Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problen nowicjusza... nie dziala kolo zamachowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawwwid1990
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:46, 08 Lis 2008    Temat postu:

No wiec, tak byl to klin i po odkreceniu nakretki kolo samo zeszlo wymienilem klin wydawal on mi sie troche maly ale skoro od simsona to zalozylem skrecilem i ok iskra ladna wiec nawet sie ucieszylem i gdy tylko wszystko poskrecalem odpalam(wysimenicie odpalil) ale odrazu wbil sie na wysokie obroty troche mi sie to nie podobalo ale wrzucilem bieg i jade a on jedzie bardzo wolno a po chwilii stoi. po nastepnym odpaleniu to samo lecz gasl Zaraz po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzegla....chyba sie zalewa co to moze byc?? moze to byc cos od powietrza??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:48, 08 Lis 2008    Temat postu:

Jezeli ma za wysokie wolne obroty, ktorych nie da sie w zadnen sposob ustawic, znaczy to ze ciagnie gdzies lewe powietrze. Sprawdz szczelnosc cylinder- gaznik, najpirew sprubuj dokrecic, ewentualnie wymien uszczelke. Jezeli nie pomoze sprawdz przepustnice, czy iglica nie spadla z trzymaka, lub wogole czy pzrepustnica nie lata zbyt luzno w gazniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawwwid1990
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:18, 08 Lis 2008    Temat postu:

nie wiem czy to w jakis sposob pomoze w ustaleniu przyczyny ale bardzo kopci nawet bez swiecy to dym leci zarowno z rury jak i zz dziury od miejsca na swiece. ogolnie to linak od gazu sie postrzepila i iglica na sprezynce moze sie zacinac ale jezeli to by bylo powodem to chyba raczej simson by jechal bardzo szybko w poczatkowej fazie a on wolno jedzie przez ok 5m a potem staje nie wiem juz bede patrzyl w poniedzialek dokladniej bo ostatnio nie mialem czasu.... w miedzy czasie prosze o wszystkie mozliwe wady jakie komus sie nasuwaja do glowy bedej mial wiecej opcji do sprawdzenia podczas naprawy z gory dzikuje za podpowiedzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:57, 08 Lis 2008    Temat postu:

Wiec zapewne poszedł simering(lewy)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawwwid1990
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:55, 09 Lis 2008    Temat postu:

hmmm lewy to znaczy od strony sprzegla?? bo mi sie tak wydaje sądząc po tych wysokich obrotach ze od strony magneta i juz sam nie wiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Pon 18:11, 10 Lis 2008    Temat postu:

Musisz byc pewny ze nic sie nie zacina,tzn. linka przepustnica ze chodzi lekko,potem zostaje semering od strony zapłonu,no i sprawdz ustawienie zapłonu.cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawwwid1990
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:57, 20 Lis 2008    Temat postu:

wymienilem semering...to samo tzn tak samo popsuty ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Pią 9:59, 21 Lis 2008    Temat postu:

Czy po wymianie klina ustawiałes zapłon?sprawdz dokładnie luzne koło magnesowe mogło go przestawić.cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin