|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaroslaw97
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:07, 18 Maj 2015 Temat postu: Wiadomość |
|
|
Po prostu go spaliłeś, ten scalak dostał.Bo podłączenie na bank dobre Ci podałem.
A ten co ma dwa piny to plus na niego i z niego na przełącznik.Kierunki zostają z masą na ramie.Tak jak zwykły przerywacz.A ten drugi też plus na niego i z niego na przełącznik i dodatkowo masa do niego.Też podłączenie jak zwykły przerywacz.Ten z układem został uszkodzony prawdopodobnie przez zwarcie.Dużo kombinowałeś ale się nie dziwię.
Ostatnio zmieniony przez jaroslaw97 dnia Pon 20:23, 18 Maj 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:22, 18 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
a ten z trzema pinami?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaroslaw97
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:25, 18 Maj 2015 Temat postu: Wiadomość |
|
|
Oby dwa podłączasz jak zwykłe.Tylko pilnuj oznaczeń.I patrz czy są jak kupujesz bo znowu będzie kicha.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:01, 18 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Zamawiam ten - [link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko w opisie ładnie wytłumaczone wyjścia itp.
Jutro od rana zabieram się za uruchomienie cewki ładowania akumulatora, jak przyjdzie przerywacz zdam relacje a jutro odnośnie cewki.
Pozdrawiam i dziękuję za zaangażowanie w temat
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaroslaw97
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:46, 18 Maj 2015 Temat postu: Wiadomość |
|
|
Szkoda że wcześniej się nie radziłeś jak podłączyć ten przerywacz to by działał na bank.Ale co zrobić.Ten jego schemat jest nie jasny i odmienny od innych.Trzeba go w głowie przeanalizować i dosyć podstaw znać. Wcześniej też zwróciłem uwagę że masz źle przewody w mierniku a męczyłeś się z pomiarem a nikt na to nie wpadł.Żeby nie przypadkowo foto to też bym nie pomyślał o tym.Trochę szkoda bo to zawsze parę złoty w plecy i niepotrzebne nerwy.Powodzenia i zawsze dokładnie wszystko sprawdzaj niż połączysz,odpalisz itd..........
Ostatnio zmieniony przez jaroslaw97 dnia Pon 21:56, 18 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:09, 19 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Przejście na kablach od statoru zapłonu jest, mianowicie cewka do wymiany mimo to że była nowa, bez obciążenia na max obrotach 4VAC na działającej cewce coś koło 50/55VAC na max obrotach
-zamówiłem cewke ładowania - [link widoczny dla zalogowanych]
tam są dwa wyprowadzenia, mianowicie jak mam podłączyć to pod regulator chiński tak by działało i nic sie niespaliło bo takie mam jajca już
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaroslaw97
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:30, 19 Maj 2015 Temat postu: Wiadomość |
|
|
Jest to cewka bez masowa ,ja mam taką samą w elektroniku.Jak dobrze rozumiem to masz dwa wolne przewody.Jeśli tak to lutujesz jeden do jednego styku i drugi do drugiego na cewce.W schowku jeden z tych przewodów co idą od cewki dajesz na masę a drugi pod regulator(dolny lewy pin) natomiast od regulatora(dolny prawy pin) też na masę.Na aku idzie z górnego lewego pinu a prawy zostaje wolny.
Może się pojawić problem ze stopem ale nie musi.Żarówka od niego jest podłączona przed regulatorem i często jest tak że się przepala(tak było u mnie).Choć jest podłączony aku czyli obciążenie to i tak napięcie przed regulatorem jest za wysokie i żeby uniknąć przepalania się żarówki podłączyłem ją pod aku ale mam dobre ładowanie bo przy słabym akumulator mógłby być niedoładowany.Jak odpalisz to wciśnij stop i sprawdź
jakie napięcie dostaje żarówka i dodaj lekko gazu.U mnie jak dodałem odrobinę to już było 13-14 volt.Jest szansa że będzie ok ale jak nie będzie to pod aku trzeba podłączyć.No i oczywiście sprawdź napięcie ładowania aku.A schemat taki -
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście układ połączeń będzie dobry pod warunkiem że masz standardowy regulator.Bo są takie co mają piny miejscami pozamieniane.Ja w elektroniku przerabiałem u siebie z 6 na 12 volt i też regulator od chinola itd.I wszystko co opisuję znam z doświadczenia i mam sprawdzone.Tak samo z tym światłem stopu miałem problem choć wszyscy pisali że to nie możliwe że takie napięcie wysokie itd.Skoro żarówka się paliła a miernik pokazywał wysokie napięcie to przyczyna była oczywista.Odnośnie cewki ładowania to ja moją odwinąłem a to dlatego że na wolnych obrotach miałem już ładowanie 14,2V i 0,6-0,8A tak duże ładowanie nie jest potrzebne i skraca żywotność aku bo go ciągle na fula ładuje.Też mi nie wierzono że tak mocna cewka a jednak.Wszystko mam sprawdzone i przetestowane na własnej skórze.Z cewki odwinąłem około 40 zwojów,ale robiłem to na raty po 10-15 zwojów,skręcałem,odpalałem i mierzyłem.Teraz mam na wolnych koło 13 volt i prąd ładowania 0,1-0,2 ampera a na maxa 14,5V i prąd 0,6 ampera.Przy rozładowanym aku ten prąd jest z początku większy a potem spada do tego 0,6A.Pomiaru należy dokonywać na naładowanym aku!!Tak więc sam widzisz że też miałem przeboje z elektryką.Przede wszystkim nie słuchałem tych co gadali że cewka tyle nie daje itd.Wrzeszczeli że cewki dowijają bo słabo ładują itd.Ale ja wiem co mi miernik poikazywał i robiłem po swojemu i jest git.
Nie odpalaj motoru przy podłączonym regulatorze a bez aku bo się spali.Ewentualnie odłącz regulator jak nie masz aku.
Ostatnio zmieniony przez jaroslaw97 dnia Wto 12:56, 19 Maj 2015, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:41, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
wszystko ładnie śmiga, mianowicie zmieniłem żarówke H4 z 60/55W na 35/35W i przy dodawaniu gazu przygasa i tak jakby mruga, jak chodzi na wolnych to świeci i nie mruga, co to może być?
+ jak zamontować ten czujnik stopu zamiast oryginalnej blaszki?
= [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez TheProLukasz dnia Czw 22:47, 21 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinSimsonFan21
Bywalec
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:05, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Światło mruga bo może niepewne połączenie kabli i od wibracji przerywa. Ten czujnik montujesz przed tylnym kołem tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:14, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mianowicie mam ta blaszke co trzyma automat tak jak na przedmiocie z jackmotors lecz nie wiem jak to zamontowac gdyz chyba nie mam jak umocowac tego uchwytu automatu w tym mocowaniu co trzyma silnik
[link widoczny dla zalogowanych]
Tego wciecia prostokatnego nienam w tym ^
Ostatnio zmieniony przez TheProLukasz dnia Pią 7:19, 22 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:43, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
to nawierć dwie dziurki na długość i podziałaj pilnikiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaroslaw97
Bywalec
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:37, 22 Maj 2015 Temat postu: Wiadomość |
|
|
Sprawdź styki.Mruganie a przygasanie to dwie różne rzeczy.Masz założone na światła ogranicznik napięcia?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|