Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana tłoka bez szlifu przy przebiegu 3000km.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oskarzyslaw
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:54, 30 Lis 2016    Temat postu:

To jak się ustawia gaźnik to wiem, ale ciekawi mnie tylko co dokładnie reguluje śruba mieszanki w tym gaźniku. Wydaje mi się, że jak ją wkręcam to zmniejszam ilość powietrza, ponieważ motorek bardziej kopci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:43, 30 Lis 2016    Temat postu:

Przemek.1997 napisał:
Śrubką od regulacji mieszanki regulujesz dawkę powietrza. Wkręcając śrubkę (kręcąc w prawo) zmniejszasz ilość powietrza, w lewo zwiększasz. Książkowo śrubka ta ma być wkręcona do oporu i wykręcona na 2-2,5 obrotu jednak z każdym simsonem jest inaczej.

A co tu napisałem? Tak właśnie jest, wkręcając ujmujesz powietrza przez co do cylindra idzie ,,więcej" paliwa bez powietrza i dlatego kopci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oskarzyslaw
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:55, 30 Lis 2016    Temat postu:

Przed edycją ten post wyglądał trochę inaczej, przez co zwątpiłem w to, co piszesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:09, 30 Lis 2016    Temat postu:

Treści nie zmieniałem tylko cytując post zauważyłem że zrobiłem kilka (dokładnie 2) literówki które poprawiłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oskarzyslaw
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:02, 30 Lis 2016    Temat postu:

Wydawało mi się, że było tak napisane ,,Śrubką od regulacji mieszanki regulujesz dawkę powietrza. Wkręcając śrubkę (kręcąc w prawo) zmniejszasz ilość PALIWA, w lewo zwiększasz. Książkowo śrubka ta ma być wkręcona do oporu i wykręcona na 2-2,5 obrotu jednak z każdym simsonem jest inaczej." Ale widocznie źle przeczytałem, więc przepraszam. Teraz już wszystko jasne. Przedstawię iglicę trochę wyżej i sprawdzę efekty, a jak nie to wina leży po stronie ssania. Do sprężyny wdała się rdza i tłoczek się lekko przytarł, ale oring jest cały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:26, 30 Lis 2016    Temat postu:

Nic się nie stało. Daj znać jakie są efekty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oskarzyslaw
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:37, 14 Gru 2016    Temat postu:

Przestawienie iglicy na środkową pozycję nic nie zmieniło w związku z odpalaniem. W ssaniu oring jest cały, więc chyba to też nie problem. Coś się dzieje z zapłonem. Iskra jest słaba, choć kolor ma niebieski. Przy przyłożeniu przewodu WN do głowicy iskra pojawia się przy odległości 5mm od niej. Dosyć mocno iskrzą platynki. Przy wymianie cewki świetlnej wymieniłem także kondensator na wszelki wypadek. Stary tak mocno siedział, że z wielkim trudem wybiłem go młotkiem. Ale dalej iskrzy. https://www.youtube.com/watch?v=aa_ewtm8nnc

Ostatnio zmieniony przez oskarzyslaw dnia Śro 23:37, 14 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek.1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:09, 30 Gru 2016    Temat postu:

Te kondensatory simsonowskie dość trefne są. Jak się uda to chodzi... Trochę za mocno iskrzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin