Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zupelny brak obrotów biegu jalowego
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banek392
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LTM

PostWysłany: Śro 7:18, 27 Kwi 2011    Temat postu:

wie wiem czy zauwazyles ale kraniki w simkach nigdy nie mialy idealnego uszczelnienia zawsze na zakreconym bedzie sie nizej robila kropelka a jak ja palcem stracisz zrobi sie kolejna u Ciebie byla bardziej uszkodzona uszczelka to mogl normalnie cieknac a co do problemu to u mnie tak robily platynki bo ten drucik pekl nie bylo tego na oko widac szukalem zagladalem i postanowilem sie nimi pobawic na sucho - bez magneta ja sie patrze a tu nie sprezynuje smignolem do sklepu dalem kilka pln i bylo wszystko super


wujaszek mi go sprzedal bo nie mogl wolnych ustawic Happy za kilka pln problem naprawiony a on kupil nawet nowy gaxnik ktory teraz mi zbywa 16n3 jak by kto chcia kupi)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-er
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgorzelec/Wrocław

PostWysłany: Śro 21:19, 27 Kwi 2011    Temat postu:

Witam uporczywie musze porwacac do tego tematu:( Strasznie niewdzieczny ten s51 w przeciwienstwie do schwalby.

Do rzeczy. Dzisiaj znalazlem czas aby sprawdzic to o czym pisal Syzyf. Bez problemu odpalilem simsona(3 razy na ssaniu na wylaczonym zapolonie, zaplon i bez gazu normlanie odpalil), poczekalem chwiile niech sie chlopak zagrzeje i bez zadnego problemu ruszylem na miasto. Zrobilem kilka dobrych kilometrow i dobrze go rozgrzalem az tu nagle po zatrzymaniu pod swiatlami znowu po prostu zgasl. Natychmiast sciagnalem go na chodnik i odkrecilem swiece w celu sprawdzenia czy iskra jest na swiecy.(myslalem ze to moze jednak ten kondensator po nagrzaniu robi takie numery) Ale iskra byl taka jaka powinna byc. po wkreceniu siwecy nadal bylo go trudno uruchomic. Po ostygnieciu(ok 10 min) odpalil i jak tylko znowu sie nagrzal historias sie powtorzyla.

Czy ktos ma jakis pomysl?
Czy istneiej taka mozliwosc ze gaznik ktory ustawialem spisuje sie na poczatku dobrze a po nagrzaniu moze wywijac takie numery?


Ostatnio zmieniony przez pawel-er dnia Śro 21:20, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafalski_4
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie**okolice Jarosławia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:50, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Miałem to samo. "Na gaźniku" jest taka śruba ze sprężynką. Jak odpalisz moto poproś kogoś aby trzymał ci go na obrotach a ty przekręcaj tą śrubką.
Jeżei nie pomoże sprawdź simering pod magnetem czy nie dostraje lewego powietrza. U mnie był simering
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-er
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgorzelec/Wrocław

PostWysłany: Czw 18:17, 05 Maj 2011    Temat postu:

rafalski_4 - "ta śrubka" juz krecilem przy ustawianiu biegu jalowego. Chyba zle mnie zrozumiales bo on pracuje na biegu jalowym tylko po nagrzaniu sie i przejechaniu dystansu kilku a nawet kilkunastu kilometrow po prostu gasnie i ciezko go uruchomic. Dodam ze podczas jazdy kiedy trzymam go na wyzszych obrotach nic niepokojacego sie nie dzieje(brak szarpania, przerywania itp). Gasnie dopiero po zatrzymaniu sie i pracy na wolnych obrotach. Nie rozumiem tez jaki wplyw mialby na to uszkodozny simmering na prawym czopie walu?
Moze ktos z kierownictwa spotakl sie z taka dolegliwoscia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin