Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tłok jednopierścieniowy!!!!!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:14, 24 Gru 2007    Temat postu:

xD Ale wiesz ze robisz jeszcze gorzej? Nie zdziw sie jezeli pierscien ci uszkodzi nawet wal korbowy, bo nie wiem czy wiesz, ale z cylindra robisz zamiast |  | to robisz (   ) i srodkowej jak i skrajnej pozycji moga sie za bardzo rozszerzac zwerzac co spowoduje zmeczenie materialu lub poprostu odchylenie w kerunku kanalu (ktoregokolwiek) a jak juz ci zerwie pierscien na kanale to masz do wymiany tlok, cyl do szlifu (czasem nie jednego) i bywa tez ze korbowod sie skrzywi lub luzy sie zrobia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:54, 24 Gru 2007    Temat postu:

eeeee sram na to szlify mam gratis a tłok to nie majątek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:58, 24 Gru 2007    Temat postu:

zalatw mi szlify 2 cylkow xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:08, 24 Gru 2007    Temat postu:

człowieku ja sam najpierw musze z kumplem piwo wypić a potem czekać z tydzień na szlif w simku jeszcze mam nominał ale w innych motorkach nie raz tak szlifowałem ale co tam ważne że darmo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:16, 25 Gru 2007    Temat postu:

walker69 napisał:
człowieku
Nie obrazaj mnie :P Joke xDDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bolo-64
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:33, 19 Lip 2009    Temat postu:

Od wprowadzenia tłoków jednopierścieniowych do simsonów i założenia tego tematu minęło juz troszke czasu, więc pewnie juz je dobrze przetestowaliście.
Jak jest z żywotnością cylindra na tłoku jedno a dwupierścieniowym? (sorki za OT)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:58, 21 Lip 2009    Temat postu:

ja miałem tłok jednopierscieniowy MZA, wniosek?... ma Hu*a kompresji a jedyne co dobre to to ze sie kręci na wysokie obroty... nic więcej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bolo-64
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:24, 26 Lip 2009    Temat postu:

A przy jakim cylindrze go miałeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
berecik
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 3643
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Poznania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:12, 26 Lip 2009    Temat postu:

Przy twoim TT tłok 1 pierścieniowy będzie idealny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bolo-64
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:29, 26 Lip 2009    Temat postu:

Właśnie chodzi oto, że moj 60/4 TT idzie na emeryture. Teraz remont i
70/5/3 membran i chciałbym na tym troszke dłuzej pojeździć, dlatego pytam o ten tłok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz529
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakliczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:52, 10 Sie 2009    Temat postu:

Sranie w banie... Mam 60/4 z tłokiem dwupierścieniowym MZA ale założony tylko na jednym - górnym. Cylinder był odrazu po szlifie, czyli nówka:P

Zrobiłem już 950km. Spostrzeżenia?? Zrobił bym tak nawet w serii 50ccm. Na wolnych ciągnie jak traktor, żadne sranie w banie o spadku kompesji, mam zaj*bistą kompresję, miodnio się wkręca w obroty, cichsza praca, mniejsze tarcie, mniejsze zużycie cylindra... No same plusy, nie ma minusów!!

No może poza jednym - jeden pierścień się szybciej zużywa i trzeba go częściej zmieniać, poza tym nic złego nie widzę w stosowaniu takiego czegoś w cylindrach:)

P.S Tylko nie dziwić się, jak po założeniu jednego pierścienia do cylindra wyjechanego, z progiem i rysami, że spadnie komprecha :P Cyl ma być nowy / po szlifie / w BDB stanie Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek-s51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:12, 01 Gru 2009    Temat postu:

dwie strony wczesniej ktos mówił ze nie może być silnik bez pierscieni.!? chyba nikt z was nie widzial silnika modelarskiego które w wiekszosci nie maja pierscieni i są spasowane na 10 micronów (mniej niz grubość durexa :P) i osiągaja np. 2km z 3,5 cmm 3 i obroty rzedu 40 000 obr/min

Warn za odkop i jako nowy użytkownik brak znajomości regulaminu.

Kaziu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin