Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jaki cylinder wybrac?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamilos22
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białcz- Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:56, 16 Sie 2015    Temat postu: Jaki cylinder wybrac?

Witam,

W najblizszym czasie chcialbym zakupic cylinder wraz z glowica i tlokiem, lecz nie wiem jaki, oczywiscie cylinder firmy Almot a tlok MZA. Mam do wyboru Cylinder 60/4 i zwykla 60, z tym, ze ten pierwszy jest o ok. 100 zl drozszy. Moje pytanie brzmi, jaka jest roznica z tymi kanalami pluczacymi, a normalnym cylindrem? Czy jest duza roznica w jezdzie? Oplaca się brac 60/4 czy 60?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:36, 17 Sie 2015    Temat postu:

Osobiście dopiero planuję założyć wielokanałowca... ale gdyby to się nie opłacało to by nie produkowali takich cylindrów Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamilos22
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białcz- Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:09, 21 Sie 2015    Temat postu:

A czym te cylindry moga sie roznic? Jakas znaczna zmiana? Ja raczej nie zamierzam jezdzic na sportowym tlumiku i innych zsmiennikach, wiec czy zwykla 60 i te firmy bylyby odpowiednie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:39, 21 Sie 2015    Temat postu:

No firmy ok. dopóki nie kupujesz jakiegoś nołnejma z allegro którego cena jest połową ceny w normalnym sklepie :P

Wielokanałowce są żwawsze, zrywniejsze i inne takie przymiotniki... ale mają większe zapotrzebowanie w benzynę i powietrze, no i minimalnie szybciej zużywają łożyska, wał..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamilos22
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białcz- Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:41, 21 Sie 2015    Temat postu:

Jednak chyba sie skusze na zwykly 60 bez dodatkowych kanalow, wielkie dzięki Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian0120
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:07, 21 Sie 2015    Temat postu:

Akurat 60/4 niskostrojone (np. 7500 obr/min) nie byłoby chyba takie paliwożerne, a osiągi byłyby lepsze. I podszedłby pod org gaźnik, tylko dysza musiałaby być większa.

Ostatnio zmieniony przez krystian0120 dnia Pią 23:09, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin