Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Skrzynia biegów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matiz49xxx
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:19, 31 Paź 2008    Temat postu: Skrzynia biegów

Witam
Niedawno temu kupiłem simsona sr50 ( 4 biegowy) i jest problem ze skrzynią biegów.Jedynka jeszcze jako tako wejdzie choc niekiedy i z tym jest problem ale dwójka to kompletnie nie wchodzi.Prosze was pomórzcie mi z tym problemem.Może mieliscie już takie przypadki i jak w nich postąpic???
Z Góry Dzięki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łaziska City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:05, 01 Lis 2008    Temat postu:

Regulacja skrzyni. Śrubka od regulacji znajduje się w lewym karterze za gaźnikiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:36, 01 Lis 2008    Temat postu:

Nie regulacja, nie grzeb z ta srubka. Wykonaj takie czynnosci zanim sie do tego dobierzesz:

1. sprawdz czy nie masz luznego silnika w ramie
2. sprawdz czy cisnac do oporu dzwignie zmiany biegu, w strone biegu pierwszego (do przodu) czy sie przesunie
3. popusc srubke M6 z nakretka M6 na mocowaniu ciegna przy silniku, na tulejce wybieraka
4. przestaw to maxymalnie do tylu, czyli tak, abys nie byl wstanie wbic 1 biegu, bo bedzie opor
5. po dokreceniu spawdz czy wchodzi dwojka, jezeli nadal nie wchodzi, ustaw na srodek spowrotem aby tuz przed oporem dzwigni wskakiwala jedynka, po czym mozesz zaczac regulacje skrzyni. Poradnik znajdziesz na forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Sob 23:07, 01 Lis 2008    Temat postu:

Antonio napisał:
Nie regulacja, nie grzeb z ta srubka. Wykonaj takie czynnosci zanim sie do tego dobierzesz:

1. sprawdz czy nie masz luznego silnika w ramie
2. sprawdz czy cisnac do oporu dzwignie zmiany biegu, w strone biegu pierwszego (do przodu) czy sie przesunie
3. popusc srubke M6 z nakretka M6 na mocowaniu ciegna przy silniku, na tulejce wybieraka
4. przestaw to maxymalnie do tylu, czyli tak, abys nie byl wstanie wbic 1 biegu, bo bedzie opor
5. po dokreceniu spawdz czy wchodzi dwojka, jezeli nadal nie wchodzi, ustaw na srodek spowrotem aby tuz przed oporem dzwigni wskakiwala jedynka, po czym mozesz zaczac regulacje skrzyni. Poradnik znajdziesz na forum.


sluchaj antonio... rozbieralem i skladalem kilkanascie silnikow i mimo to nie czaje o co ci chodzi z 3. i 4. punktem


Ostatnio zmieniony przez marcias dnia Sob 23:07, 01 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:50, 01 Lis 2008    Temat postu:

W SR masz ciegno miedzy wajha do zmiany biegow, a miejscem mocowania uchwytu na ciegno przy silniku.

Tam jest skrecone to do silnika, tak jak w S51 srubka + nakretka M6 (kluczyk 10), ma to popuscic, oraz przesunac dzwignie do przodu (ciegno do tylu) aby walek zmieniacza (automatu wybieraka) biegow pozostal w miejscu, tylko sama dzwignia. W ten sposob nie bedzie mial biegu pierwszego, bo przy zmianie bedzie mial opor na podlodze. Za to moze sprawdzic czy wejdzie mu drugi bieg.

Opis nie dotyczy S51, bo tam masz wolne pole i brak ograniczen poza silnikowym w zmienianiu biegow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin