 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fruler
Nowicjusz

Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:34, 22 Sty 2017 Temat postu: Problem z gaźnikiem |
|
|
Witam. Posiadam gaźnik amal 21 i nie jest on oryginalny. Gdy miałem go założony w simsonie strasznie dużo mi palił mimo regulacji. Cylinder 60cm3. Wydaje mi się ,że jest on za duży do tego cylindra. Przelewał się, poprostu po dłuższej jeździe robiła się kałuża pod nim na karterach. I nie wiem czy wystarczy wymienić tylko dysze ,bo pisze na niej 85 ,czy kupić już nowy gaźnik ,mniejszy. I kolejny problem jest taki ,że ten króciec który łączy gaźnik z cylindrem jest on na gwint i on nie nakręca się dokładnie bardzo mocno. Bo jakbym dokręcił to gaźnik nie byłby równo względem całego silnika. I takie pytanko, mogę kupić jakiś klej do gwintów i najzwyczajniej w świecie skleić go na stałe? bo nie wiem po co jest w ogóle ten gwint. Najlepsza metoda była w tych starych gaźnikach typ 16n.. ,bo wszystko było na stałe i git.
I pamiętam ,że jak miałem założony to nie było stałych obrotów przy stałym położeniu manetki gazu, po prostu przy stałym położeniu manetki obroty malały i musiałem dodawać więcej i czasami szarpało. A powinno być tak ,ze stale trzymam manetkę i sobie pyrka ,nie wiem dlaczego tak jest. Wiem ,bo założyłem gaźnik 16n1 i fajnie dzialało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Fruler dnia Nie 21:16, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:36, 22 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Nie ma prawa cieć z Amala- sprawdź zaworek w komorze pływakowej czy nie jest uszkodzony i czy zamyka dopływ paliwa. Zobacz też czy pływak też jest w porządku.
Co do gwintu, -klej to trochę nieelegancka metoda, są w hipermarketach cienkie taśmy teflonowe do połączeń gwintów w rurach hydraulicznych, ja bym ściśle owinął gwint na rurze i dopiero wkręcił go w gaźnik, jeśli nawiniemy tyle taśmy teflonowej co trzeba to nie będzie luźnego połączenia, uzyskamy 100% szczelność oraz możliwość demontażu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fruler
Nowicjusz

Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:51, 22 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
To spróbuję nabyć taką taśmę. Zaworek jak i pływak wygląda okej. Może to paliwo wyciekało z tego gwintu króćca.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|