Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wszystkie Krótkie pytania i odpowiedzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 58, 59, 60  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:11, 08 Kwi 2012    Temat postu:

12V/42W, model 203 ma te dwa styki jak ladowania i jest pod banke a 204 jest pod HS1 i ma jeden styk. Wkleilem foto z aukcji, jak cos to to jest link do aukcji:

motoallegro.pl/kniazw-cewka-12v-swiatlo-simson-hs1-204-203-i2247955327.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:45, 08 Kwi 2012    Temat postu:

warszawa_24 napisał:
12V/42W, model 203 ma te dwa styki jak ladowania

Z aukcji nie wynika aby model 203 miał 2 styki. Jest tylko napisane:

NOWA ŚWIETLNA CEWKA ISKROWNIKA
CEWKA DO INSTALACJI 12 VOLT
SIMSON 12V Z ŻARÓWKĄ HS1 12V 35/35W SYMBOL --204--
SIMSON 12V ZE ZWYKŁĄ ŻARÓWKĄ 12V 35/35W --203--


Z tego wynika, że to są podobne cewki - być może różnią się tylko mocą.
Ale skoro świetlne, to powinny mieć tylko jeden odczep i powinny być masowe.
Trzeba by je rozmasować aby zrobić z nich cewki ładowania przeznaczone do mostka.


Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Nie 22:46, 08 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:23, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Zgadza się ale na zdjeciu widac różnicę - nawinięcie zwojów oraz odczepy.
Dzięki Syzyfie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miro_ziom
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nasielsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:56, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Myślicie ze jak kupie wał od kniazia za 180zł z wypełniaczami mza i kplt łożysk skf to bd ok? Czy kniazw ma to samo co stazet???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel723
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:19, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Tak to samo tylko u stazeta mi sie wydaje taniej i lepiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miro_ziom
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nasielsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:55, 17 Kwi 2012    Temat postu:

Witam mam pytanie czy do simsona mogą być łożyska bez luzu c3?? Mam łożyska lotnicze. i niewiem czy się nadają.

Mam jeszcze jeden problem, który polega na tym ,że są u mnie rozrobione kartery i zapłon mogę poruszyć w lewo-prawo, góra-dół. Przez co bardzo trudno jest ustawić żeby magneto nie tarło macie jakiś pomysł.
http://fotoo.pl/show.php/201552_abcd0002s.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php/201551_abcd0002.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php/201550_abcd0001s.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php/201549_abcd0001.jpg.html


Ostatnio zmieniony przez miro_ziom dnia Wto 18:22, 17 Kwi 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel723
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:44, 17 Kwi 2012    Temat postu:

Ten luz na zapłonie każdy Simson ma to jest orginalnie no chyba że masz wyjątkowo duży ale z tego co widze na zdjęciu to masz ok.

Ostatnio zmieniony przez pawel723 dnia Wto 21:48, 17 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blumen
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:03, 17 Kwi 2012    Temat postu:

z jakiego powodu gaźnik 16n3-4 jest trudniejszy w regulacji niz 16n1-11 ?? Z tego co mi sie wydaje to obywa mają tylko 1 śrubę - wkręca się na max po czym wykręca na 2,5 obrotu i to już. czy się mylę??

Ostatnio zmieniony przez blumen dnia Wto 22:03, 17 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:22, 17 Kwi 2012    Temat postu:

blumen napisał:
z jakiego powodu gaźnik 16n3-4 jest trudniejszy w regulacji niz 16n1-11 ?? Z tego co mi sie wydaje to obywa mają tylko 1 śrubę - wkręca się na max po czym wykręca na 2,5 obrotu i to już. czy się mylę??

A właśnie mylisz się kolego. Te gaźniki posiadają dwie takie śrubki jedna jest od powietrza, a druga jest od składu mieszanki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Murarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1467
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:17, 17 Kwi 2012    Temat postu:

Czy w Simie S51 B1-4 zamiast cewki zapłonowej 6V mogę wstawić świetlną 12V? Ona ma działać tak jak zapłonowa. Butelkową mam 12V. Świetlna mi zalega a zapłonową mam przerwaną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:46, 18 Kwi 2012    Temat postu:

Murarz napisał:
zamiast cewki zapłonowej 6V mogę wstawić świetlną 12V?

Można spróbować, bo cewka zapłonowa to zwykła masowa cewka napięciowa. Ja mam np. cewkę zapłonową podłączoną, jako cewkę ładowania Wink (1)
Ewentualnie można z niej odwinąć trochę zwojów - na oko, przez porównanie wizualne do cewki zapłonowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miro_ziom
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nasielsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:42, 19 Kwi 2012    Temat postu:

myślicie ze jak kupie ten cylinder bd ok? http://www.stazet.inkontrahent.pl/produkt/2457/CYLINDER-S51-z-tlokiem-import-MZA.html?ref=qq1:s1


a co sądzicie o tym? http://www.stazet.inkontrahent.pl/produkt/2451/CYLINDER-S60-ALMOT-z-tlokiem-import-MZA.html?ref=qq1
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Czw 14:44, 19 Kwi 2012    Temat postu:

Tak to w miarę dobry cylinder można na nim dużo przejechać. Jakbyś szukał czegoś jeszcze to możesz zawsze "Almot" firmy cylek zobaczyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miro_ziom
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nasielsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:04, 19 Kwi 2012    Temat postu:

a czy te łożyska wytrzymają http://www.stazet.inkontrahent.pl/produkt/2681/LOZYSKA-SILNIKA-kpl-S51-S70-SR50-SKF-C3.html?ref=qq1?

Ostatnio zmieniony przez miro_ziom dnia Czw 17:07, 19 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Czw 17:09, 19 Kwi 2012    Temat postu:

Skf to bardzo dobre łożyska. Lepsze są FAG różnica na komplecie to chyba z 30 zł. Ale SKF też bardzo dobre łożyska kupując je i dobrze montując przejedziesz dużo kilometrów, możesz kupować śmiało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 58, 59, 60  Następny
Strona 46 z 60

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin