Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problemy z odpalaniem.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xavi
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:24, 31 Mar 2008    Temat postu: Problemy z odpalaniem.

Naprawiłem zapłon..sprzęgło ale simson ciężko zapala.
Przy pierwszym odpaleniu było ładnie zapalił za którymś tam kopnięciem.
Po wyregulowaniu gaźnika, próbnej przejażdżce simson tak jakby stracił na mocy i później bardzo trudno jest go zapalić.
Cały czas go zalewa nie odpala ani normalnie ani na ssaniu.
Na pych nie próbowałem bo wg mnie powinien palić bez takich trików.
kompresję ma wysoką więc cylinder odpada tak samo jak świeca i iskra na niej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Zamieszkały na forum
Zamieszkały na forum


Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:26, 31 Mar 2008    Temat postu:

zapłon się mógł przestawić , kondensator siadł albo paliwa nie miał albo się gaźnik przytkał

przestaw iglice na najniższy poziom
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Pon 17:27, 31 Mar 2008    Temat postu:

Myślę że źle wyregulowałeś gaźnik albo masz zły poziom paliwa w komorze pływakowej lub pływak dziurawy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:09, 31 Mar 2008    Temat postu:

ustaw pozieom paliwa w komorze i przyspiesz troche zaplon a najlpiej jak bys mial miernik do zaplonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xavi
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:39, 31 Mar 2008    Temat postu:

Poszperam jeszcze ale nie mam najmniejszej ochoty wyjmować gaźnika bo mam BING'a i ma koszmarne mocowanie.
Wolałbym już remont robić ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Zamieszkały na forum
Zamieszkały na forum


Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:42, 31 Mar 2008    Temat postu:

bing ma bardzo proste przecież wystarczy jedną szubkę i masz cały gaźnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xavi
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:53, 31 Mar 2008    Temat postu:

Dwie śruby ampulowe i bardzo trudno jest go odkręcić ponieważ nie wchodzi klucz i trzeba go ścinać o conajmniej połowę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Zamieszkały na forum
Zamieszkały na forum


Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:09, 31 Mar 2008    Temat postu:

jakie 2 śruby ampulowe o czym Ty mówisz? masz kruciec przykręcony i od tego krucca 1 sruba i masz gaznik w rece
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xavi
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:19, 31 Mar 2008    Temat postu:

hmmm.. zobaczę jutro..
u mnie króciec do cylindra jest przykręcony 2 ampulami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Zamieszkały na forum
Zamieszkały na forum


Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:28, 31 Mar 2008    Temat postu:

i po co chcesz je odkręcać ? jak gaźnik masz przykręcony do niego ? jedno śrubą ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xavi
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:56, 01 Kwi 2008    Temat postu:

no to odkręcę tą śrubę...HappyHappyHappy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xavi
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:44, 07 Kwi 2008    Temat postu:

Problem z odpalaniem wynikał z zapchanych dyszy i filterka przy gaźniku.
Nie dochodziło prawie w ogóle paliwo do gaźnika.
Problem naprawiony i Simsonek łazi i to bardzo dobrze..v-max 75 Wide grinWide grin
>>do zamknięcia<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin