 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:12, 11 Lut 2008 Temat postu: Wytarcie pierścienia |
|
|
Witam w moim rs602da zauważyłem wczoraj pewną wadę. Zestaw ma przejechane ponad 2500km na tłoku mza z jednym cienkim pierścieniem. Wczoraj zdjąłem cylinder, chciałem obejrzeć jak wszystko wygląda po dotarciu. Na tłoku ogromne przedmuchy (juz wiem dlaczego osłabł) w miejscu gdzie znajduje się zamek.
zroblem taki rysunek:
[link widoczny dla zalogowanych]
tak to mniej więcej wygląda. Carne paski to zaciemnienia na tulei, po lewo to od zamka a najbardziej martwię się tym po środku. Wyglada na to że pierścien najbardziej starł się na odcinku tulei dzielącym okno wydechowe i przepuszcza ciśnienie. Ale dlaczego tak się stało. Wiem że cylek jest już do szlifu. Czy tak się zawsze dzieje że dzielone okno niszczy pierścień? Czy to może wina za małego luzowania cylinder-tłok. Proszę pomóżcie.
Ostatnio zmieniony przez rejdzik dnia Pon 16:12, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:39, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Bardzo mozliwe ze zle spasowany tlok z cylindrem. Na dotarciu wystepowaly jakies przytarcia, przegrzania? Na tloku widac przedmuchy czy tylko na tulei?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pon 21:02, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
dlatego kanal jest dzielony zeby pierscien nie haczyl o kanty kanału jesli jest szeroki.
dobrze by bylo gdybys zrobil fotki
Ostatnio zmieniony przez marcias dnia Śro 15:30, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:20, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dokładniej to ten wysokoobrotowy cylek mial luzowanie 0.02mm... za mało, teraz to wiem. Jeździłem na oleju Orlen 2T. Podczas docierania tłok pare razy stanął, wlasnie przez te luzowanie. Teraz juz wiem ze luzowanie powinno byc 0.04-0.05mm. Ślady byly na tulei i przedmuchy na tłoku. Wyczysciłem rowek na pierscien założyłem wszystko wyregulowałem i narazie smiga. Czekam az kniaz bedzie mial tłok (przed wiosna)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:50, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No tez czekam na tlok u kniazia, bo mowi ze nie ma. 0,05 mm luzu? Nie ma typowych takich pasowan chyba, sa x,97 - x,99mm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:46, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Tłok to bajka, biore na pierwszy szlif, ide do zakladu i mowie zeby zrobili mi 4-5 setek luzu i tyle. U mnie robia szlif pod tłok. Na prawde nie wiedziales o tym?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|