 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan

Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:11, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
12V/42W, model 203 ma te dwa styki jak ladowania i jest pod banke a 204 jest pod HS1 i ma jeden styk. Wkleilem foto z aukcji, jak cos to to jest link do aukcji:
motoallegro.pl/kniazw-cewka-12v-swiatlo-simson-hs1-204-203-i2247955327.html
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:45, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
warszawa_24 napisał: | 12V/42W, model 203 ma te dwa styki jak ladowania |
Z aukcji nie wynika aby model 203 miał 2 styki. Jest tylko napisane:
NOWA ŚWIETLNA CEWKA ISKROWNIKA
CEWKA DO INSTALACJI 12 VOLT
SIMSON 12V Z ŻARÓWKĄ HS1 12V 35/35W SYMBOL --204--
SIMSON 12V ZE ZWYKŁĄ ŻARÓWKĄ 12V 35/35W --203--
Z tego wynika, że to są podobne cewki - być może różnią się tylko mocą.
Ale skoro świetlne, to powinny mieć tylko jeden odczep i powinny być masowe.
Trzeba by je rozmasować aby zrobić z nich cewki ładowania przeznaczone do mostka.
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Nie 22:46, 08 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan

Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:23, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Zgadza się ale na zdjeciu widac różnicę - nawinięcie zwojów oraz odczepy.
Dzięki Syzyfie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec

Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:56, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Myślicie ze jak kupie wał od kniazia za 180zł z wypełniaczami mza i kplt łożysk skf to bd ok? Czy kniazw ma to samo co stazet???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel723
Bywalec

Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:19, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Tak to samo tylko u stazeta mi sie wydaje taniej i lepiej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec

Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:55, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanie czy do simsona mogą być łożyska bez luzu c3?? Mam łożyska lotnicze. i niewiem czy się nadają.
Mam jeszcze jeden problem, który polega na tym ,że są u mnie rozrobione kartery i zapłon mogę poruszyć w lewo-prawo, góra-dół. Przez co bardzo trudno jest ustawić żeby magneto nie tarło macie jakiś pomysł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez miro_ziom dnia Wto 18:22, 17 Kwi 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel723
Bywalec

Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:44, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ten luz na zapłonie każdy Simson ma to jest orginalnie no chyba że masz wyjątkowo duży ale z tego co widze na zdjęciu to masz ok.
Ostatnio zmieniony przez pawel723 dnia Wto 21:48, 17 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec

Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:03, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
z jakiego powodu gaźnik 16n3-4 jest trudniejszy w regulacji niz 16n1-11 ?? Z tego co mi sie wydaje to obywa mają tylko 1 śrubę - wkręca się na max po czym wykręca na 2,5 obrotu i to już. czy się mylę??
Ostatnio zmieniony przez blumen dnia Wto 22:03, 17 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:22, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
blumen napisał: | z jakiego powodu gaźnik 16n3-4 jest trudniejszy w regulacji niz 16n1-11 ?? Z tego co mi sie wydaje to obywa mają tylko 1 śrubę - wkręca się na max po czym wykręca na 2,5 obrotu i to już. czy się mylę?? |
A właśnie mylisz się kolego. Te gaźniki posiadają dwie takie śrubki jedna jest od powietrza, a druga jest od składu mieszanki.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:17, 17 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Czy w Simie S51 B1-4 zamiast cewki zapłonowej 6V mogę wstawić świetlną 12V? Ona ma działać tak jak zapłonowa. Butelkową mam 12V. Świetlna mi zalega a zapłonową mam przerwaną.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:46, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Murarz napisał: | zamiast cewki zapłonowej 6V mogę wstawić świetlną 12V? |
Można spróbować, bo cewka zapłonowa to zwykła masowa cewka napięciowa. Ja mam np. cewkę zapłonową podłączoną, jako cewkę ładowania
Ewentualnie można z niej odwinąć trochę zwojów - na oko, przez porównanie wizualne do cewki zapłonowej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec

Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:42, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
myślicie ze jak kupie ten cylinder bd ok? [link widoczny dla zalogowanych]
a co sądzicie o tym? [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Czw 14:44, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Tak to w miarę dobry cylinder można na nim dużo przejechać. Jakbyś szukał czegoś jeszcze to możesz zawsze "Almot" firmy cylek zobaczyć
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec

Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:04, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
a czy te łożyska wytrzymają [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez miro_ziom dnia Czw 17:07, 19 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Czw 17:09, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Skf to bardzo dobre łożyska. Lepsze są FAG różnica na komplecie to chyba z 30 zł. Ale SKF też bardzo dobre łożyska kupując je i dobrze montując przejedziesz dużo kilometrów, możesz kupować śmiało.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|