Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Porysowany tłok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nanofarad
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:05, 30 Paź 2008    Temat postu: Porysowany tłok

Witam
Czy porysowany tłok przeszkadza w użytkowaniu? Ostatnio po zdjęciu cylindra zobaczyłem że tłok ma troche głębokie rysy. Czy tłok jest do wymiany??


Ostatnio zmieniony przez nanofarad dnia Czw 21:05, 30 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Czw 21:16, 30 Paź 2008    Temat postu:

Dobrze by było jak byś konkretnie opisał te owe rysy gdzie są a jeszcze lepiej jak byś wrzucił foto :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nanofarad
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:20, 30 Paź 2008    Temat postu:

Są one po części bocznej tłoka, rysy są wzdłuż ruchu tłoka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Czw 22:05, 30 Paź 2008    Temat postu:

Przechodzą one przez pierścienie znaczy czy są one zakleszczone? Nie odczuwasz braku kompresji ? Jak głębokie są te rysy? Bo może tylko tłok jest lekko przytarty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 22:54, 30 Paź 2008    Temat postu:

A tłok sie nie przewraca w cylindrze ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:08, 31 Paź 2008    Temat postu:

Jak rysy są głebokie to zmień tłok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nanofarad
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:25, 31 Paź 2008    Temat postu:

A po zmianie tłoka jak go trzeba docierać??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaalli
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miedźno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:00, 31 Paź 2008    Temat postu:

Jeźdź normalnie tylko staraj sie nie przegrzać silnika , po prostu rób mu przerwy i nie katuj ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:28, 31 Paź 2008    Temat postu:

i lej więcej oleju do benzyny prawidłowy stosunek(lubię to słowo) przy docieraniu to 1:33. jednak możesz lać troche mniej oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nanofarad
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:57, 01 Lis 2008    Temat postu:

A jakiego oleju mogę używać podczas docierania pierścieni i tłoka?? Może być Orlen Semisyntetyk 2T albo Husqvarna Low smoke??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 14:02, 01 Lis 2008    Temat postu:

może
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nanofarad
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:13, 01 Lis 2008    Temat postu:

Właśnie nie wiem bo czytałem że na dotarcie jest dobry olej mineralny Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Sob 14:36, 01 Lis 2008    Temat postu:

Na mineralnym podobno lepiej się dociera ponieważ nie minimalizuje on tarcia aż tak jak syntetyki ale to twoja sprawa na czym będziesz docierał...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 14:40, 01 Lis 2008    Temat postu:

To fakt, ale przy mineralnym trzeba uważać, żeby nie przegrzać silnika. Lepiej docierać na półsyntetyku troche dłużej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin