Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Remont
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1615
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 8:33, 02 Lis 2007    Temat postu:

Tomek oczywiście że ddr jest lepsze od almotu ale ja mam almot 60 jeżdże na nim już ze 3-4 miechy (tłok też almot) i sprawuje sie super ani razu mi tłok nie spuchł, ani nie słabnie a nie szanuje docierania ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
*Grzegorz*
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pią 13:01, 02 Lis 2007    Temat postu:

Chyba zaraz zejde z tego didy :] Przecież szlif nie psuje cylka, co najwyżej może on dać minimalny przyrost mocy(większy otwór i tłok), a co do tego puchnięcia to ciekawe gdzie szlif robił że mu cylek puchł i ciekawe na jakim tłoku jeździ, jak na almocie to nic dziwnego, po prostu się do taskich tłoków robi luxny szlif(żeby tłok bez pierścienie powoli opadał a do ddr odwrotnie żeby tłok przechodził na wcisk. Jakiej produkcji ma ten cylek pewnie jakis wynalazek robiony w stodole :] z tego co dida napisał zrozumiałem że szlify psują cylindry że nie przejedziesz tyle co przed.
To co napisał to wielka bzdura, cylkiem tyle samo zrobisz kilosów przed szlifem jak i po. :]
ps. u mnie szlif cylka kosztuje około 20-25 zł, ale trzeba pół roku czekać, także nie polecam. :] Z reszta *paweł* też podzieli tą opinię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:20, 02 Lis 2007    Temat postu:

Ale pieprzycie głupoty z tym puchnięciem tłoka. Źle macie poustawiane wszystko i zwalacie wine na to że tłok polski. Ja na polskich tłokach jezdze od zawsze i nigdy mi jeszcze nie spuchł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1615
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:10, 02 Lis 2007    Temat postu:

No jasne mi też nic nie puchnie tłok miał 10 km przebiegu a ja już mu dawałem w pizde i nigdy nie spuchł Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
*Grzegorz*
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pią 18:37, 02 Lis 2007    Temat postu:

Ile romek zapłaciłes za ten tłok co jeździsz?
Ja jeździłem na tłoku za 5 zł i ni h**a nie da się na nim jeździć, niemiecki też może puchnąć jak sie go źle dotrze a jeżeli kupujesz komplet cyl+tłok to takie zestawy mają mniejszą tendecję do puchnięcia, jak równierz od szlifu, jeżeli masz ciasno zrobiony szlif to wiadomo że na początku będzie ci puchł bo przecierz dotrzeć i ułożyć się to wszystko musi nie?! A jeżeli masz luźniej szlif zrobiony to po 100 kilosach będziesz mógł w pizde dawać simowi i nic mu nie będzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
s 51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: skawa

PostWysłany: Nie 17:29, 04 Lis 2007    Temat postu:

czesc u mnie szlif kosztuje 60 zł a co do tego wału to jak masz niemiecki to lepiej zrób mu regeneracje bo polskie to straszne podruby

+

ja raz kupiłem pierscienie i tłok do simka i po złozeniu odrazu dawałem mu w dupe i nic mu sie niedziało a co do puchniecia to moze tłoki dajecie na odwrut czyli strzałkami do wylotu daznika a nie do wydechu a powinno byc strzałka do dołu tylko ze wtedy sie motor strasznie grzeje


scaliłem , nie czytałes regulaminu ??!!
*Paweł*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:12, 04 Lis 2007    Temat postu:

zapoznales sie z regulaminem bo widze ze chyba nie :evil NIEPISZ POSTA POD POSTEM scal to szybko bo dostaniesz warna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pan Paweł
PREZES HONOROWY
<font color=black>PREZES HONOROWY


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:20, 04 Lis 2007    Temat postu:

nie zdazył scalic.

ps.
jak poprawiecie kogos to róbcie to przy okazji swojej odpowiedzi bo tak to jest OT :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin