstaw teraz

1.Nie masz chyba ustawionych wolnych obrotów
2.Jak świeca jest taka jak mówisz to mieszanka jest prawidłowa i nie ma przestawionego zapłonu
3.Cewka mówisz ze jest dobra bo sprawdzałeś, a ta zapłonowa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:41, 11 Lis 2012    Temat postu:

Obroty sa ok, na zimnym chodzi na wysokich - na odpowiednich. Zreszta jak sie nagrzeje i zmneijszy obroty to juz nie reaguja na krecenie srubkami !

Dokladnie, zaplon dobrze ustawiony. Cewke butelkowa pod bakiem zmienialem z innego sima i nie pomoglo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:02, 11 Lis 2012    Temat postu:

W motorowerach są 2 cewki

-Butelkowa pod bakiem
i
-Cewka zapłonowa na iskrowniku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:12, 11 Lis 2012    Temat postu:

I to ona moglo by byc przyczyna ? Moze przerywacz tez ?

Jesli chodzi o montaz takiej cewki to kabelek trzeba przylutowac do niej lutownica ?


Ostatnio zmieniony przez maciek805 dnia Nie 22:13, 11 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dezip
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:15, 11 Lis 2012    Temat postu:

możliwe że to też moze być przyczyna ale jak to sie naprawia to już nie powiem bo nie wiem ale umnie też byla ta cewka robiona tylko że przez mechanika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek805
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:20, 11 Lis 2012    Temat postu:

Ale jak to by byla cewka, to raczej iskry by nie bylo ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin