Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem SR50

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotr14758
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:18, 17 Wrz 2006    Temat postu: Problem SR50

Witam.
Objawy: "na zimno" na trzecim kopnięciem, potem OK, po rozgrzaniu lubi zgasnąć na wolnych obrotach (szczególnie na skrzyżowaniu) i wtedy jest problem z zapaleniem, praktycznie tylko na popych. Jak ostygnie znowu pali OK. Ciekawostką jest to że lubi zgasnąć jak się włączy światła. Na skrzyżowaniu muszę trzymać go nas obrotach żeby nie zgasnął. Jak powoli będę zmniejszał obroty to przez kilka sekund utrzymuję wolne obroty a za chwilę poprostu zgaśnie
Wymienione: przerywacz, kondensator, świeca, gaźnik, instalacja elektryczna OK.
Powiedzcie co muszę jeszcze sprawdzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Pon 14:59, 18 Wrz 2006    Temat postu:

Jaki masz zapłon na platynkach ustaw go sobie dobrze i myślę że to wina żle wyregulowanego gaźnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepe
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:42, 18 Wrz 2006    Temat postu:

regulacja gaźnika miałem to samo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotr14758
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:51, 18 Wrz 2006    Temat postu:

Zapłon wyregulowałem w/g znaków. Gaźnik wyregulowałem w/g opisu w książce "Jeżdżę motorowerem Simson". Może jest inny sposób regulacji który jest lepszy....
Jeżeli ktoś wie jak nalepiej to zrobić to jestem otwarty na wszystkie sugestie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Pon 22:11, 18 Wrz 2006    Temat postu:

moze to dziwnie zabrzmi..ale jak ja wymienilem cylinder na 60 ccm to te objawy znikly..naprawde..ale wiem..ze to smiesznie wyglada..ale tak bylo..mialem ytak samo..pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotr14758
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:23, 18 Wrz 2006    Temat postu:

Myślałem o tym czy to nie czas na mały remont (ma 16 tys km). Mam w planie przez okres zimowy rozebrać całość i trochę podremontować.
Ale do zimy jeszcze trochę zostało a taka jazda jest trochę uciążliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:13, 22 Wrz 2006    Temat postu:

a powiedz mi stary jaką masz świece, jak ma za niską ciepłote to może ci gasnąć po rozgrzaniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Pią 20:55, 22 Wrz 2006    Temat postu:

nie zapomnij że wielkość przerwy na świecy jest ważna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotr14758
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:33, 22 Wrz 2006    Temat postu:

Teraz mam świecę Isolator. Jak ją kupiłem to miała oryginalnie przerwę 0,4. Próbowałem z Boshem, NGK ale musiałem zmniejszyć w nich przerwę bo miały 0,8 mm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Sob 8:04, 23 Wrz 2006    Temat postu:

Bosz i NGK powinny mieć chyba 0.5mm. To dobrą masz przerwę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dancing
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Glanów

PostWysłany: Pon 13:51, 15 Sty 2007    Temat postu:

ja mam to samo jak zimny to maszyna potem to trzeba go trzyamć na obrotach....
bo gaśnie.....
a moze byc wina platynek ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Pon 16:09, 15 Sty 2007    Temat postu:

jak zimny tak robi a ciepły juz nie to moze byc raczje wina gażnika prędzej:P pewnie za mało paliwka dostaje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karlik36
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krzyżowice

PostWysłany: Pon 16:31, 15 Sty 2007    Temat postu:

to rze gaśnie na światłach to wina łożysk na wale po prostu są wyrombane bo jak włonczysz światła to cewka przyciąga magneto i ono trze o cewke
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin