Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyprzedzenie zapłonu.POMOCY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PIXEL94--
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:55, 01 Mar 2009    Temat postu: Wyprzedzenie zapłonu.POMOCY

Witam.kto mi może wytłumaczyć jak krowie na miedzy jak sie ustawia WYPRZEDZENIE ZAPŁONU.Dodam że mam nieoryginalny cylek(almot 50)Prosze o jak najmniej skomplikowane odpowiedzi :budzjelopa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baziol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamiennik/k Drezdenka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:59, 01 Mar 2009    Temat postu:

oryg simson ma 1,5 1,8 mm przed GMP. (gorny martwy punktem) wiec jak krecisz walem (magnetem) w strone ktora sie prawidlowo obraca wal to gdy tlok dochodzi do gory to wlasnie 1,5-1,8mm przed dojsciem do GMP maja sie zaczynac otwierac platynki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PIXEL94--
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:18, 01 Mar 2009    Temat postu:

dzieki:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:26, 01 Mar 2009    Temat postu:

cylek nic do tego nie ma tak na przyszłość Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:43, 01 Mar 2009    Temat postu:

I czy to 50 czy 60 ccm nie ma roznicy??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:51, 01 Mar 2009    Temat postu:

nie, bo skok tłoka jest taki sam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:03, 01 Mar 2009    Temat postu:

To w 70 jest inny? :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:59, 01 Mar 2009    Temat postu:

Paluch, 70cc jest nizszy, pluki sa krotsze, mieszanka ma krotsza droge do komory spalania - stad wieksze wyprzedzenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:52, 02 Mar 2009    Temat postu:

To wiem ale ja sie pytam czy skok tłoka jest inny :] A raczej "chyba" jest ten sam :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlynek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rosnówko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:10, 27 Mar 2009    Temat postu:

sorry za odkop, ale mam pytanie

mam RZT POWER 60 , i tam jakie powinno być to wyprzedzenie, i od czego je liczyć, od od gwintu w srodku głowicy czy na wierzchu???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:34, 27 Mar 2009    Temat postu:

jezeli patrzysz od gory to od konca gwintu , w 60 ma byc takie wyprzedzenie jak w 50 czyli chyba 1,5 - 1,8 mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:38, 27 Mar 2009    Temat postu:

1,6-1,8mm przed GMP lub GZP, zaleznie jak kto to nazywa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin