Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Tłok jednopierścieniowy!!!!!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:14, 24 Gru 2007    Temat postu:

xD Ale wiesz ze robisz jeszcze gorzej? Nie zdziw sie jezeli pierscien ci uszkodzi nawet wal korbowy, bo nie wiem czy wiesz, ale z cylindra robisz zamiast |  | to robisz (   ) i srodkowej jak i skrajnej pozycji moga sie za bardzo rozszerzac zwerzac co spowoduje zmeczenie materialu lub poprostu odchylenie w kerunku kanalu (ktoregokolwiek) a jak juz ci zerwie pierscien na kanale to masz do wymiany tlok, cyl do szlifu (czasem nie jednego) i bywa tez ze korbowod sie skrzywi lub luzy sie zrobia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:54, 24 Gru 2007    Temat postu:

eeeee sram na to szlify mam gratis a tłok to nie majątek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:58, 24 Gru 2007    Temat postu:

zalatw mi szlify 2 cylkow xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:08, 24 Gru 2007    Temat postu:

człowieku ja sam najpierw musze z kumplem piwo wypić a potem czekać z tydzień na szlif w simku jeszcze mam nominał ale w innych motorkach nie raz tak szlifowałem ale co tam ważne że darmo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:16, 25 Gru 2007    Temat postu:

walker69 napisał:
człowieku
Nie obrazaj mnie :P Joke xDDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bolo-64
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:33, 19 Lip 2009    Temat postu:

Od wprowadzenia tłoków jednopierścieniowych do simsonów i założenia tego tematu minęło juz troszke czasu, więc pewnie juz je dobrze przetestowaliście.
Jak jest z żywotnością cylindra na tłoku jedno a dwupierścieniowym? (sorki za OT)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zebrzydowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:58, 21 Lip 2009    Temat postu:

ja miałem tłok jednopierscieniowy MZA, wniosek?... ma Hu*a kompresji a jedyne co dobre to to ze sie kręci na wysokie obroty... nic więcej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bolo-64
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:24, 26 Lip 2009    Temat postu:

A przy jakim cylindrze go miałeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
berecik
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 3643
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Poznania
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:12, 26 Lip 2009    Temat postu:

Przy twoim TT tłok 1 pierścieniowy będzie idealny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bolo-64
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:29, 26 Lip 2009    Temat postu:

Właśnie chodzi oto, że moj 60/4 TT idzie na emeryture. Teraz remont i
70/5/3 membran i chciałbym na tym troszke dłuzej pojeździć, dlatego pytam o ten tłok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz529
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakliczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:52, 10 Sie 2009    Temat postu:

Sranie w banie... Mam 60/4 z tłokiem dwupierścieniowym MZA ale założony tylko na jednym - górnym. Cylinder był odrazu po szlifie, czyli nówka:P

Zrobiłem już 950km. Spostrzeżenia?? Zrobił bym tak nawet w serii 50ccm. Na wolnych ciągnie jak traktor, żadne sranie w banie o spadku kompesji, mam zaj*bistą kompresję, miodnio się wkręca w obroty, cichsza praca, mniejsze tarcie, mniejsze zużycie cylindra... No same plusy, nie ma minusów!!

No może poza jednym - jeden pierścień się szybciej zużywa i trzeba go częściej zmieniać, poza tym nic złego nie widzę w stosowaniu takiego czegoś w cylindrach:)

P.S Tylko nie dziwić się, jak po założeniu jednego pierścienia do cylindra wyjechanego, z progiem i rysami, że spadnie komprecha :P Cyl ma być nowy / po szlifie / w BDB stanie Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek-s51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:12, 01 Gru 2009    Temat postu:

dwie strony wczesniej ktos mówił ze nie może być silnik bez pierscieni.!? chyba nikt z was nie widzial silnika modelarskiego które w wiekszosci nie maja pierscieni i są spasowane na 10 micronów (mniej niz grubość durexa :P) i osiągaja np. 2km z 3,5 cmm 3 i obroty rzedu 40 000 obr/min

Warn za odkop i jako nowy użytkownik brak znajomości regulaminu.

Kaziu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin