Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tłok nie podchodzi do końca tulei
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:50, 14 Lut 2012    Temat postu:

ładnie Się odezwał,szkoda że nie chciał dłużej gadać ; )
Brzmialo to tak jakby brakło iskry i z pewnością tak było.
jak wykręcisz świece to iskra jest w ogóle?słaba,mocna jak to wygląda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:53, 14 Lut 2012    Temat postu:

Iskra jest ale taka dziwna. Raz jest a raz jej nie ma. Do tego słaba. Zapłon mam ustawiony na " znak , znak".

A czy przerywacz może dawać takie jaja?

Kilka zdjęć jak wygląda świeca:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszek18183sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siepraw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:38, 14 Lut 2012    Temat postu:

To stawiam prawie bankowo na platynki,mogą robić różne jaja ...

Sam miałem taki przypadek że silnik chodził jak chchiał a platynki były nowe okazało się że były nowe i felerne był słabo zanitowany styk w młoteczku i chwiał się.

Silnik chodził jak szalony przerywał strzelał w rure,momentami chodził normalnie potem całkiem gasł.

U ciebie też obstawiał bym cos z platynkami,zdemontuj iskrownik i dokładnei się im tam przyjrzyj,najlepiej umyj wszystko potem benzyna ekstrakcyjna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 23 km od Nowego Sącza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:30, 16 Lut 2012    Temat postu:

Panowie wkurzyłem się wczoraj. Postanowiłem, że naprawię ten cylinder a jak się zepsuje to nie będę po nim płakał. Stoczyłem mu górną krawędź tulei o ok 1.5mm.
Złożyłem go. Nie chciał odpalić. Wziąłem rozkręciłem przerywacz. Przeczyściłem mu styki papierem ściernym i dodatkowo potraktowałem go rozpuszczalnikiem. Włożyłem do zapłonu. Poprawiłem mu styki do kondensatora oraz do cewki wysokiego napięcia. Po tych zabiegach odpalił.
Filmy przedstawiają pracę silnika.


http://www.youtube.com/watch?v=HrkJ1FIHI08


http://www.youtube.com/watch?v=AguwxLRCMnk


http://www.youtube.com/watch?v=52PJlm29prU



EDIT 1


Sprawa z cylindrem załatwiona.
Sprawdziłem na starym cylindrze ile wychodzi tuleja ponad cylinder( wystawała minimalnie). Na tą samą wysokość zeszlifowałem cylinder. To samo zrobiłem z głowicą.
Panowie efekt był powalający.

Simson odpalił i pracował w miarę równo.


Sprawdzałem jak się będzie zachowywał na krótkiej świecy. Odpala bez problemu jednak słabo wkręca się na obroty.
Więc na świecę NGK założyłem tyle podkładek by miała taką długość jak krótka.
I SIMSON CHODZI JAK MARZENIE.
Z tego wynika, że jednak położenie tłoka względem górnej krawędzi tulei ma znaczenie. W tym przypadku cały czas chodziło o zapłon.
Dodam, że zapłon jest ustawiony na "znak-znak".


Aby to sprawdzić możecie oglądnąć filmy zawarte w temacie z moim Simsonem.


Ostatnio zmieniony przez Stefan dnia Pon 17:48, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin