Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Silnik nie osiąga pełnej mocy, strzela w tłumik.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:16, 28 Lip 2011    Temat postu:

Dzisiaj zakupiłem cylinder 60 wraz z tłokiem i pierścieniami. Założyłem i kompresję ma OGROMNĄ. Ale jest także OGROMNY problem. A mianowicie strasznie zalewa świecę. Nie odpala ani na pycha ani tym bardziej na kopa. Iskrę ma piękną ( świeca Izolator 260). Jakkolwiek kopnę to i tak go zaleje, że szkoda gadać. Całe paliwo idzie mu w rurę wydechową. Grzebałem w gaźniku. Ustawiałem poziom paliwa. Nie mam pojęcia w czym teraz grzebać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:57, 28 Lip 2011    Temat postu:

A możesz powiedzieć skąd kupiłeś, może masz linka do aukcji??.Wydaje mi się że ta komprecha spowodowana jest zbyt dużym tłokiem w tulei cylindra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:17, 29 Lip 2011    Temat postu:

Kupowałem w sklepie w najbliższym mieście. Z tego co pamiętam to tłok miał rozmiar 40.97, ale nie jestem już pewien. Z tą kompresją to raczej było tak. Miałem 50 z 4 szlifem. Do tego ostatnio uleciał mi kawałek tulei i zrobił ogromne szkody w cylindrze. Więc kompresja raczej jest normalna tylko ja jeszcze takiej nie miałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:05, 30 Lip 2011    Temat postu:

Nadal nie mam pojęcia co jest nie tak z Simem. Zapłon jest ustawiony gaźnik ustawiony sposobem ze strony:
http://simsony.net/showthread.php?t=3863
Iskrę mam taką:
http://www.youtube.com/watch?v=iZD-kkxzeiI
Motor nawet nie piernie.
Cały czas jest notorycznie zalewany.
Proszę was pomóżcie. Ja już nie mam siły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsonSlask
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:43, 07 Sie 2011    Temat postu:

Może pływak się zawiesza ? .

Ostatnio zmieniony przez simsonSlask dnia Nie 22:46, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andikss51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:52, 07 Sie 2011    Temat postu:

O kolego nie można reklamować innych for łamiesz regulamin. Dadam że tamte forum jest do niczego. Ale teraz do rzeczy... miałem to samo co Ty kiedyś. W pierwszej kolejności spr lewy uszczelniacz czy nie wypadł. Tłok 40.97 jest w sam raz. Iglica na środkowy ząbek poziom paliwa według słupka w komorze pływaka. Zobacz też czy głowna dysza nie jest odkręcona w gaźniku.. pływak nie dziurawy? nie sugeruj się tym że masz dobrze ustawiony zapłon.. koniecznie przyspiesz zapłon! (stator w lewo) miałem nowy cylinder zalewało ciągle problem leżał w zapłonie. Zmniejsz też przerwę na świecy zdaj relacje jutro co i jak

Edit! ssanie nie zacina się? gdy za mocno je przykręcisz czasem się zawiesza i zalewa go totalnie.


Ostatnio zmieniony przez Andikss51 dnia Nie 23:58, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:12, 08 Sie 2011    Temat postu:

Tak jak pisałeś miałem zrobione wcześniej. Gaźnik jest wyregulowany i odpowiednio ustawiony. Dzisiaj rozbierałem silnik , bo okazało się, że wał od strony zapłonu ma luzy. Przez to ciągle przestawiał się zapłon. Żaden uszczelniacz nie był wyciągnięty ani tym bardziej poluzowany. Jak go składałem to coś mnie naszło, żeby sprawdzić pianką zrobioną z mydła i wody czy nie ma przedmuchu lub nie ciągnie gdzieś lewego powietrza. Okazało się, że na dorabianej tulei w głowicy ma. Więc teraz do odpalenia brakuje mi tylko głowicy.


http://www.simsonrulez.fora.pl/kupie,43/kupie-glowice-do-50-tki,32577.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:55, 13 Sie 2011    Temat postu:

A więc dzisiaj odpaliłem motor. Po całym miesiącu grzebania przy nim i próbach odpalenia jestem zadowolony. Ale jak wiadomo nie wszystko jest takie piękne. Wyszło, że muszę regulować biegi. mam tylko 1 luz i 2. Do tego jeszcze doszła sprawa, która w ogóle nie powinna się zdarzyć w Simsonie. Otóż ustawiając zapłon na świecy iskra/ isolator w żadnym położeniu iskrownika nie mógł odpalić. Dopiero gdy znalazłem starą zakurzoną świecę bosch( chyba tak się pisze) z długim gwintem( takie świece jakie podchodzą do samochodów) odpalił. Tłok nie uderza o świecę. Jak dla mnie jest to ogromne zaskoczenie. Panowie co zrobić by jeździć na normalnych świecach, które są przeznaczone do motocykli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Sob 23:14, 13 Sie 2011    Temat postu:

może coś z głowicą nie tak skoro świeca z długim gwintem wchodzi i tłok nie uderza to może głowica jest za wysoko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:01, 14 Sie 2011    Temat postu:

Jak dla mnie to jest masakra niby wszystko ok silnik ładnie cyka, ale ta świeca to masakra. Jeszcze jest jeden problem. Nie mogę odpalić simka. Chwyta na pycha po jakiś 30 metrach. Jak go sam zgaszę na ciepłym to odpali za pierwszym a jak sam zgaśnie to trzeba go na pycha. Na zimnym nie ma mowy o odpaleniu z kopki. Poddajcie jakieś pomysły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Nie 9:57, 14 Sie 2011    Temat postu:

problemy teraz z odpaleniem może być właśnie ta świeca .... powinna wejść oryginalna załóż jakąś iskrę czy coś markowego w miarę ... i powiedz co się dzieje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:11, 14 Sie 2011    Temat postu:

Nie no na świecach iskra/isolator w ogóle nie odpalił. A na tym przynajmniej chwyta.
Dzisiaj ogarnąłem odpalanie na zimnym muszę cisnąć cały gaz i do tego ssanie. Jak jest ciepły to palimy tylko z pełnym gazem a jak jest zaraz po zgaszeniu to można kopać bez niczego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:46, 24 Sie 2011    Temat postu:

Panowie już nie mam pojęcia co mu zrobić . Przejechałem 105 km bezawaryjnie i co klapa. Dzisiaj w ogóle nie chciał odpalić ( a w trakcje tych 105 km palił od pierwszego kopa) ani na kopa ani na pycha. Iskra jest, paliwo jest, powietrze jest. Co to do kurwy nędzy może być!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:21, 25 Sie 2011    Temat postu:

Powołując się na wypowiedź Syzyfa nadmieniam, że mam gaźnik 16n1-5, zapłon platynowy 12v. Paliwo mam, iskra jest a także zalewa świecę.
P.S. Udało mi się go odpalić na 10 sekund( najpierw kichnął w wydech, potem nie mógł wejść na max obrotów bo robił bu uuu a później zgasł i już nie odpalił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:52, 25 Sie 2011    Temat postu:

Zmień dysze w gaźniku na większa i zobacz czy dalej będzie robił buuu,a jak tak to zrób na odwrót zmniejsz dysze. Ustaw dobrze zapłon i zobacz czy klin nie jest ścięty,bo też są takie objawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin