Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wytarcie pierścienia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:12, 11 Lut 2008    Temat postu: Wytarcie pierścienia

Witam w moim rs602da zauważyłem wczoraj pewną wadę. Zestaw ma przejechane ponad 2500km na tłoku mza z jednym cienkim pierścieniem. Wczoraj zdjąłem cylinder, chciałem obejrzeć jak wszystko wygląda po dotarciu. Na tłoku ogromne przedmuchy (juz wiem dlaczego osłabł) w miejscu gdzie znajduje się zamek.

zroblem taki rysunek:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c931cc403139a462.html

tak to mniej więcej wygląda. Carne paski to zaciemnienia na tulei, po lewo to od zamka a najbardziej martwię się tym po środku. Wyglada na to że pierścien najbardziej starł się na odcinku tulei dzielącym okno wydechowe i przepuszcza ciśnienie. Ale dlaczego tak się stało. Wiem że cylek jest już do szlifu. Czy tak się zawsze dzieje że dzielone okno niszczy pierścień? Czy to może wina za małego luzowania cylinder-tłok. Proszę pomóżcie.


Ostatnio zmieniony przez rejdzik dnia Pon 16:12, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:39, 11 Lut 2008    Temat postu:

Bardzo mozliwe ze zle spasowany tlok z cylindrem. Na dotarciu wystepowaly jakies przytarcia, przegrzania? Na tloku widac przedmuchy czy tylko na tulei?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pon 21:02, 11 Lut 2008    Temat postu:

dlatego kanal jest dzielony zeby pierscien nie haczyl o kanty kanału jesli jest szeroki.

dobrze by bylo gdybys zrobil fotki


Ostatnio zmieniony przez marcias dnia Śro 15:30, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:20, 12 Lut 2008    Temat postu:

Dokładniej to ten wysokoobrotowy cylek mial luzowanie 0.02mm... za mało, teraz to wiem. Jeździłem na oleju Orlen 2T. Podczas docierania tłok pare razy stanął, wlasnie przez te luzowanie. Teraz juz wiem ze luzowanie powinno byc 0.04-0.05mm. Ślady byly na tulei i przedmuchy na tłoku. Wyczysciłem rowek na pierscien założyłem wszystko wyregulowałem i narazie smiga. Czekam az kniaz bedzie mial tłok (przed wiosna)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:50, 13 Lut 2008    Temat postu:

No tez czekam na tlok u kniazia, bo mowi ze nie ma. 0,05 mm luzu? Nie ma typowych takich pasowan chyba, sa x,97 - x,99mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:46, 13 Lut 2008    Temat postu:

Tłok to bajka, biore na pierwszy szlif, ide do zakladu i mowie zeby zrobili mi 4-5 setek luzu i tyle. U mnie robia szlif pod tłok. Na prawde nie wiedziales o tym?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin