Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Przy ruszaniu strasznie muli.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helcio4
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakrzów City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:06, 30 Gru 2011    Temat postu: Przy ruszaniu strasznie muli.

Witam, mam problem z simsonem s51 elektronik. Otóż, przy ruszaniu muli go ale tylko na ciepłym silniku jak jest zimny to ma niezłego kopa.
Dziś zabrałem sie za regulacje gaźnika, jednak nic to nie dało 8O Dodam ze na ciepłym ogólnie jest słabszy. Liczę na waszą pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lhr
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:23, 30 Gru 2011    Temat postu:

Jak "muli"? słabszy jest?
Możliwe, że tłok puchnie... nie zalewa go? na zimnym i ciepłym silniku. :P
Albo nie umiesz ruszać :] :budzjelopa


Ostatnio zmieniony przez MrKrzysiek95 dnia Pią 20:24, 30 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helcio4
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakrzów City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:31, 30 Gru 2011    Temat postu:

No słabszy jest, może nie na ciepłym ale po chwili jest słabszy.

A ruszać to umiem :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:39, 30 Gru 2011    Temat postu:

Mi to wygląda na węgierski puchnący tłok...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakub4951
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:41, 30 Gru 2011    Temat postu:

a może tłoczek ssania się przyblokował i jeździsz non stoper na ssaniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:51, 30 Gru 2011    Temat postu:

Właśnie. Rozbierz gaźnik i obadaj ssanie i dysze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helcio4
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakrzów City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:55, 30 Gru 2011    Temat postu:

Rozbierałem gaźnik (model 16n1-11) i dysze są takie jak być powinny główna 72,potem 215, 35 i chyba jeszcze 50.
Martwi mnie raczej ten tłoczek ssania, bo ssanie u mnie słabo działa (lub wcale) ciężko odpala a jak dodam ssania to powinien zgasnąć a tak nie jest. Niestety nie wiem jak powinien być ustawiony ten tłoczek i wgl.
Bo miałem jedynie doczynienia z gaźnikiem z Jawki gdzie była pompka.

Cylinder też odpada bo Simson był kupiony w oryginalnym stanie z przebiegiem 14 000 km. i plombami na silniku więc myśle że nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Pią 22:58, 30 Gru 2011    Temat postu:

sprawdź tłumik ja miałem w schwalbie jak zawalony syfem że jak go zdjąłem to nie ten motor był Happy żywszy motorek szybciej zbierał, dla świętego spokoju zobacz ten tłumik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helcio4
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakrzów City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:16, 30 Gru 2011    Temat postu:

No ok, tłumik i tak miałem wyczyścić to będę miał dodatkową motywacje :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:21, 31 Gru 2011    Temat postu:

Mocno przyśpieszony zapłon też daje takie objawy, że na zimnym ma kopyto ale cylinder szybko się przegrzewa i potem silnik słabnie. Do ustawienia zapłonu elektronicznego musiałbyś użyć lampy stroboskopowej, chyba że masz dobrze wyznaczone znaki na podstawie iskrownika i karterze.

Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Sob 0:23, 31 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin