Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z przepalanym kondensatorem
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:18, 13 Paź 2013    Temat postu: Problem z przepalanym kondensatorem

Więc jak w temacie.Chcę podłączyć w schowku kondek od malacza więc jak to zrobić? Wyczytalem trochę by te 3 kabelki zlączyć w 1 i wypuścić do schowka .Kondek do masy i ten kabelek do niego na śrubkę i co dalej? Bo jedni piszą coś o wtyku nr1 a inni o nr 15.Więc który i gdzie podłączyć? Plis o pomoc.Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:30, 13 Paź 2013    Temat postu:

Witam, ja u siebie mam zrobione tak, że w iskrowniku te kabelki od kondensatora zlutowałem i zaizolowałem, następnie w schowku tam gdzie stacyjka, montujesz kondensator do ramy tam gdzie są wszystkie masy najlepiej, a kabelek od kondensatora podpinasz do styku nr 2 w stacyjce...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:13, 13 Paź 2013    Temat postu:

A co z tym kabelkiem co już tam jest w tym styku nr 2? Połączyć je razem czy jak?Bo pewnie jest tam cosik podpięte.Aha czyli to co zlutowane w jeden to do konda i od niego wyjście na styk nr2 tak?Sorki ale jestem ciemny z elektryki :-)

Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Nie 12:16, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:51, 13 Paź 2013    Temat postu:

Tak, kabelek z kondensatora tego w schowku przylutowujesz do kabelka w styku nr 2

Ostatnio zmieniony przez Rafał51 dnia Nie 13:06, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:09, 13 Paź 2013    Temat postu:

A co z tymi 3 pod magnetem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:10, 13 Paź 2013    Temat postu:

Zlutować i zaizolować. Słyszałem że niektórzy zostawiają stary kondensator i nic nie ruszają w iskrowniku... Tylko dają samochodowy w schowku. Aha i ten kabelek z samochodowego kondensatora przylutuj najlepiej do tego biało-brązowego kabelka wychodzącego z iskrownika w styku nr. 2 w stacyjce

Ostatnio zmieniony przez Rafał51 dnia Nie 16:15, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:50, 13 Paź 2013    Temat postu:

Aha czyli nie łączyć tamtych kabelkow w jeden i połączyć z kondem w schowku? Sorki za głupie pytania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:57, 13 Paź 2013    Temat postu:

Nie no, weź wywal ten stary kondensator, te 3 kabelki zlutuj ze sobą razem i porządnie zaizoluj żeby nie zwierało się z masą, no a dalej to chyba wiesz... Jakby co to pytaj
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:40, 13 Paź 2013    Temat postu:

No to chcialem usłyszeć.Oki jak kupię jutro co trzeba to dam znać.Tymczasem pozdrawiam i 3 maj się
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:48, 13 Paź 2013    Temat postu:

Dobrze koledzy wyżej napisali.
Kondensator można podłączyć na kilka sposobów:
1) - Tak jak oryginalnie, między masę a 3 kabelki w iskrowniku
2) - Kabelki w iskrowniku można złączyć i zaizolować a kondensator podłączyć w schowku między masę a przewód 2 przy stacyjce
3) - Bezpośrednio na styki 1 i 15 cewki butelkowej.

Zawsze chodzi oto aby kondensator był między masą na przewodem zasilającym cewkę butelkową. Obudowa kondensatora do masy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:55, 13 Paź 2013    Temat postu:

Spox, polecam kupić kondensator Magneti Marelli jest trochę droższy ale masz pewność że na tym trochę pochodzi, ja już na nim 4 lata jeżdżę i zapomniałem co to kondensator...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:00, 13 Paź 2013    Temat postu:

Tylko 1 kolega rafał:-) Oki kerowniku już rozumię.Bo szukałem trochę i każdy pisał co innego po części i zgłupiałem, a elektryka to moja słaba strona.Nie lubię prądu:-) no ale skoro elektryk wcześniej nie znalazł usterki( dlaczego nie ma iskry) a mnie się to udało to nie jest tak źle hehe.Oki dziękuję.Jeśli taki znajdę u siebie to ok a jeśli nie to teść mi dał z dzika i rometa więc można palić kolejne.Tylko zastanawia mnie czemu one tak się palą.Ostatnio spalilem 3 simsonowski i chyba już robię po kosztach :-) ale po prostu lubię kopać w simsonkach

Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Nie 21:08, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:18, 13 Paź 2013    Temat postu:

No właśnie ja też się zastanawiam dlaczego oryginalne szlag trafia... Wadą fabryczną to chyba nie jest, bo działo by się tak od począdku... Więc nwm...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:52, 14 Paź 2013    Temat postu:

No i jest h...Iskra była i odpalil a gdy go zgasilem to zniknęła.Mam 2 kondy jeden w statorze a drugi w schowku podpiety do masy i styku nr 2.Działa i tak i tak i nagle nie ma wcale.Po czym pokombinuje przy zapłonie to znowu sie pojawi i zaraz zniknie.Nie ma znaczenia który jest podlaczony zawsze to samo- jest iskra i nagle jej brak.Iskra jest super( o ile ona jest), zaplon ustawiony.Co robić? Aha i nie idzie odkręcić kosza sprzegl.Zebatki zblokowane a kosz cały sie kręci wraz ze śrubą mocującą( tj tarczki i wałek ze śrubą).Co jest grane
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:27, 14 Paź 2013    Temat postu:

A jak odpalił to iskrzyło na przerywaczu ? A co do kosza, to może zjechał się ten taki jakby frez na wałku sprzegłowym... Może jakbyś bieg wrzucił to może by poszło, tylko były by to chyba za mocne obciążenia dla wału...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin