Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Kierunki szybko migają po dodaniu gazu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasinskit
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieś
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:19, 29 Maj 2010    Temat postu: Kierunki szybko migają po dodaniu gazu

Siema ostatnio kupiłem sobie Simka, ale nie było akumulatora, wiec kupiłem 6v, podpiąłem go, Postój jest, sygnał jest, światła są, a kierunki migają strasznie słabo. Jak dam gazu to one zaczynają strasznie szybko migać. W czym problem ? Simson S 51B 1983r.

TAG-SYZ ELEK-KIER
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akerav
Gość





PostWysłany: Sob 8:38, 29 Maj 2010    Temat postu:

A jak masz zgaszony silnik i stacyjkę na pozycji 1 lub 2 to masz kierunki? Jak nie to najprawdopodobniej są podpięte po cewkę.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezes333
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:52, 29 Maj 2010    Temat postu:

Pierwsze pytanie brzmi: czy masz ładowanie?? Kierunkowskazy najwięcej pobierają napięcia.
Jak masz ładowanie to może wystarczy akumulator naładować. Być może jest słaby.
Najlepiej skorzystaj z tego schematu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasinskit
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieś
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:55, 29 Maj 2010    Temat postu:

Akerav napisał:
A jak masz zgaszony silnik i stacyjkę na pozycji 1 lub 2 to masz kierunki? Jak nie to najprawdopodobniej są podpięte po cewkę.


Na zgaszonym silniku na pozycji 1 i 2 (Stacyjka), kierunki są. Tylko ze migają wolniej, na zapalonym migają strasznie szybko prawie świecą cały czas.



Prezes333 napisał:
Pierwsze pytanie brzmi: czy masz ładowanie?? Kierunkowskazy najwięcej pobierają napięcia.
Jak masz ładowanie to może wystarczy akumulator naładować. Być może jest słaby.
Najlepiej skorzystaj z tego schematu.


Tak mam ładowanie bo właśnie sprawdzałem, Akumulator kupiłem nowy więc go chyba nie trzeba ładować ?


Ostatnio zmieniony przez lukasinskit dnia Sob 10:01, 29 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:35, 29 Maj 2010    Temat postu:

Nie jestem pewny ale być może przyczyną szybkiego migania jest zbyt wysokie napięcie z układu ładowania, które powoduje też podniesienie napięcia na akumulatorze. Najlepiej gdybyś sprawdził miernikiem na aku jakie jest napięcie stałe:
- na zgaszonym silniku bez włączonych kierunków
- na zgaszonym z włączonymi (będzie trochę się zmieniać)
- na zapalonym wtedy, gdy świecą za szybko

Jeszcze takie pytania:
1. Masz ELBĘ, czy przerywacz kierunków mechaniczny (jest pod bakiem ale nad ramą w takim cylindrze podobnej wielkości co cewka butelkowa pod bakiem, nie widać go za bardzo)?
2. Jakiej mocy są żarówki w kierunkach i na ile woltów?
3. Jaki masz układ ładowania (taki?)?

Edit: przeczytałem jeszcze, że przy przerywaczu mechanicznym przyczyną mogą być drgania od silnika. Zapal więc silnik a przerywacz weź do ręki i zobacz, może akurat to będzie przyczyną.


Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Nie 16:19, 30 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kanioot
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:14, 26 Sie 2011    Temat postu:

Witam.

mam podobny problem a mianowicie (simek s51 elektronic 6V-mechaniczny przerywacz) :
podlaczylem instalacje wg schematu http://www.akf-shop.de/moser/s51-s70.pdf i w pozycji stacyjki
0 nie ma zaplonu
1 jest zaplon plus stop z cewki, klakson z aku
2 zaplon, sa swiatla po odpaleniu plus stop z cewki, klakson z aku
3 pozycja z aku, brak zaplonu
tylko w pozycji 1,2 jest problem z kierunkami, po odpaleniu silnika swieca normalnie lecz po dodaniu gazy, przyspiesza mryganie.
Na wylaczonym silniku napiecie na aku wynosi 6,10V lecz po odpaleniu miernik wariuje i pokazuje dziwne wartosci Sad (1) nie wiem jak sprawdzic czy dobrze podlaczylem stacyjke i czy jest sprawne ladowanie. Ogolnie podlaczalem nowa cewke ladowania i poprawialem instalacje po poprzednim wlascicielu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin