Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Simson gaśnie po odjęciu gazu.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:36, 23 Cze 2008    Temat postu:

Karkówa napisał:
Lorden napisał:
W 16n3 jest śrubka. W 16n1 jest tylko do regulacji składu mieszanki z tego co się orientuję.



W 16n1 są dwie śrubki od wolnych obrotów i od powietrza, w 16N3 jest jedna śrubka.


Bzdura, w obu typach sa dwie sruby, do regulacji skladu mieszanki i od ilosci powietrza. W 16n1 sa one na wierzchu, w 16n3 jedna jest obok ssania, druga pod zaslepka nad kroccem przylaczenia gaznika do cylindra.

To tak na marginesie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:05, 24 Cze 2008    Temat postu:

Mniejsza o to. Dlaczego jak wyjąłem tłoczek ssania całkiem, to złapał bardzo wysokie obroty? Dziś spróbowałem również dyszę regulacji powietrza całkowicie wykręcić i tak samo miał bardzo niskie obroty, przy maksymalnie wkręconej śrubce oporowej przepustnicy.

To w takim razie może to coś w elektronice?

A i jeszcze jedno. Jak jadę to silnik nie łapie wysokich obrotów, a zapłon jest dobrze ustawiony. W pewnym momencie jakby miał blokadę i zaczyna pierdzieć. Ostatnio wymieniałem wszystkie elementy w zapłonie i nawet cewkę butelkową, a mimo to bardzo szybko przebija mi świece.


Ostatnio zmieniony przez Lorden dnia Wto 19:07, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawiddkk
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 9:31, 26 Cze 2008    Temat postu:

Dodam że nie ma już cylków ddr 60cm
Wyreguluj gaźnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pan Paweł
PREZES HONOROWY
<font color=black>PREZES HONOROWY


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:14, 26 Cze 2008    Temat postu:

dawiddkk napisał:
Dodam że nie ma już cylków ddr 60cm
Wyreguluj gaźnik


już ? a kiedys orginalnie były ?

60ddr sa tylko wtedy kiedy sie przeszlifuje 50ddr na 60
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorden
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:16, 26 Cze 2008    Temat postu:

Gaźnik jest do regulacji, a strasznie ciężko go wyregulować ;/ Zmienię dysze z 72 na 70 i zobacze jak będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin