 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:14, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
wow. ale wypracowanie. czytam czytam ale nic nowego (ciekawego)się nie dowiedziałem. oczywiste rzeczy o sposobie smarowania itp. każdy szanujący się simsonowiec pewnie to wie ale RESPECT za włożony czas i trud a także poprawność językową.
a taka ciekawostka dla innych to silniki dwusuwowe mogą występować z rozrządem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pią 22:05, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Raczej wątpię, aby on ten tekst sam wymyślił, zapewne jest skopiowany z innej strony i to na dodatek niezgodnie z prawem.
Spike, ale nie ma silników 2T z gniazdami zaworowymi, które mogą się wypalić od złego paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:33, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tomek1212 napisał: |
Spike, ale nie ma silników 2T z gniazdami zaworowymi, które mogą się wypalić od złego paliwa. |
[link widoczny dla zalogowanych]
bardzo ciekawa stronka. a czy coś takiego wejdzie kiedyś do masowej produkcji? zobaczymy. ale warto poczytać dla samego siebie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sibir92
Nowicjusz

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Paczków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:56, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
tak, tekst zapożyczony ... tutaj macie całość
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 0:43, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Spike, ja tam jednak w dalszym ciągu nie widzę gniazd zaworowych, poza tym to i tak nie jest silnik seryjnie produkowany, tylko (przynajmniej jak na razie) jakiś prototyp.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan

Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:31, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Między paliwem 95 a 98 nie ma różnicy jest tylko różnica w portfelu.Zależy na jakiej stacji napoisz byka:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Wto 23:30, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Różnica jest zasadnicza miedzy paliwem 95okt a 98okt, jednak w simsonie nie ma większego znaczenia jakie paliwo zatankujemy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ooryginall
Stały bywalec

Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żagań (woj.lubuskie)
|
Wysłany: Śro 14:31, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Gdzieś kiedyś czytałem że 98 powinno się tankować do sprzętów gdzie jest planowana głowica lub jakieś kombinacje żeby było większe sprężanie aby nie występowało spalanie stukowe. Może coś pokręciłem ale jakoś tak mniej więcej to brzmiało.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:12, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Oktan, to odpornosc paliwa na spalanie detonacyjne. Im wieksza kompresja/stopien sprezania tym paliwo spala sie bardziej detonacyjne. Im wiecej oktanow, tym paliwo spala sie z wiekszym cisnieniem bez stukow.
Nie mylic z liczba cetanowa, bo to jest zdolnosc do samozaplonu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dedaj
Bywalec

Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:20, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no jakieś gigantycznej różnicy nie będzie ale lepiej wlać 98okt.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 22:09, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
dedaj napisał: | no jakieś gigantycznej różnicy nie będzie ale lepiej wlać 98okt. |
Wytłumacz nam dlaczego tak jest, jakie masz argumenty na potwierdzenie swojej teorii ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|