Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wszystkie Krótkie pytania i odpowiedzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 58, 59, 60  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HuBeRt98
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sie 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dylewo/Ostrołęka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:03, 14 Wrz 2014    Temat postu:

Witam,mam problem,chce kupić gaźnik do Simsona.Wiem że chińskie nadają się do niczego.Słyszałem coś o firmie Amal.Na allegro widziałem różne wymiary dyszy.Który najlepszy do 50ccm?

Chce zmienić gaźnik gdyż simson dławi się,nie odpala z kopniaka,nie wchodzi dobrze na obroty i ich nie trzyma.

Z gory dzieki za odpowiedź :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nico_Grant
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 325
Przeczytał: 32 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:51, 14 Wrz 2014    Temat postu:

Może lepiej zreperować? ( jeśli to w ogóle wina gaźnika). Wyczyść dysze, wyreguluj go, sprawdź czy nie łapie lewego powietrza- powinien chodzić normalnie. Jeśli nie tuningujesz silnika to wymiana gaźnika nie bardzo ma sens.
A co by było, gdybyś kupił nowy gaźnik i silnik dalej by się tak zachowywał?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HuBeRt98
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sie 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dylewo/Ostrołęka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:43, 16 Wrz 2014    Temat postu:

Wszystkie podstawowe rzeczy już robiłem,regulacja nie pomaga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stalowa Rura
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Limanowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:04, 14 Mar 2015    Temat postu:

Posiadam simsona z instalacją 12V na platynkach. Planuje za kilka miesiecy położyć nową instalacje elektryczną ale mam problem z wybraniem odpowiedniego schematu. Znalazłem taki (http://simson24.pl/uploads/images/schematy/elba.gif) kolory które wychodzą z mojego iskrownika to- brązowo-biały, czerwono-zółty, czerwono-biały, czerwono biały więc nie zgadzają sie z tymi przedstawionymi na schemacie. Czy to ma jakieś znaczenie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarasek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:51, 14 Mar 2015    Temat postu:

pisz w dziale elektryka !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stalowa Rura
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Limanowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:06, 23 Mar 2015    Temat postu:

Dziś gdy odkręciłem pokrywę filtra powietrza w simsonie s51 (mam na myśli tą srebrną blaszke na zdjęciu: http://www.suprabike.pl/environment/cache/images/0_0_productGfx_c154df43b6eabe642dc682e0d2ba80fc.jpg) zauważyłem kawałek nieduży kawałem gąbki. Czy w orgyginale znajduje sie coś takiego? Czy trzeba to tam włożyć z powrotem?
Mam nadzieje że tym razem wybrałem dobry dział Wink (1)


Ostatnio zmieniony przez Stalowa Rura dnia Pon 21:07, 23 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olekklaczkowski123
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:10, 23 Mar 2015    Temat postu:

A po co tam ta gąbka ja u siebie nic nie mam i jest dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlodywedkarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąsosz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:39, 19 Kwi 2015    Temat postu:

Witam gumy cylindra mają wchodzić
ciasno i być miękkie? Bo moje są
luźne i nie stykają się miedzy
głowica, a dolnym żeberkiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:05, 15 Lip 2015    Temat postu:

Mogę prosić o potwierdzenie/poprawienie tezy?

Ustawienie zapłonu platynki S51:

Kręcić magnetem w prawo aż będzie GMP. Suwmiarką liczę i ustawiam tłok 1.8mm przed GMP. Blokuję magneto, kręce statorem, by platynki ustawiły się na maxa. W tedy ustawiam na nich 0.4

Zgadza się? Bo już zapomniałem ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HubertSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:49, 15 Lip 2015    Temat postu:

Nie Wink (1)
Nie znam sposobu z blokowaniem magneta o.O
Kręcisz aż platynki będą max rozwarte, ustawiasz 0,4mm.
Potem znowu kręcisz w prawo, zaznaczasz gmp na karterze i na magnecie, potem cofasz o 1,8mm i zaznaczasz kolejną kreskę. Następnie kręcąc w prawo masz ustawić tak, aby 1,8 przed gmp platynki zaczęły się rozwierać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:42, 15 Lip 2015    Temat postu:

Szczerze to nie bardzo to zrozumiałem Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazio777
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:27, 16 Lip 2015    Temat postu:

Łoo matko noo.. szukasz miejsca w którym platynki są na maksa rozwarte i w tym miejscu ustawiasz żeby miały one przerwę 0,4. Później kręcąc magnetem w prawo ustawiasz w pozycji 1,8 przed GMP (kręcisz w prawo ponieważ trzeba mieć na uwadze luzy, które są na sworzniu i korbowodzie ;P). I teraz ustawiasz stator tak żeby w tym położeniu tłoka platynki dopiero się otwierały. Robisz to na oko albo posiłkujesz się jakimś pikaczem lub układem z żaróweczką, ale wtedy trzeba odkręcić ten kabelek od platynek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:35, 16 Lip 2015    Temat postu:

Dziękuję Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtas
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Lip 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:57, 25 Lip 2015    Temat postu:

witam.mój simek pali na kopa,puszczam sanie i silnik gaśnie, sprawdzałem na innym gaziniku i taki sam efekt.jaka może być przyczyn?

Ostatnio zmieniony przez wojtas dnia Sob 16:59, 25 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:53, 28 Lip 2015    Temat postu:

Uszczelniacz od strony magneta.

Unieruchamiając przednie koło ciągnąc kierownicą w którąś stronę celem ustawienia przodu na równo, poddaje się półka czy lagi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 58, 59, 60  Następny
Strona 59 z 60

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin