Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z gaźnikiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:34, 22 Sty 2017    Temat postu: Problem z gaźnikiem

Witam. Posiadam gaźnik amal 21 i nie jest on oryginalny. Gdy miałem go założony w simsonie strasznie dużo mi palił mimo regulacji. Cylinder 60cm3. Wydaje mi się ,że jest on za duży do tego cylindra. Przelewał się, poprostu po dłuższej jeździe robiła się kałuża pod nim na karterach. I nie wiem czy wystarczy wymienić tylko dysze ,bo pisze na niej 85 ,czy kupić już nowy gaźnik ,mniejszy. I kolejny problem jest taki ,że ten króciec który łączy gaźnik z cylindrem jest on na gwint i on nie nakręca się dokładnie bardzo mocno. Bo jakbym dokręcił to gaźnik nie byłby równo względem całego silnika. I takie pytanko, mogę kupić jakiś klej do gwintów i najzwyczajniej w świecie skleić go na stałe? bo nie wiem po co jest w ogóle ten gwint. Najlepsza metoda była w tych starych gaźnikach typ 16n.. ,bo wszystko było na stałe i git.
I pamiętam ,że jak miałem założony to nie było stałych obrotów przy stałym położeniu manetki gazu, po prostu przy stałym położeniu manetki obroty malały i musiałem dodawać więcej i czasami szarpało. A powinno być tak ,ze stale trzymam manetkę i sobie pyrka ,nie wiem dlaczego tak jest. Wiem ,bo założyłem gaźnik 16n1 i fajnie dzialało.


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Fruler dnia Nie 21:16, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:36, 22 Sty 2017    Temat postu:

Nie ma prawa cieć z Amala- sprawdź zaworek w komorze pływakowej czy nie jest uszkodzony i czy zamyka dopływ paliwa. Zobacz też czy pływak też jest w porządku.
Co do gwintu, -klej to trochę nieelegancka metoda, są w hipermarketach cienkie taśmy teflonowe do połączeń gwintów w rurach hydraulicznych, ja bym ściśle owinął gwint na rurze i dopiero wkręcił go w gaźnik, jeśli nawiniemy tyle taśmy teflonowej co trzeba to nie będzie luźnego połączenia, uzyskamy 100% szczelność oraz możliwość demontażu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fruler
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:51, 22 Sty 2017    Temat postu:

To spróbuję nabyć taką taśmę. Zaworek jak i pływak wygląda okej. Może to paliwo wyciekało z tego gwintu króćca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin