Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wyprzedzenie zapłonu.POMOCY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PIXEL94--
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:55, 01 Mar 2009    Temat postu: Wyprzedzenie zapłonu.POMOCY

Witam.kto mi może wytłumaczyć jak krowie na miedzy jak sie ustawia WYPRZEDZENIE ZAPŁONU.Dodam że mam nieoryginalny cylek(almot 50)Prosze o jak najmniej skomplikowane odpowiedzi :budzjelopa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baziol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamiennik/k Drezdenka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:59, 01 Mar 2009    Temat postu:

oryg simson ma 1,5 1,8 mm przed GMP. (gorny martwy punktem) wiec jak krecisz walem (magnetem) w strone ktora sie prawidlowo obraca wal to gdy tlok dochodzi do gory to wlasnie 1,5-1,8mm przed dojsciem do GMP maja sie zaczynac otwierac platynki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PIXEL94--
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:18, 01 Mar 2009    Temat postu:

dzieki:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:26, 01 Mar 2009    Temat postu:

cylek nic do tego nie ma tak na przyszłość Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:43, 01 Mar 2009    Temat postu:

I czy to 50 czy 60 ccm nie ma roznicy??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:51, 01 Mar 2009    Temat postu:

nie, bo skok tłoka jest taki sam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:03, 01 Mar 2009    Temat postu:

To w 70 jest inny? :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:59, 01 Mar 2009    Temat postu:

Paluch, 70cc jest nizszy, pluki sa krotsze, mieszanka ma krotsza droge do komory spalania - stad wieksze wyprzedzenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:52, 02 Mar 2009    Temat postu:

To wiem ale ja sie pytam czy skok tłoka jest inny :] A raczej "chyba" jest ten sam :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlynek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rosnówko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:10, 27 Mar 2009    Temat postu:

sorry za odkop, ale mam pytanie

mam RZT POWER 60 , i tam jakie powinno być to wyprzedzenie, i od czego je liczyć, od od gwintu w srodku głowicy czy na wierzchu???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:34, 27 Mar 2009    Temat postu:

jezeli patrzysz od gory to od konca gwintu , w 60 ma byc takie wyprzedzenie jak w 50 czyli chyba 1,5 - 1,8 mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:38, 27 Mar 2009    Temat postu:

1,6-1,8mm przed GMP lub GZP, zaleznie jak kto to nazywa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin