Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dzwonienie w silniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiu140593
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:33, 18 Mar 2010    Temat postu: dzwonienie w silniku

Wymienilem ostatnio tlok, pierscienie, korbowod i nadal cos dzwoni w cylindrze... czy pierscienie potrzebuja troche czasu zeby sie ulozyc czy powinno odrazu przestac dzwonic??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:16, 18 Mar 2010    Temat postu:

Też tak miałem po wymianie mechanik jeszcze raz zdjoł tłok założył nowe łożysko igiełkowe i jest cisza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiu140593
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:10, 18 Mar 2010    Temat postu:

ale ja juz drugie lozysko igelkowe nowe zalozylem... chodzi mi o to czy po wymianie pierscieni one musza sie jakos ulozyc??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Czw 23:20, 18 Mar 2010    Temat postu:

tak po założeniu pierścieni lub jakiejkolwiek części w śliniku (no nie wszystkich ale większości) najlepiej jest przez pierwsze hmm 100 km jeździć spokojnie. jeśli chodzi o same pierścienie z tłokiem oczywiście to ja zawsze 200 - 300 km docieram je tak jak bym robił szlif

inaczej przegrzeją się szybko i efekt będzie ten sam jak przed wyminą. Chyba że ktoś miał farta Wink (1) i tak się nie stało
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin21
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okrzeja

PostWysłany: Nie 15:16, 11 Kwi 2010    Temat postu:

Zależy też jakiej jakości są części.. Jeżeli lipne to i szybciej się rozlecą..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin