Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wszystkie Krótkie pytania i odpowiedzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 58, 59, 60  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Śro 19:38, 13 Sty 2010    Temat postu:

Może ktoś mi wytłumaczyć na czym to polega i jak się ustawia według takiego przyrządu ?? [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Śro 19:44, 13 Sty 2010    Temat postu:

To jest właśnie przyrząd zegarowy. Wkrecamy go w głowice zamiast świecy zapłonowej i z dokładnością do 0,01mm możemy stwierdzić w jakiej pozycji jest tłok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Śro 20:01, 13 Sty 2010    Temat postu:

Ale to strzałka nam pokazuje tak ?? No to ta strzałka powinna być przy 2 kresce od zera tak ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:53, 13 Sty 2010    Temat postu:

czemu przy drugiej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Śro 23:01, 13 Sty 2010    Temat postu:

No bo to jest w mm a powinno być przed 2 mm jakieś 1,8 GMP tak ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OgrodnikS70
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:55, 17 Sty 2010    Temat postu:

Witam słyszałem o jakis tyningowym słoneczku sprzegła do simka oco z tym chodzi i co to daje. Z góry dziekuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cinek-93
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: brać pieniądze?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:35, 17 Sty 2010    Temat postu:

Jaki polecilibyście najniezawodny nowy zapłon ew. z innego motoru?

Ostatnio zmieniony przez Cinek-93 dnia Nie 23:42, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamcio
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Krakowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:00, 18 Sty 2010    Temat postu:

OgrodnikS70 napisał:
Witam słyszałem o jakis tyningowym słoneczku sprzegła do simka oco z tym chodzi i co to daje. Z góry dziekuje.


Jest poprostu większej grubości (1.7) i lepiej dociska tarcze sprzęgłowe. Przydatne przy większych poj z większym rezonansem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaniek_92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 22:51, 18 Sty 2010    Temat postu:

Witam , jest sens tylko np zakladac cylek 50/2 50/4 i np rozwiercony gaznik? bez tlumika liczonego itp?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Wto 11:19, 19 Sty 2010    Temat postu:

TAK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maro
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:20, 22 Sty 2010    Temat postu:

Siemka mam pytanie, ponieważ myślę kupić sobie owiewkę "UFO"
i mam pytanie ma ktoś może taką owiewkę? Bo chce wiedzieć jakie tam żarówki idą, bo mam instalacje V6 i nie wiem czy takie żarówki dostane do V6.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:37, 27 Sty 2010    Temat postu:

Mam sprawę odnośnie zapłonu elektronicznego. Otóż:
- czy w momencie zapłonu przewody z modułu nr 2 i nr 31 mają być złączone( chyba nie) rozłączone czy może złączone z czymś innym???
- jak ma być zamocowany przewód do fajki w cewce butelkowej? On tak wchodzi tylko na wcisk i tyle?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:43, 27 Sty 2010    Temat postu:

1. Nic podobnego. Wtyk nr 2 w module sluzy do gaszenia, iskra bedzie niezaleznie od stacyjki gdy go rozlaczysz. Na pewno nie moga byc polaczone.

2. Przewod do cewki, podobnie jak do fajki, jest wkrecany, wewnatrz cewki jest wkret, na ktory nakrecasz kabel. Dodatkowo dokrecasz nakretke.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:53, 27 Sty 2010    Temat postu:

Dzieki Happy

PS.
Jeszcze się dopytam... Poskładałem cały ten zapłon, wszystko pięknie ładnie, i na początku miałem iskrę, potem nie było i potem znowu była.
To też możę być wina impulsatora?


Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Śro 22:05, 27 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:27, 27 Sty 2010    Temat postu:

Na to pytanie ciezko znalezc jednoznaczna odpowiedz... Moze to byc impulsator, cewka zaplonowa, cewka butelkowa, modul a nawet magneto. Zacznij od podmiany modulu jak masz z kim. Sprobuj tez regulacji na module...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 58, 59, 60  Następny
Strona 4 z 60

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin