 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helcio4
Nowicjusz

Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakrzów City Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:06, 30 Gru 2011 Temat postu: Przy ruszaniu strasznie muli. |
|
|
Witam, mam problem z simsonem s51 elektronik. Otóż, przy ruszaniu muli go ale tylko na ciepłym silniku jak jest zimny to ma niezłego kopa.
Dziś zabrałem sie za regulacje gaźnika, jednak nic to nie dało Dodam ze na ciepłym ogólnie jest słabszy. Liczę na waszą pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec

Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:23, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jak "muli"? słabszy jest?
Możliwe, że tłok puchnie... nie zalewa go? na zimnym i ciepłym silniku. :P
Albo nie umiesz ruszać
Ostatnio zmieniony przez MrKrzysiek95 dnia Pią 20:24, 30 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helcio4
Nowicjusz

Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakrzów City Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:31, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
No słabszy jest, może nie na ciepłym ale po chwili jest słabszy.
A ruszać to umiem :P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:39, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Mi to wygląda na węgierski puchnący tłok...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakub4951
Bywalec

Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:41, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
a może tłoczek ssania się przyblokował i jeździsz non stoper na ssaniu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:51, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie. Rozbierz gaźnik i obadaj ssanie i dysze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helcio4
Nowicjusz

Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakrzów City Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:55, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Rozbierałem gaźnik (model 16n1-11) i dysze są takie jak być powinny główna 72,potem 215, 35 i chyba jeszcze 50.
Martwi mnie raczej ten tłoczek ssania, bo ssanie u mnie słabo działa (lub wcale) ciężko odpala a jak dodam ssania to powinien zgasnąć a tak nie jest. Niestety nie wiem jak powinien być ustawiony ten tłoczek i wgl.
Bo miałem jedynie doczynienia z gaźnikiem z Jawki gdzie była pompka.
Cylinder też odpada bo Simson był kupiony w oryginalnym stanie z przebiegiem 14 000 km. i plombami na silniku więc myśle że nie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Pią 22:58, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdź tłumik ja miałem w schwalbie jak zawalony syfem że jak go zdjąłem to nie ten motor był żywszy motorek szybciej zbierał, dla świętego spokoju zobacz ten tłumik.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helcio4
Nowicjusz

Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakrzów City Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:16, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
No ok, tłumik i tak miałem wyczyścić to będę miał dodatkową motywacje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:21, 31 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Mocno przyśpieszony zapłon też daje takie objawy, że na zimnym ma kopyto ale cylinder szybko się przegrzewa i potem silnik słabnie. Do ustawienia zapłonu elektronicznego musiałbyś użyć lampy stroboskopowej, chyba że masz dobrze wyznaczone znaki na podstawie iskrownika i karterze.
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Sob 0:23, 31 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|