Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson 3 kontra Simon 4 ?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Sob 13:55, 13 Cze 2009    Temat postu: Simson 3 kontra Simon 4 ?

1.Jak w temacie info na temat obu silników ale tylko w Enduro Wide grin
Który jest bardziej awaryjny a ten taki i tego typu rzeczy Wide grin;p
2. Cylek RZT 60 ccm co jest zalecane do wymymiany żeby jeździł jak marzenie i ile może tak na oko pojechać i czy jak ma 1 pierścień nie będzie słabszy ??

Jestem zielony w tym temacie i dlatego te pytania Neutral Proszę o normale odpowiedzi na temat ;p


Ostatnio zmieniony przez zip2 dnia Wto 11:21, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarekb7
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:11, 13 Cze 2009    Temat postu:

1. Z tego co mi wiadomo to ostatnie przełożenie jest w obu skrzyniach takie samo. Co do awaryjnosci to przecież ten sam silnik.

2. Na jednym pierścieniu teoretycznie będzie lepszy na wysokich obrotach i lepiej będzie się wkręcal na obroty (mniejsze tarcie) ale na niskich będzie miał słabszą kompresję. v-max realnie 75
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radekxx
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:47, 13 Cze 2009    Temat postu:

Według mnie jak ma 4 biegi to ma lepsze przyspieszenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:01, 13 Cze 2009    Temat postu:

Może, ale np dolicz jedną zmianę biegu wiecej i wyjdzie tak samo jak w 3b.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Sob 23:27, 13 Cze 2009    Temat postu:

Ahaaa ale 90-100 kg powinien pociągnąć Wide grin? A czy ten jeden pierścionek szybko sie kończy i gdzie można kupić nowy a może cały tłok sie wymienia z czasem Wide grin;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Nie 0:12, 14 Cze 2009    Temat postu:

Wszystko się z czasem wymienia... W przypadku tłoka to powinien wytrzymać do 20tys km.
Co do predkości realnej maksymalnej na seryjnym cylindrze 60ccm RZT to powinna oscylować w granicach 60-65km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Nie 10:03, 14 Cze 2009    Temat postu:

a zwykły ddr 50 ccm ile powinien polecieć ?? coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]


A co w ogóle polecacie rzt 60 czy ten org. ddr ?? chodzi o to żeby latał w miarę szybko i miał trochę mocy ;p


Ostatnio zmieniony przez zip2 dnia Nie 10:05, 14 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madoń
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:33, 14 Cze 2009    Temat postu:

Rtz i ddr to nazwy producentów czy produktów, np rtz i mza to dobra niemiecka firma produkująca zamienniki, a ddr to oryginalne wyprodukowane jeszcze w w fabryce Simsona. Prędkość zależy też od zębatki zdawczej: im mniejsza zębatka tym mniejsza prędkość a im większa zębatka tym większa prędkość. Simson 50ccm powinien pojechać 60 -65.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:38, 14 Cze 2009    Temat postu:

Sam sobie zaprzeczasz.

zip2 napisał:
polecacie rzt 60 czy ten org. ddr ?? chodzi o to żeby latał w miarę szybko i miał trochę mocy ;p


Co ty chcesz osiagnac ? Na tych cylindrach 58ccm nie ma szczegolnej roznicy w mocy. 4 biegowe maja lepsze przyspieszenie, tymbardziej jezeli jest krotszy a mocniejszy rezonans.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Nie 12:55, 14 Cze 2009    Temat postu:

To chyba zdecyduję sie na Rzt raczej chociaż w tym ddr jest lepsza kompresja. Co Wy byście kupili ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:44, 14 Cze 2009    Temat postu:

RZT nigdy bym nie wzial. Po pierwsze 4 razy drozszy, po drugie tlokow do niego nie ma, pierscieni tymbardziej, po trzecie jest niepraktyczny.

Po czwarte popraw tytul, to jest forum polskie. Wiemy ze znasz angielski, ale nie musisz sie tak lansowac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Nie 16:36, 14 Cze 2009    Temat postu:

Ale u Kniazia ddr jest droższy od tego rzt o 70 zł ale mówisz że z częściami do niego lipa to raczej ddr będzie a wiecie gdzie może są tańsze te ddr ? bo 369 zł to trochę dużo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
House
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Cieszyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:57, 14 Cze 2009    Temat postu:

Nie wiem po jakiego wafla kupowac ten DDR od kniazwa jak mozna kupic używke czasem nawet nominal dużo taniej .... Sam mam 50 no name a jak sie przejechalem 60 almotu to niewielka róznica .... Myśle ze marne 50 z bingiem by go wzięło lekko ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szisz
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sobolew-mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:16, 14 Cze 2009    Temat postu:

Bierz 60 RZT, niektórzy którzy się wypowiadają są zbyt pesymistyczni.
Jak by nie patrzeć to RZT ma chociażby większe kanały płuczące niż DDR.
Według wykresów z hamowni uzyskuje 9KM przy pełnym osprzęcie, czyli gaźniku 19mm i tłumikiem pod cylinder, przy ok 9 000 obr/min . Osobiście nie wierzę w te 9, ale 6 myślę że jest realne. Na seryjnych przełożeniach bujnie się pewnie z 70-75km/h.
Pierścień średnio się wymienia co ok 4tys. km.

Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Nie 22:17, 14 Cze 2009    Temat postu:

to cylek wał wzmocniny s70 od kniazia + na razie większą dysza z czasem amal 19 będzie dobry czy 18 też starczy chodzi mi żeby dobrze chodził a nie o koszt tego Gaziora ;p


A dostanę w ogóle do niego pierścień czy mogę na wymiar kupić byle jaki Wide grin? i nie trzeba robić szlifu żadnego Wide grin? Po tych 4 tyś a jak coś to pierścień do nominału czy jak jestem zielony wiesz ;/


Ostatnio zmieniony przez zip2 dnia Nie 22:21, 14 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin