Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ważne Pomóżcie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:17, 27 Paź 2008    Temat postu:

Przenoszę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ołłłjeeeaaaa
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 3353
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górki Noteckie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 22:36, 27 Paź 2008    Temat postu:

A mi jak cewke ładowania zmieliło i wciągnęło w magneto tak sie dzialo xD

[mechanik :budzjelopa nie przykręcił dobrze]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:24, 27 Paź 2008    Temat postu:

Do tego właśnie dążę.....tez w to nie wierzyłem ale mi się wysunął kondensator i jak zaczęło mielić to 2 cewki w pizdu....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:59, 28 Paź 2008    Temat postu:

Jezeli autor wciaz jest aktywny, prosze o zmiane nazwy tematu pod grozba warna i usuniecia owego tematu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:25, 28 Paź 2008    Temat postu:

Marcias problem w zapłonie czyli ,,na wierzchu" tez jest mozliwy. Mi kiedyś blaszka regulacyjna od zapłonu zablokowała magneto i dopóki nie odkręciłem bocznego dekla byłem święcie przekonany że trzeba zdjąć cyl.
Ale problem w temacie może dotyczyć zatarcia silnika, lub zblokowania tłoka w cylindrze .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:00, 28 Paź 2008    Temat postu:

Dwie opcje - prawa kapa i magneto albo glowica. Na popych do tylu idzie ruszyc walem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:53, 28 Paź 2008    Temat postu:

moim zdaniem peknol pierscien i zachaczyl o jakis kanal i tlok nie moze pracowac. to chyba najbardziej prawdopodobna opcja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:53, 28 Paź 2008    Temat postu:

Ale wtedy zawsze jest opcja ruchu tloka chocby kawalek w druga strone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:29, 28 Paź 2008    Temat postu:

no tak, ale jak tlok stanol akurat w ruchu do gory, a silnik podczas kopania i na pych chce wycisnac tlok do gory a nie na dul. musial by poruszac magnetem w druga strone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:38, 28 Paź 2008    Temat postu:

Antonio napisał:
... Na popych do tylu idzie ruszyc walem?


Wychodzi na to ze nie czytasz uwaznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:55, 28 Paź 2008    Temat postu:

Co bedziecie tu gdybac....jak czytal co tu sie pisalo to pewnie poszedl i sprawdzil....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrecer
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Frysztak/Krosno/Rzeszów

PostWysłany: Wto 17:57, 04 Lis 2008    Temat postu:

zawiozłem do mechanika i co sie satało rozsypał sie koszyczek
rozpiepszyło cylinder i tłoka...
ale juz to robie
pierscienia tez złąpało


Ostatnio zmieniony przez xrecer dnia Wto 17:58, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:01, 04 Lis 2008    Temat postu:

Popraw nazwe tematu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin