 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:19, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie, na tym wałku nie ma segera. W tym miejscu jest łożysko ale jest ono zabezpieczone segerem na jego zewnętrznym obwodzie - seger siedzi nie na wałku tylko w gnieździe w karterze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zgredeg55
Bywalec

Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:31, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Czy musi by założona uszczelka miedzy cylindrem a gaźnikiem przy Amalu czy może być tylko ten oring ?
Ostatnio zmieniony przez zgredeg55 dnia Pią 17:31, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:10, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Wystarczy tylko ten oring bynajmniej ja tak mam i sprawuje się dobrze.
Ostatnio zmieniony przez mikixo dnia Pią 19:10, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:26, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
W swoim simku mam zbyt mocną cewkę świateł i przy dodaniu gazu pali mi się żarówka z przodu 12V 35W.
Myślę nad wykonaniem układu zapobiegającego przepalaniu się żarówek według patentu [/i] Syzyfa [/i].
Z racji że nie kupiłem jeszcze elementów a wczoraj znowu spaliła mi się żarówka więc założyłem dziś żarówkę 12V 55/60W. Świeci bardzo dobrze.
Tylko mam pytanie związane z prądem i temperaturą. Prąd płynący przez żarówkę i cewkę jest trochę większy niż przy żarówce 35W. Czy nie spowoduje to nadmiernego grzania się cewki i w efekcie przepalenia zwojów ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:12, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Pustack napisał: | Czy nie spowoduje to nadmiernego grzania się cewki i w efekcie przepalenia zwojów ? |
Nie powinno, bo oryginalny układ EWR zapobiegający paleniu się żarówek robi coś bardziej drastycznego: przy nadmiernym napięciu zwiera jedną połówkę sinusoidy napięcia do masy poprzez tyrystor, czyli chwilowo zwiera odczep cewki do masy. I robi to w momencie, gdy cewka oddaje najwięcej mocy.
Oczywiście cewka będzie się grzała przy mocniejszej żarówce ale powinna to wytrzymać.
Albo i nie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:39, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za informacje
Najlepszym chyba rozwiązaniem było by odwinąć trochę zwojów z cewki bo skoro świeci na niej żarówka 60W ( i to całkiem nieźle ) to cewka słaba nie jest
Na razie zostawię jak jest.
Cóż, najwyżej będę przewijał
Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Sob 20:40, 15 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:35, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Policja się nie przyczepi ? wg można z taką jeździć ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ddaawwiidd1996
Bywalec

Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Sucha B. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:23, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie czy taki silniczek siadnie do Simsona ??
[link widoczny dla zalogowanych]
chodzi mi głównie o rozstaw tych dwóch otworów mocujących silnik
jest to bardzo podobne mocowanie jak w oryginalnym silniku Simsona
kiedyś widziałem jakiś model Simsona własnie z tym silnikiem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornel9797
Nowicjusz

Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ddaawwiidd1996
Bywalec

Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Sucha B. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:02, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Fajne Fajne silniczek LC :P tylko było by dużo do zmieniania
począwszy od elektryki skończywszy na wydechu :P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal939
Bywalec

Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:54, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ile mogą ważyć 2 tylnie amory do simsona?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simrex
Nowicjusz

Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:00, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam takie pytanko: czy to normalne, że przy niskich temperaturach otoczenia mam problem z ustawieniem prawidłowej pracy silnika (simek sam wkręca się na obroty, nie można prawidłowo ustawić gaźnika), a jak jest ciepło to wszystko jest ok?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:02, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jaki maksymalny luz osiowy może mieć kosz sprzęgłowy ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan

Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:55, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Czy teoretycznie rzecz biorąc jakbym kupił cewkę 203, te dwa styki na cewce podłączył do Mostka Greatza i odlutował ewentualny lut lączący zwój z metalową obudową cewki to uzyskam bezmasówkę z ładowaniem pełnym?
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:18, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A jaka to jest cewka 203 (rodzaj, parametry)?
Jeśli to jest świetlna, to jakie "dwa styki na cewce" masz na myśli?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|