Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Tłok jednopierścieniowy!!!!!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:07, 18 Gru 2007    Temat postu:

kolega mial jawe z 2 pierscieniami, zalozylismy tlok z 3 bo chcielismy zobaczyc roznice. Serio? na V maxie zadnej! Delikatna roznica moze byla na wchodzeniu w obroty, nic poza tym. Tlok JEDNO pierscieniowy na najwolniejszych obrotach traci kompresje przez te szczeline na zamku. No nie ma opcji innej, ale na reszcie jest lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyqs
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaroslaw

PostWysłany: Wto 19:44, 18 Gru 2007    Temat postu: ;

skoro niemcy wymyslili taki tlok to napewno komprechy nie traci napweno jakos to rozwiazali a pozatym słyszalem kiedys taka opinie (nie wiem czy sluszna) ze jak tlok jest dobrze dopasowany do cylka to i bezpierscieni bedzie koprecha tylko gozej jak minimalnie spuchnie :P

Ostatnio zmieniony przez bzyqs dnia Wto 19:47, 18 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:53, 18 Gru 2007    Temat postu:

ja z tego co wiem na swoim przykladzie to to ze na 1 pierscieniu troche slabszą kompreche ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:08, 18 Gru 2007    Temat postu:

tlok bez pierscieni tez dziala, ale chodzi jak rower z silnikiem elektrycznym - taki ma power :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Wto 21:12, 18 Gru 2007    Temat postu:

W wielu japońskich wynalazkach stosuje się tłoki jednopierścieniowe. Ale tam są mniejsze zamki, cylindry pokryte nikasilem i to działa. Jeżeli chodzi o tłok jednopierścieniowy w cylindrze simsonowskim, to nie ma ch**ja, napewno straci troche kompresji, ale za to są mniejsze opory tarcia, więc wychodzi na plus.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyqs
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaroslaw

PostWysłany: Wto 21:34, 18 Gru 2007    Temat postu: ;

na bank jest to zrobione tak aby nawet ta potencjalna strata komprechy byla niewielka moze ktos ma zdjecie takiego tloka to by bylo cos jasniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:34, 18 Gru 2007    Temat postu:

wychodzi na plus na wysokich obrotach, na minus na wolnych, ale nie da sie ukryc ze moc na srednich obrotach+ i vmax rosnie. A gdyby tak zalozyc pol pierscienia bylo by jeszcze mniejsze tarcie buhaha xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:09, 20 Gru 2007    Temat postu:

to w końcu ten jednopierścieniowy tłok jest lepszy czy gorszy od zwykłego 2 pierścieniowego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyqs
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaroslaw

PostWysłany: Czw 22:19, 20 Gru 2007    Temat postu: ;

zalezy czego oczekujesz od simka tak jak napisal kolega wyzej
jezeli chcesz miec duzy v-max i wysokie obroty to lepszy jednopierscieniowy a jezeli zalezy ci zeby byla komprecha i duzo macy na wolnych obrotach to kup dwupierscieniowego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:49, 20 Gru 2007    Temat postu:

Generalnie lepszy jest jednopierscieniowy, bo chyba to wkoncu silnik wysokoobrotowy nie? xD Czyli nie robisz zrywa jak dizlem - 1/4 gazu i mieli, tylko przynajmniej polowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:34, 21 Gru 2007    Temat postu:

chodzi mi o dużą prędkość a będę wymieniać tłok i zastanawiałem się nad tym jednopierścieniowym ale kompresję też musi mieć żeby przy puszczeniu gazu dalej chodził a nie gasł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:52, 21 Gru 2007    Temat postu:

ale ta kopmresja niewiele spadnie napewno co niezgasnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyqs
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaroslaw

PostWysłany: Sob 12:18, 22 Gru 2007    Temat postu: ;

jezeli masz dobra gładz na cylku to na bank nie bedzie gasl
ps: ja na moim starym silniku mialem kompreche 5A i po dobrej regulacji gaznika simek zazwyczaj utrzymywal obroty choc czasem sie zadławil i zgasl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:35, 22 Gru 2007    Temat postu:

Jezeli masz zwykly tlok i zwykly cylinder nowy/po szlifie z bardzo dobra gladzia, kup pierscien o 1 szlif wiekszy i sam go sobie doszlifuj, zeby przerwa na nim byla mniejsza niz te z nominalnych. Chyba ze dorwiesz takiego do nominala/po szlifie ktory bedzie tycko za duzy. Przerwa zawsze musi byc, bo inaczej peknie, ale mozna ja delikatnie zmniejszyc dla wiekszej kompresji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:10, 24 Gru 2007    Temat postu:

mam już taki próg i rysy na cylku że cały czas kupuje pieścionki o jedn szlif większy żeby troche to zeszlifować ale w końcu chyba zrobie szlif
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin