Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson gaśnie po odjęciu gazu.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:36, 23 Cze 2008    Temat postu:

Karkówa napisał:
Lorden napisał:
W 16n3 jest śrubka. W 16n1 jest tylko do regulacji składu mieszanki z tego co się orientuję.



W 16n1 są dwie śrubki od wolnych obrotów i od powietrza, w 16N3 jest jedna śrubka.


Bzdura, w obu typach sa dwie sruby, do regulacji skladu mieszanki i od ilosci powietrza. W 16n1 sa one na wierzchu, w 16n3 jedna jest obok ssania, druga pod zaslepka nad kroccem przylaczenia gaznika do cylindra.

To tak na marginesie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:05, 24 Cze 2008    Temat postu:

Mniejsza o to. Dlaczego jak wyjąłem tłoczek ssania całkiem, to złapał bardzo wysokie obroty? Dziś spróbowałem również dyszę regulacji powietrza całkowicie wykręcić i tak samo miał bardzo niskie obroty, przy maksymalnie wkręconej śrubce oporowej przepustnicy.

To w takim razie może to coś w elektronice?

A i jeszcze jedno. Jak jadę to silnik nie łapie wysokich obrotów, a zapłon jest dobrze ustawiony. W pewnym momencie jakby miał blokadę i zaczyna pierdzieć. Ostatnio wymieniałem wszystkie elementy w zapłonie i nawet cewkę butelkową, a mimo to bardzo szybko przebija mi świece.


Ostatnio zmieniony przez Lorden dnia Wto 19:07, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawiddkk
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 9:31, 26 Cze 2008    Temat postu:

Dodam że nie ma już cylków ddr 60cm
Wyreguluj gaźnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:14, 26 Cze 2008    Temat postu:

dawiddkk napisał:
Dodam że nie ma już cylków ddr 60cm
Wyreguluj gaźnik


już ? a kiedys orginalnie były ?

60ddr sa tylko wtedy kiedy sie przeszlifuje 50ddr na 60
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:16, 26 Cze 2008    Temat postu:

Gaźnik jest do regulacji, a strasznie ciężko go wyregulować ;/ Zmienię dysze z 72 na 70 i zobacze jak będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin