 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:16, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zakupiłem cylinder 60 wraz z tłokiem i pierścieniami. Założyłem i kompresję ma OGROMNĄ. Ale jest także OGROMNY problem. A mianowicie strasznie zalewa świecę. Nie odpala ani na pycha ani tym bardziej na kopa. Iskrę ma piękną ( świeca Izolator 260). Jakkolwiek kopnę to i tak go zaleje, że szkoda gadać. Całe paliwo idzie mu w rurę wydechową. Grzebałem w gaźniku. Ustawiałem poziom paliwa. Nie mam pojęcia w czym teraz grzebać?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:57, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A możesz powiedzieć skąd kupiłeś, może masz linka do aukcji??.Wydaje mi się że ta komprecha spowodowana jest zbyt dużym tłokiem w tulei cylindra.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:17, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Kupowałem w sklepie w najbliższym mieście. Z tego co pamiętam to tłok miał rozmiar 40.97, ale nie jestem już pewien. Z tą kompresją to raczej było tak. Miałem 50 z 4 szlifem. Do tego ostatnio uleciał mi kawałek tulei i zrobił ogromne szkody w cylindrze. Więc kompresja raczej jest normalna tylko ja jeszcze takiej nie miałem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:05, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nadal nie mam pojęcia co jest nie tak z Simem. Zapłon jest ustawiony gaźnik ustawiony sposobem ze strony:
[link widoczny dla zalogowanych]
Iskrę mam taką:
http://www.youtube.com/watch?v=iZD-kkxzeiI
Motor nawet nie piernie.
Cały czas jest notorycznie zalewany.
Proszę was pomóżcie. Ja już nie mam siły.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsonSlask
Nowicjusz

Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:43, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Może pływak się zawiesza ? .
Ostatnio zmieniony przez simsonSlask dnia Nie 22:46, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan

Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:52, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
O kolego nie można reklamować innych for łamiesz regulamin. Dadam że tamte forum jest do niczego. Ale teraz do rzeczy... miałem to samo co Ty kiedyś. W pierwszej kolejności spr lewy uszczelniacz czy nie wypadł. Tłok 40.97 jest w sam raz. Iglica na środkowy ząbek poziom paliwa według słupka w komorze pływaka. Zobacz też czy głowna dysza nie jest odkręcona w gaźniku.. pływak nie dziurawy? nie sugeruj się tym że masz dobrze ustawiony zapłon.. koniecznie przyspiesz zapłon! (stator w lewo) miałem nowy cylinder zalewało ciągle problem leżał w zapłonie. Zmniejsz też przerwę na świecy zdaj relacje jutro co i jak
Edit! ssanie nie zacina się? gdy za mocno je przykręcisz czasem się zawiesza i zalewa go totalnie.
Ostatnio zmieniony przez Andikss51 dnia Nie 23:58, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:12, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisałeś miałem zrobione wcześniej. Gaźnik jest wyregulowany i odpowiednio ustawiony. Dzisiaj rozbierałem silnik , bo okazało się, że wał od strony zapłonu ma luzy. Przez to ciągle przestawiał się zapłon. Żaden uszczelniacz nie był wyciągnięty ani tym bardziej poluzowany. Jak go składałem to coś mnie naszło, żeby sprawdzić pianką zrobioną z mydła i wody czy nie ma przedmuchu lub nie ciągnie gdzieś lewego powietrza. Okazało się, że na dorabianej tulei w głowicy ma. Więc teraz do odpalenia brakuje mi tylko głowicy.
http://www.simsonrulez.fora.pl/kupie,43/kupie-glowice-do-50-tki,32577.html
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:55, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A więc dzisiaj odpaliłem motor. Po całym miesiącu grzebania przy nim i próbach odpalenia jestem zadowolony. Ale jak wiadomo nie wszystko jest takie piękne. Wyszło, że muszę regulować biegi. mam tylko 1 luz i 2. Do tego jeszcze doszła sprawa, która w ogóle nie powinna się zdarzyć w Simsonie. Otóż ustawiając zapłon na świecy iskra/ isolator w żadnym położeniu iskrownika nie mógł odpalić. Dopiero gdy znalazłem starą zakurzoną świecę bosch( chyba tak się pisze) z długim gwintem( takie świece jakie podchodzą do samochodów) odpalił. Tłok nie uderza o świecę. Jak dla mnie jest to ogromne zaskoczenie. Panowie co zrobić by jeździć na normalnych świecach, które są przeznaczone do motocykli.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Sob 23:14, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
może coś z głowicą nie tak skoro świeca z długim gwintem wchodzi i tłok nie uderza to może głowica jest za wysoko
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:01, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to jest masakra niby wszystko ok silnik ładnie cyka, ale ta świeca to masakra. Jeszcze jest jeden problem. Nie mogę odpalić simka. Chwyta na pycha po jakiś 30 metrach. Jak go sam zgaszę na ciepłym to odpali za pierwszym a jak sam zgaśnie to trzeba go na pycha. Na zimnym nie ma mowy o odpaleniu z kopki. Poddajcie jakieś pomysły.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Nie 9:57, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
problemy teraz z odpaleniem może być właśnie ta świeca .... powinna wejść oryginalna załóż jakąś iskrę czy coś markowego w miarę ... i powiedz co się dzieje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:11, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie no na świecach iskra/isolator w ogóle nie odpalił. A na tym przynajmniej chwyta.
Dzisiaj ogarnąłem odpalanie na zimnym muszę cisnąć cały gaz i do tego ssanie. Jak jest ciepły to palimy tylko z pełnym gazem a jak jest zaraz po zgaszeniu to można kopać bez niczego.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:46, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie już nie mam pojęcia co mu zrobić . Przejechałem 105 km bezawaryjnie i co klapa. Dzisiaj w ogóle nie chciał odpalić ( a w trakcje tych 105 km palił od pierwszego kopa) ani na kopa ani na pycha. Iskra jest, paliwo jest, powietrze jest. Co to do kurwy nędzy może być!!!!!!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:21, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Powołując się na wypowiedź Syzyfa nadmieniam, że mam gaźnik 16n1-5, zapłon platynowy 12v. Paliwo mam, iskra jest a także zalewa świecę.
P.S. Udało mi się go odpalić na 10 sekund( najpierw kichnął w wydech, potem nie mógł wejść na max obrotów bo robił bu uuu a później zgasł i już nie odpalił.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:52, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Zmień dysze w gaźniku na większa i zobacz czy dalej będzie robił buuu,a jak tak to zrób na odwrót zmniejsz dysze. Ustaw dobrze zapłon i zobacz czy klin nie jest ścięty,bo też są takie objawy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|