Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson S51 - dusi się i słabnie jak się zagrzeje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Macio
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cz-Dz.

PostWysłany: Wto 16:26, 05 Cze 2007    Temat postu: Simson S51 - dusi się i słabnie jak się zagrzeje

Tak jak w temacie. Co moze byc przyczyna czegos takiego? Mam przeczucie, ze pierscien strzelil.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:18, 05 Cze 2007    Temat postu:

Był robiony szlif czy wymieniany tłok?
Jeśłi tak to na jakich cześciach?
Jak na polskich to tłok puchnie pod wpływem temp i robi sie słabszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Wto 19:36, 05 Cze 2007    Temat postu:

to zdejmij cylka i bedziesz pewny na 100%
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Wto 20:49, 05 Cze 2007    Temat postu:

tak jak hamus mówi ... możliwe że tłok puchnie :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Macio
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cz-Dz.

PostWysłany: Wto 21:28, 05 Cze 2007    Temat postu:

Rozebralem i cylinder ma 2 rysy, lecz pierscienie w calosci. Jedyny problem to taki, ze maja za duza szczeline. Podejrzewam, ze poprzedni wlaciciel zmienil sam tlok z pierscieniami i reszta, a z cylindrem nic nie robil. Mozliwe, ze to jest przyczyny spadku mocy i dlawienia? Jaki tlok najlepiej teraz do niego zalozyc? Z gory dzieki. Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:08, 06 Cze 2007    Temat postu:

Najlepiej założyc tłok niemiecki bo najlepsze są(sam taki posiadam bo szlif miałem) a jezeli rysy są na cylku to raczej do szlifu.Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Macio
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cz-Dz.

PostWysłany: Nie 21:49, 10 Cze 2007    Temat postu:

Szlif zrobiony, ale jest (chyba) kolejny problem. W ksiazce pisze, ze miedzy tlokiem a korbowodem powinny byc zalozone podkladki dystansowe. Co one daja?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:44, 11 Cze 2007    Temat postu:

Musza byc alby zniwelowac luz miedzy korbowodem a tlokiem i zminiejszyc tarce. Bez nich juz niedlugo rozleci Ci sie lozysko igielkowe.

To ze odrobine slabnie gdy sie zagrzeje to raczej normalne. Co masz na mysli dusi sie? Nie chce sie od razu wkrecac na obroty przy calym gazie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Macio
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cz-Dz.

PostWysłany: Wto 8:57, 12 Cze 2007    Temat postu:

Po przejechaniu ok. 10 km bez postoju zaczyna slabnac i jak sie mu da wiecej niz doslownie odrobine gazu to go dlawi jakby za duzo powietrza dostawal i nie pojedzie za cholere wiecej niz 30, bo zgasnie. Teraz juz docieram i zobaczymy co z tego bedzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin