Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:38, 01 Lis 2007    Temat postu: Remont

Mam pytanie odłącznie remontu zima sie zbliża czyli najlepsza pora na remont i tak myślałbym (mam orginalny cylek DDR) zrobic szlif na 60cm3 oddać go do Pawła lub knighta na przeróbke kanałów (dowiercenie 2 kanałów i ewentualnie ustawienie okien w cylku) no i tak mysle że wypadało by wymienić łożyska i właśnie nie wiem czy wał by trzeba było też wymienić i chcialbym zebyście mi powiedziecli ile takie cos by kosztowało .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 18:42, 01 Lis 2007    Temat postu:

Do 60ccm wał zostaw oryginalny DDR, a najlepiej go zregeneruj i zrób wypełniacze. Łożyska na wał zarzuć jakieś C3 (FAG, SKF, KOYO, CX).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StreetMaster
Zasłużony motórzysta
Zasłużony motórzysta


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 4816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:43, 01 Lis 2007    Temat postu:

wał zawsze mozesz zregenereować łożyska koszt koło 30-40 zł ale widze że wiesz co chcesz robić Happy Powodzonka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:54, 01 Lis 2007    Temat postu:

No właśnie nie wiem co z tym wałem no ale największy problem że nie wiem kto by mi to zrobił (złożył) bo u mnie w pobliżu nie ma mechanika zadnego hmm:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 18:55, 01 Lis 2007    Temat postu:

No to możesz kupić nowy na allegro za 130zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StreetMaster
Zasłużony motórzysta
Zasłużony motórzysta


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 4816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:56, 01 Lis 2007    Temat postu:

nie wiem widziałem filmik jak poskładać i rozebrać silnik chetnie ci go pokaże Happy napewno ci sie przyda Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wchilinski
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pogorzałki (podlaskie)

PostWysłany: Czw 19:08, 01 Lis 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powinno Ci sie przydac ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dida
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Złotów

PostWysłany: Czw 19:50, 01 Lis 2007    Temat postu:

Lepiej kupić nowy cylinder z tłokiem s60 bo poszlifie pojeździsz trochę i znowu trzeba będzie robić następny. Co do wału to najlepiej zregenerować nie trzeba kupywać wzmacnianego do zestawu s60.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 19:59, 01 Lis 2007    Temat postu:

Dida, ale Ty za przeproszeniem pie**rdolisz głupoty. Jak czegoś nie wiesz to najlepiej zamilcz, taka dobra rada na przyszłość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
*Grzegorz*
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Czw 20:12, 01 Lis 2007    Temat postu:

tomek1212 napisał:
Dida, ale Ty za przeproszeniem pie**rdolisz głupoty. Jak czegoś nie wiesz to najlepiej zamilcz, taka dobra rada na przyszłość.

100% sie z tym zgadazam a jak cylinder nowy to tylko RZT 60, ale przecierz można zrobić tak jak tutaj mówicie czyli szlif na 60 cylka DDR i dowiercenie kanałów +rozwiecenie gaźnika na 19mm(w zależy od typu, N16-11 się da rozwiercać a innych modeli nie) i podniesienie kanału wydochowego, jakieś tam duperele typu polerka komory w silniku i jakaś splanowana głowica simek napewno będzie lepiej szedł niz seryjna 70, czyli prędkość w granicach 85-90 mamy jak w banku. A co do wału: Jakiej jeste produkcji ten wał co masz go regenerować?? :look Polecam wały MZA. A jesli masz DDR to regeneruj Happy Chociarz osobiście bym sobie dupy regeneracja nie zawracał i kupił bym nowy wał :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:38, 01 Lis 2007    Temat postu:

A o co mu chodzi z tym szlifem że zaraz bede musiał szlifować jeszcze raz przeciesz szlif to tak jak nominał a i jeszcze mam pytanie ile kosztuje u was w okolicy szlif cylka???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 22:03, 01 Lis 2007    Temat postu:

Szlif kosztuje w granicach 30-40zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dida
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Złotów

PostWysłany: Czw 22:55, 01 Lis 2007    Temat postu:

Piszę tylko jak ja miałem ze swoim cylindrem.Zrobiłem mu szlif po ok. 2 miesiącach jazdy zaczął puchnąć tłok i był coraz bardziej słaby, a że wtedy nie miałem jeszcze pojęcia o silniku dałem go do mechanika i on kazał albo zrobić szlif albo kupić nowy cylinder. Wybrałem drugą opcję i jestem zadowolony a gdybym zrobił ponowny szlif to pewnie wszystko zaczęło by się od początku. Także TOMKU nie pisz mi że się nie znam itp. bo gdyby tak było to bym się na tym forum nie rejstrował
POZDRAWIAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 23:00, 01 Lis 2007    Temat postu:

Dida, no i znowu pier**dolisz głupoty. Tłok Ci puchł, bo albo go źle dotarłeś, albo kupiłeś gówniany tłok. Cylinder 60ccm DDR jest dużo lepszy od bydgoskiego ALMOT-u i tych węgierskich wynalazków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wchilinski
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pogorzałki (podlaskie)

PostWysłany: Czw 23:15, 01 Lis 2007    Temat postu:

Dida pewnie kupiles taki pięknie blyszczacy tlok,zgadza sie ? :look
Ze błyszczący to nie musi byc dobry :] :] Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin