 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek2102
Nowicjusz

Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:03, 24 Cze 2008 Temat postu: Docieranie w górach |
|
|
Czy mogę docierać simsona w górach ?? bardzo duże górki niektóre samochody mają problem na 2 wyjechać
Ostatnio zmieniony przez piotrek2102 dnia Wto 20:05, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec

Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:04, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
A czemu nie. Chociaż lepiej by było pierwsze km robic po płaskim terenie więc staraj się unikac większych wzniesień
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek2102
Nowicjusz

Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:07, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
niestety simson nie jest w ogóle ani troche dotarty ( ok 20 km ) a dojazd do domu mam bardzo stromy więc moge jeździć po takich stromych górkach ?? czy raczej nie jeździć ( chyba musze przenieść się na pare dni w inny teren :? )
Ostatnio zmieniony przez piotrek2102 dnia Wto 20:11, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berecik
Śpiący na Forum

Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 3643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Poznania Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:11, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
To nie masz wyboru. Ale podjeżdżaj tylko na takim begu żeby silnik nie miał za dużego obciążenia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek2102
Nowicjusz

Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:12, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no chyba będę musiał na 1 biegu
żeby nie zakładać nowego tematu to zapytam jeszcze.w jednym temacie pisało ,ze jak klamka sprzęgła ciężko chodzi to trzeba jakoś ustawić cięgło przy silniku prostopadle do kierunku jazdy . ale jak to się ustawia ??
Ostatnio zmieniony przez piotrek2102 dnia Wto 20:15, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Wto 21:30, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
w lewym deklu masz korek czerwony lub czarny. odkręcasz go.
2. ściągasz linka sprzegła z zaczepu tego co jest na prawym deklu
3. w lewym deklu bedziesz miał nakretke na klucz nr 10 luzujesz ją
4. w niej masz albo kluczyk na imbus albo na śrubokret przecięcie.
5. zeby łatwiej chodziła klamka musisz tą śrubke w śorku w kręcić (w prawo o jakieś poł obrotu do jednego obrotu).
6 kontrujesz tą nakrętką na kluczyk 10
7. wkręcasz ten naciągasz przy klamce do końca
8. zakładasz linke przy deklu prawym na swoje miejsce i odpalasz motor i sprawdzasz.
Jeśli sie nie rozsprzęgla to odkecasz lekko naciągacz przy klamce. a jeśli rozsprzegla za szybko to musisz ta śrubke w slinku wykecić minimalnie tym soposobem co pisąłem wczęsniej.
Sorki za błędy ale śpieszyło mi sie ;p i pisałem jak popadnie jak znajde czas to poprawie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek2102
Nowicjusz

Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:55, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
oki jutro sprawdzę to i napisze .A co to może być że jak włanczam bieg to traci obroty i muszę na gazie trzymać i z miejsca nie może ruszyć ?? to może być właśnie niewyregulowane sprzęgło ?? zastanawia mnie jeszcze popychacz do sprzęgła. Wiem ze np. w jawce 50 jest jeden długi , drugi krótszy i kulka pomiędzy , a ja mam dwa takie same i pomiędzy taki bardzo mały na ok 1 cm .To jest taki orginalny czy mój dorabiany ?? Może on nie odpycha tak jak trzeba ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Wto 22:34, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
to dlatego że nie rozsprzęgla dobrze . a popychacze masz dobrze ma być długi krótki długi.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek2102
Nowicjusz

Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:12, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Byłem przed chwilą w garażu ale nie mogę sobie poradzić z tą regulacją sprzęgła : albo nie łapie w ogóle biegu albo na wciśniętym sprzęgle i na biegu chamuje. próbowałem sprawdzać tak : wrzucam 1 bieg wciskam sprzęgło i próbuje go kopnąć = moto ciągnie do przodu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec

Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:39, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Na 1 zawsze będzie ci do przodu ciągnąć. Wrzuć na luz i na sprzęgle kop.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek2102
Nowicjusz

Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:03, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Lorden napisał: | Na 1 zawsze będzie ci do przodu ciągnąć. Wrzuć na luz i na sprzęgle kop. |
A nie jest tak że jak na 1 biegu i na sprzęgle kope to nie ciągnie ?? przecież powinno ten bieg wysprzęglić chyba ?? nie wiem już
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Śro 18:12, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
na postoju to mozesz sobie pogrzebać :P w d.... odpal go i przejedz wtedy wszystko sie okaże
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Śro 23:31, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
dobrze wyregulowane sprzeglo jest wtedy gdy przy wlaczonym silniku i na podnozku wlaczysz 1. bieg i przy wcisnietym sprzegle powinno sie obracac tylne kolo, lecz powinno sie ono z leciutkim oporem dac zatrzymac np noga
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Czw 9:35, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
dokładnie. jak nie dopalisz silnika to nic ci to nie da
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek2102
Nowicjusz

Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:44, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Odpaliłem go, postawiłem na podnóżce, wrzuciłem 1 bieg i na sprzęgle koło w ogóle się nie kręci . Kosz sprzęgłowy obraca się ale ten docisk (to słoneczko) stoi w miejscu Tą śrubkę przy silniku teraz musze wkręcić czy wykręcić??, bo wydaje mi się,że wykręcić (teraz za bardzo wysprzęgla ?? ) odpiszcie
Ostatnio zmieniony przez piotrek2102 dnia Czw 13:54, 26 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|