Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jakie jeprze paliwo 95 czy 98
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:14, 13 Mar 2009    Temat postu:

wow. ale wypracowanie. czytam czytam ale nic nowego (ciekawego)się nie dowiedziałem. oczywiste rzeczy o sposobie smarowania itp. każdy szanujący się simsonowiec pewnie to wie ale RESPECT za włożony czas i trud a także poprawność językową.
a taka ciekawostka dla innych to silniki dwusuwowe mogą występować z rozrządem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 22:05, 13 Mar 2009    Temat postu:

Raczej wątpię, aby on ten tekst sam wymyślił, zapewne jest skopiowany z innej strony i to na dodatek niezgodnie z prawem.

Spike, ale nie ma silników 2T z gniazdami zaworowymi, które mogą się wypalić od złego paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:33, 13 Mar 2009    Temat postu:

Tomek1212 napisał:

Spike, ale nie ma silników 2T z gniazdami zaworowymi, które mogą się wypalić od złego paliwa.


[link widoczny dla zalogowanych]

bardzo ciekawa stronka. a czy coś takiego wejdzie kiedyś do masowej produkcji? zobaczymy. ale warto poczytać dla samego siebie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sibir92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Paczków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:56, 13 Mar 2009    Temat postu:

tak, tekst zapożyczony ... tutaj macie całość


[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 0:43, 14 Mar 2009    Temat postu:

Spike, ja tam jednak w dalszym ciągu nie widzę gniazd zaworowych, poza tym to i tak nie jest silnik seryjnie produkowany, tylko (przynajmniej jak na razie) jakiś prototyp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolsr
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:31, 05 Maj 2009    Temat postu:

Między paliwem 95 a 98 nie ma różnicy jest tylko różnica w portfelu.Zależy na jakiej stacji napoisz byka:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Wto 23:30, 05 Maj 2009    Temat postu:

Różnica jest zasadnicza miedzy paliwem 95okt a 98okt, jednak w simsonie nie ma większego znaczenia jakie paliwo zatankujemy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Śro 14:31, 06 Maj 2009    Temat postu:

Gdzieś kiedyś czytałem że 98 powinno się tankować do sprzętów gdzie jest planowana głowica lub jakieś kombinacje żeby było większe sprężanie aby nie występowało spalanie stukowe. Może coś pokręciłem ale jakoś tak mniej więcej to brzmiało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:12, 06 Maj 2009    Temat postu:

Oktan, to odpornosc paliwa na spalanie detonacyjne. Im wieksza kompresja/stopien sprezania tym paliwo spala sie bardziej detonacyjne. Im wiecej oktanow, tym paliwo spala sie z wiekszym cisnieniem bez stukow.

Nie mylic z liczba cetanowa, bo to jest zdolnosc do samozaplonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dedaj
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:20, 06 Maj 2009    Temat postu:

no jakieś gigantycznej różnicy nie będzie ale lepiej wlać 98okt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Śro 22:09, 06 Maj 2009    Temat postu:

dedaj napisał:
no jakieś gigantycznej różnicy nie będzie ale lepiej wlać 98okt.


Wytłumacz nam dlaczego tak jest, jakie masz argumenty na potwierdzenie swojej teorii ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Czw 14:28, 07 Maj 2009    Temat postu:

Pewnie zasugerował się twoim postem wyżej :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin