 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siwyosw24
Nowicjusz

Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:27, 11 Kwi 2010 Temat postu: Problem z regulacją biegów w simsonie s51 |
|
|
Witam. jak wspomniałem w temacie mam problem z biegami,nie mogę ich wyregulować tak aby nie wyskakiwały, wyskakuje mi każdy biega jak motor jest na pełnych obrotach. co może być przyczyną. Pomóżcie!! z góry dziękuje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papko1314
Bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Inowrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:30, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Pewnie masz jakieś elementy zużyte (zakładam że wszystko regulowałeś jak należy-sposoby znajdziesz na forum, wiele tematów o tym było)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siwyosw24
Nowicjusz

Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:10, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie wszystko mam praktycznie nowe żadnego luzu na automacie do biegów jedyną rzeczą która może być to jest ten wałek co wchodzi do silnika podczas zmiany biegów a tak to wszystko jest ok. normalnie motor jeździ tylko na pełnych obrotach biegi nie wskakują lub wyskakują.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:51, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ta regulacja w zasadzie sprowadza się do ustawienia głębokości końca wałka garbatego (baranka) wewnątrz wałka zdawczego na wymiar 46,6 mm.
Czyli wbijasz 1 bieg, ściągasz prawy dekiel oraz plastikową zębatkę napędu licznika, wkładasz do środka wałka głębokościomierz suwmiarki i mierzysz. Jeśli wymiar jest inny, to regulujesz.
Odkręcasz całkowicie nakrętkę na karterze (pod gaźnikiem) i regulujesz tulejką w środku. Niby potrzebny jest do tego przyrząd, ale można ją też obrócić cienkim śrubokrętem.
Jak wymiar jest mniejszy niż 46,6 to kręcisz tulejką 1/2 obrotu w prawo, jak większy to w lewo. Ponowny pomiar i zmianę biegu możesz zrobić dopiero po przykręceniu nakrętki zewnętrznej.
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Pon 14:55, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papko1314
Bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Inowrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:56, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli to baranek jest winny to musisz go wymienić ale uważaj jak będziesz go wyjmował, to od drugiej strony najlepiej wsadzić długie wiertło 8mke stroną bez fali... Inaczej kulki wypadną i bardzo trudno będzie to zrobić bez krojenia silnika...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|