Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zapłon, świeca gaźnik i cały cyrk temu podobny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akerav
Gość





PostWysłany: Nie 20:16, 02 Maj 2010    Temat postu: Zapłon, świeca gaźnik i cały cyrk temu podobny

Mam Simsona 12V, platynkowca z 1989 roku. Gaźnik 16n3-4, cyl 60ccm Almot. I mam z nim kilka problemów jak również kilka pytań.
1. Po powolnej jeździe z minimalnie otwartą przepustnicą np. w ciężkim terenie i po stanięciu Simson zalewa świecę ale da się ją "odlać" Odpaleniem i trzymaniem na gazie. Minutę pobuczy wejdzie na obroty.
2. Strasznie ciężko z odpalaniem. Często jest tak, szczególnie jak jest letni, że odpali z gazem, wejdzie na obroty, ale zaraz zgaśnie i potem baaardzo ciężko go zapalić. Czasem też jak jest zimny to poprzerywa i zgaśnie. Czasem występują problemy z odpaleniem, czasem nie.
3. Jak ma być ustawiony zapłon dla zwykłej, nieprzerabianej 60ccm Almotu? Bo niektórzy mówią na znaki (1,8mm przed GMP), niektórzy 1,6mm...
4. Która ze świec Iskry będzie najodpowiedniejsza dla takiego jak mój Simsona?
Myślę że wytłumaczyłem wszystko w miarę dokładnie. Jeśli nie, pisać, poprawię. To chyba tyle. Jak sobie coś przypomnę dopiszę. Dzięki!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:37, 02 Maj 2010    Temat postu:

Do 1 i 2 problemu to ja stawiam na gaźnik a konkretnie na ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej i regulacje ilości podawanej mieszanki do cylindra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akerav
Gość





PostWysłany: Nie 10:30, 09 Maj 2010    Temat postu:

I żeby nie zakładać nowego tematu, jak go raz przegrzałem to teraz może mieć tak że będzie dośc słaby po rozgrzaniu? Słaby tzn. nie ma ochoty rozpędzać sie na 4. Nie był jakoś tam mocno przegrzany, ale po tym przez 15 minut nie chciał jechać.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:42, 09 Maj 2010    Temat postu:

Może Ci tłok puchnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akerav
Gość





PostWysłany: Nie 10:43, 09 Maj 2010    Temat postu:

To się po przegrzaniu zaczęło. Ale sprawdzę jeszcze raz dzisiaj i napiszę co wyszło. A zapłon to nic do tego miał nie bedzie?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:45, 09 Maj 2010    Temat postu:

No jeżeli jest słaby to zapłon też może być, sprawdź
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akerav
Gość





PostWysłany: Nie 10:47, 09 Maj 2010    Temat postu:

Pustack, to załatwię jutro, bo dzisiaj niedziela i nie chcę się tłuc w garażu a zawsze to na płytki albo klucz poleci albo coś spadnie a mam dość ciekawską sąsiadkę Happy. Jak narazie dzięki.
P.S. Skończył Ci się VIP?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezi
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Narol
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:41, 03 Cze 2010    Temat postu:

Siemka, mam taki sam problem, teraz nawet jak sie nagrzeje pali normalnie, ustawiłem zapłon i przerwę, pali na dotyk czy zimny czy ciepły, ale po przegrzaniu go na docieraniu stało mi sie tak samo czyli tak na jedynce się rozpędzam na maxa na dwójce tak samo, na trójce już ciężko a na czwórce daje gaz na maxa i tak jak by go coś hamowało i buczy w połowie gazu i niechce jechac więcej gaxnik mam 16n3-4 dysze zmieniłem na 72, jak wyregulować gaźnik, i jaką mam dać świece bo jak jest zimny to jedzie normalnie nagrzeje sie wykręce świece wyczyszcze i podgrzeje na palniku i wkrece to jedzie normalnie przez jakiś czas jaką świece najlepiej kupić ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin