Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wszystkie Krótkie pytania i odpowiedzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 58, 59, 60  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:09, 28 Sty 2010    Temat postu:

Cały urok elektronika....




Maro napisał:
Siemka mam pytanie, ponieważ myślę kupić sobie owiewkę "UFO"
i mam pytanie ma ktoś może taką owiewkę? Bo chce wiedzieć jakie tam żarówki idą, bo mam instalacje V6 i nie wiem czy takie żarówki dostane do V6.


Raczej nie dostaniesz takich halogenów na 6v...poza tym nie kupuj tej owiewki, nie ma homologacji i świeci tragicznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:40, 28 Sty 2010    Temat postu:

Moduł mam wzmacniany na allegro, gość mi napisał, że sprawdzał i dawał dobrą iskrę.
Nie mam na kim sprawdzić,bo nikt w okolicy nie ma elektronika. Cewke butelkową też mam nową, ale wiem że nowe nie znaczy dobre.
Regulacji na module? Co to znaczy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Czw 10:51, 28 Sty 2010    Temat postu:

W oryginalnych modułach od góry (między pinami) masz potencjometr, którym możesz pokręcić sobie, ale to jest tylko w tych sraczkowatych.

Sprawdź miernikiem opór impulsatora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:09, 28 Sty 2010    Temat postu:

No to ja nie mam tego potencjometru, niestety.

A z tym oporem to sprawdzę tylko muszę jakiś miernik skombinować.

PS. Dziś wymieniłem przewód WN ale dalej nic.
Mógłby mi ktoś tak opisowo wytłumaczyć jak ma wyglądać na magnecie ten wzorek do impulsatora? On jest na jednym magnesie czy dwóch?
Poza tym, czy to, że stator mam DDR a koło magnesowe PL to może mieć jakiś wpływ na to?

PS2: Dziś sprawdzałem czy magneto wytwarza prąd. Robilem to tak: kabel np. od cewki reflektora do żarówki, a drugi styk żarówki do masy. Ale nic nie świeciło. Robiłem tak z każdą cewką. Na żadnej nie świeciła żarówka.
Ale gdy wziąłem przewód od cewki zapłonowej, dotykałem go do masy i ruszałem starterem to iskra przeskakiwała. Czyli jednak magneto wytwarza prąd. Natomiast gdy podłącze wszystko jak należy iskry nadal nie ma.


Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Pią 10:33, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:34, 29 Sty 2010    Temat postu:

Proszę o możliwie szybką odpowiedź.
Remont Simka ma się ku końcowi, lecz jest mały problem.

Kompresja ucieka - jest dobrze skręcone wszystko, jest uszczelka karter-cylinder.
Co mam zrobić? Może by takie coś pomogło, tylko że w sklepie nie ma, bardzo mi zależy na zrobienu go jutro.

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez warszawa_24 dnia Pią 22:35, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:27, 30 Sty 2010    Temat postu:

Ale gdzie ucieka? Masz jakies konkretne obserwacje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:17, 30 Sty 2010    Temat postu:

Mam nowe wieści.

Okazało się, że to wina cylindra. Powierzchnia styku cylindra z głowicą jest zbita, uszkodzona.

Uszczelka nic nie dała. Co o tym myślicie?


Ostatnio zmieniony przez warszawa_24 dnia Sob 17:20, 30 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:30, 30 Sty 2010    Temat postu:

Możesz dać cylinder do splanowania i podłożyć w zależności od tego ile będzie splanowany kilka podkładek aby tłok nie uderzał o głowicę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Sob 22:58, 30 Sty 2010    Temat postu:

Pustack najpierw skombinuj miernik, potem będziemy się zastanawiać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlodywedkarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąsosz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:29, 01 Lut 2010    Temat postu:

Witam jak mogę uszczelnić łącznie kolanka z tłumikiem? bo lecą mi przez niego spaliny a mam AOA i teraz bardziej aż leci na pokrywe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:54, 01 Lut 2010    Temat postu:

No to dym tak leci?
Dobrze skręć tą objeme.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz2507
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Izbica Kujawska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:09, 01 Lut 2010    Temat postu:

albo zrob z czegos uszczelke
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlodywedkarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąsosz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:26, 02 Lut 2010    Temat postu:

Skręciłem mocno leci olej przepalony czy nie wiem taka czarna substancja oleista
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:14, 02 Lut 2010    Temat postu:

No to jak dużo tego jest to masz źle wyregulowany gaźnik i może Ci się nie spala wszystko w cylindrze i dlatego Ci tak leci na silnik. Mi leci lekki dym na łączeniu ale to przy max obrotach i to dym a nie substancja oleista
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:07, 03 Lut 2010    Temat postu:

Czy jak dotknę przewodem od impulsatora do masy to powinno iskrzyć tak jak w przypadku kabla od cewki zapłonowej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 58, 59, 60  Następny
Strona 5 z 60

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin