 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
the_polish_driver
Nowicjusz

Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:23, 18 Sie 2015 Temat postu: Bing 17 cieknie |
|
|
Siema. Znacie jakiś sposób, żeby w Bingu nie lało się z komory pływakowej? A może ja źle składam ten gaźnik i nie ma prawa trzymać?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan

Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:12, 18 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
A jak byś dał dodatkową uszczelkę i skręcił na krzyż śruby? Na pewno nie dawaj silikonu bo z tego więcej złego niż dobrego ;P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
the_polish_driver
Nowicjusz

Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:11, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Okazało się, że leje się też z połączenia gaźnik-cylinder, a komora jest już uszczelniona. Wielkie dzięki za pomoc.
EDIT: Jednak leje się z króćca, a oringi, które kupiłem jako te do Binga, są za duże i przy zakładaniu szlag je trafia. Czy spasuje oring 18x1,5 lub 18x2?
Ostatnio zmieniony przez the_polish_driver dnia Czw 10:25, 20 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan

Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:19, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jak masz jakiś taki specjalistyczny sklep w pobliżu to warto spróbować Niestety nigdy nie miałem z bingiem do czynienia więc nie jestem w stanie pomóc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
the_polish_driver
Nowicjusz

Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:04, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jednak to z komory. Dałem dwie uszczelki i jest git. Zauważyłem, że słaba strona tych gaźników to trzy śruby trzymające pokrywę komory pływakowej, przez co ta pokrywa się odgina. I takie pytanie: czy grubszy preszpan nasączony olejem dałby przy tym radę (myślałem nad hermetykiem, ale na szczęście internet mi to wybił z głowy)?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan

Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:13, 22 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Olej zapewne rozpuści się w benzynie w komorze. No to jest git czy nie jest git, że jeszcze kombinujesz?
Ostatnio zmieniony przez pazio777 dnia Sob 8:13, 22 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
the_polish_driver
Nowicjusz

Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:09, 22 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Już jest OK, pytam, bo jakbym kiedyś musiał rozebrać gaźnik, to chciałbym go od razu uszczelnić bez ciągłego rozbierania, a uszczelek do Binga nigdzie w mojej okolicy nie dostanę (stąd pomysł z preszpanem - pod cylindrem miałem uszczelkę nasączoną olejem - później nie dało się tego zedrzeć). Wielkie dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez the_polish_driver dnia Sob 12:11, 22 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|