| 
			
				|  | Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 |  
 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| blumen Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Maj 2011
 Posty: 167
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: wrocław
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 18:54, 06 Maj 2011    Temat postu: wyciek oleju |  |  
				| 
 |  
				| Mój simson to enduro s51. 
 Dzisiaj jak otworzyłem dekielek od strony magneto, to zobaczyłem, ze jest tam trochę oleju. Wyglądało, jakby wyleciało z pod tej śrubki:
 
 
   
 Czy to możliwe, że stamtąd leci? Powiedzcie drodzy simsonowcy, jak to wyleczyć??
 
 Ostatnio zmieniony przez blumen dnia Pią 18:56, 06 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Stefan Simson Fan
 
  
 
 Dołączył: 29 Gru 2010
 Posty: 995
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: 23 km od Nowego Sącza
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 19:27, 06 Maj 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Są dwie możliwości. Albo uszczelnisz  silikonem czerwonym albo pakułami ( inaczej konopie albo jeszcze inaczej  sznurki do uszczelniania rur ) Też takie dziadostwo miałem ale zrobiłem w ten sposób i wszystko się skończyło.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Syzyf Śpiący na Forum
 
  
 
 Dołączył: 12 Paź 2007
 Posty: 3767
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 19:27, 06 Maj 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Obawiam się, że to nie z pod tej śrubki cieknie lecz z nieco wyższego miejsca. Ta śruba służy do skręcania obu połówek silnika i dodatkowo jest wewnątrz uszczelki. Gdyby jakimś cudem jednak z niej, to możesz dać pod jej "główkę" uszczelkę z tektury. Albo wymienić na nową śrubę np. imbusową. 
 Olej może też cieknąć z uszkodzonego simmeringa, który znajduje się pod zębatką, na której jest łańcuch. Albo z uszkodzonej podkładki, która jest pod simmeringiem. Wymiana obu tych elementów jest prosta i koszt niewielki. Trzeba ściągnąć zębatkę i odkręcić dekielek przykręcony 4 śrubami.
 Ale żeby się nie narobić, to najpierw dobrze wyczyść to miejsce i dokładnie ustal skąd cieknie.
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| blumen Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Maj 2011
 Posty: 167
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: wrocław
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 19:36, 06 Maj 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| ok, dzieki za pomoc, jutro bede z tym walczył. Dzisiaj akcja gaźnik   |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| blumen Bywalec
 
  
 
 Dołączył: 01 Maj 2011
 Posty: 167
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: wrocław
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:44, 12 Maj 2011    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| blaszka, do której przylega ta uszczelka: 
 
   
 a zarazem wchodzi simmering powinna byc idealnie płaska od strony wnętrza silnika? bo moja tak jakby w rogach, w których wchodzą te 4 śrubki jest odgięta. to w porządku?
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |