Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
słabnie:/ i jeszcze jedno pytanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:26, 08 Maj 2009    Temat postu:

moze za delikatnie go docierasz ... albo ktos ci zle szlif cylindra zrobil ... ja bym zostawil tak jak jest i zaczol docierac porzadnie ... musisz go rozgrzewac dosyc mocno ale tak zeby sie nie zatarł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
myq61
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:44, 08 Maj 2009    Temat postu:

oleju lałem 1:35 teraz mniej więcej 1:45. docierałem go hmm... na samym początku chwile na wolnych obrotach stał ok 5 min później zacząłem powoli jeździć na niskich obrotach i nie za długo tak żeby się nie nagrzewał wiec chyba go nie zatarłem.
A jeśli chodzi o ten tłok on się rusza ale wg mojego kolegi (który w simkach już tez trochę siedzi) chodzi za ciężko nie ociera bokami tłoka o tuleje ale nie wiem dlaczego właśnie tak ciężko chodzi:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iro184
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 14:22, 21 Maj 2009    Temat postu:

Przeczytałem ten temat i myślę, że takie zachowanie się simka może świadczyć o zatkanym układzie wydechowym - pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
myq61
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:27, 22 Maj 2009    Temat postu:

tłumik mam w dobrym stanie mam tzw pseudo sporta przerobionego na częściową przelotówkę z wyciszona końcówka która tez jest przelotowa w 100% nawet bez żadnych zakrętów itp a ogólnie w tłumiku praktycznie nie ma nagaru:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hary94
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:09, 01 Cze 2009    Temat postu:

Zdejmij cylinder i wloz sam pierscienie i zobacz czy sie dotykaja czy nie... W ogole czy sie zmieszcza... Ogolnie to simek pali na strzal i wszystko inne w porzadku? Trzyma wolne obroty? Chodzi rowno?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
myq61
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:35, 29 Cze 2009    Temat postu:

cylka ściągnę w tym tygodniu:) ostatnio zaczął palić od kopa nawet jak jest zimny:) zauważalnym ostatnio ze jeśli się nagrzeje to jak przekręcę manetkę do polowy to najpierw się nie wkręca tylko tak buczy dopiero jak mu ściągnę gumę od filtra powietrza zaczyna się wkrecac:/ próbowałem ściągać filtr ten okrągły w boczku ale nie ma różnicy czy z filtrem czy bez:/ wiec możne coś z gaźnikiem? myślałem ze za dużo paliwa... opuściłem iglice i jeszcze gorzej slaby się zrobił :/ próbowałem tez regulować gaźnik ta śrubka z prawej strony od mieszanki i dalej nic :/
może ktoś ma pomysł co może być ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin