Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co to jest za część i czy na pewno jest to od simsona ?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gacek16103
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:17, 20 Lip 2011    Temat postu: Co to jest za część i czy na pewno jest to od simsona ?

Witam. Niedawno zostałem posiadaczem simsona i po kilku tygodniach zaczęły się problemy. Jeden z tych problemów to brak iskry, simson odpala ale po jakiś 10 sekundach gaśnie. Znajomy powiedział mi że to pewnie przez cewkę i od tego dopiero zaczęły się schody. Kiedy chciałem wymienić cewkę okazało się że zamiast normalnego zapłonu mam coś takiego [link widoczny dla zalogowanych] nie mam pojęcia co to jest, pytałem w różnych sklepach i nikt takiego czegoś nie widział. Proszę o pomoc podajcie chociaż nazwę tej części o ile ktoś się z takim czym spotkał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:32, 20 Lip 2011    Temat postu:

Nie jestem wielkim znawcą simsonów, ale to nie jest od tego motorka, ktoś Ci sprzedał jakiś bubel niestety..ale jeszcze jedno pytanie, jakiego masz simsona?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bacasimson123
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Darnawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:36, 20 Lip 2011    Temat postu:

Kup inny zapłon oryginalny najlepiej , to nie bedziesz miał takich problemow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gacek16103
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:43, 20 Lip 2011    Temat postu:

Simson niby jest enduro. I właśnie pytanie czy zwyczajny zapłon będzie pasował czy trzeba będzie coś przerabiać jeszcze innego ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:47, 20 Lip 2011    Temat postu:

Enduro, czyli się domyślam, że s51, zwyczajny czyli? platynki lub elektronik, ma pasować i ma jeździć bez gadania, a masz cewkę butelkową? pod bakiem powinna się znajdować

Ostatnio zmieniony przez matekk91 dnia Śro 19:47, 20 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gacek16103
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:54, 20 Lip 2011    Temat postu:

Właśnie cewki pod bakiem nie ma...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TERY
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 19:57, 20 Lip 2011    Temat postu:

a gdzie jest ? Jeżeli bedziesz kupował zapłon kup najpierw cewke i podepnij do tego zapłonu może polata jeszcze

/Edit i sprawdź kondensator ew czy platynki się rozwierają. i w jakim miejscu i czy zapłon jest skręcony może też btc kabel gdzieś otarty i masuje pod wpływem wstrząsów.


Ostatnio zmieniony przez TERY dnia Śro 19:59, 20 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:58, 20 Lip 2011    Temat postu:

To albo jej nie ma albo jest gdzieś schowana w co wątpię...a więc musisz kupić kompletny stator, to już od Ciebie zależy czy platynki czy elektronik, koło magnesowe, jeśli nie masz simsonoweskiego (zależne od typu zapłonu), no i cewka butelkowa, odpowiednia dla danego typu zapłonu, i przy elektroniku potrzeba jeszcze jakiś moduł chyba, niech się wypowie ktoś kto posiada elektronika najlepiej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TERY
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 20:01, 20 Lip 2011    Temat postu:

a dokąd idzie kabel od fajki ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gacek16103
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:02, 20 Lip 2011    Temat postu:

TERY napisał:
a gdzie jest ? Jeżeli bedziesz kupował zapłon kup najpierw cewke i podepnij do tego zapłonu może polata jeszcze

/Edit i sprawdź kondensator ew czy platynki się rozwierają. i w jakim miejscu i czy zapłon jest skręcony może też btc kabel gdzieś otarty i masuje pod wpływem wstrząsów.



kondensatora nie mam na tym iskrowniku, przerywacz tak samo jest inny niż normalny w simsonach

a kabel od fajki wchodzi sobie od dołu silnika i kable idą gdzieś za iskrownik nie zagłębiałem się aż tam


Ostatnio zmieniony przez gacek16103 dnia Śro 20:11, 20 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:15, 20 Lip 2011    Temat postu:

Jeśli masz fundusze, to proponował bym to zmienić na taki zapłon jak ma być, unikniesz niepotrzebnych problemów w ten sposób
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gacek16103
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:21, 20 Lip 2011    Temat postu:

A co musiał bym kupić zeby wszystko działało poprawnie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matekk91
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RJS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:22, 20 Lip 2011    Temat postu:

Napisałem kilka postów wyżej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TERY
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 21:39, 20 Lip 2011    Temat postu:

gacek16103 napisał:


kondensatora nie mam na tym iskrowniku, przerywacz tak samo jest inny niż normalny w simsonach

a kabel od fajki wchodzi sobie od dołu silnika i kable idą gdzieś za iskrownik nie zagłębiałem się aż tam

A to okrągłe z czarnym środkiem to nie kondensator ?
sprawdź ten kabel może się polizował.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gacek16103
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:05, 20 Lip 2011    Temat postu:

Może i to jest kondensator tylko, że jest dużo mniejszy od tych co są normalnie montowane w simsonach. A sprawdzenie kabla pewnie nic nie da bo on nie jest tam niczym przykręcony tylko wsunięty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin